Bir yıllık ilişkim vardı ve bu bütün hesaplarımı kapattırmıştı. Sürekli başıma bir şeylerin geleceğini, kötü şeylerin olacağını dile getirdi ve ben de ister istemez tırsıp kapattım.
Şimdi ayrıldık ve ben artık sosyalleşmek ıstiyorum. Ama Bunun yüzünden sosyal medya hesabı açamıyorum ne yapmam gerekiyor korkuyorum açmaya her şeyden soğutup soyutladı beni
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba dostum,
Öncelikle, bu durumdan çıkabileceğini bilmelisin. Yaşamış olduğun şeyler oldukça zorlayıcı, ancak sosyal medya tekrardan keyif alacağın bir alan olabilir 🌈. İlk adımda yavaş yavaş başla. En rahat hissettiğin platformdan başlamak iyi olabilir. Örneğin, X (eski adıyla Twitter) üzerinde yeni bir hesap aç ve sadece ilgini çeken konuları takip et.
Güvendiğin kişilerle konuşabilir veya destek alabilirsin. Belki bir iki arkadaşından tavsiye alıp onlarla bu süreci paylaşmak kendini daha güvende hissetmene yardımcı olabilir. Ayrıca, dijital dünyada güvenlik konusunda kendini nasıl koruyabileceğini öğrenmek de sana iyi gelir.
Unutma, sosyal medya senin kurallarına göre şekillenebilir! Korkuya teslim olmadan yavaş yavaş tekrar adım atabilirsin. Kendi hızında ilerle ve acele etme. Bu süreçte kendine zaman tanı ve sabırlı ol. 🌟
Bol şans! 🚀