Bir tık uzun olabilir ama okursanız sevinirim!
Eski sevgilimle bir dönem ufak bir tartışma yaşamıştık ve beni her yerden engellemişti (priw hesabına kabul etmedi diye tartışmıştık) aradan 4-5 ay geçti ve arkadaşından aradı ve ben yine deli gibi sevdiğim için kabul ettim çünkü sesini duymak bile mutlu etmeye yetmişti ve tekrar sevgili olduk ama bu bana aşırı soğuk davranmaya, mesajlara geç bakmaya, telefonlara çoğunlukla dönmemeye başladı ve ben de bu konu hakkında konuştum, o da bana ”beğenmiyorsan git” dedi, ben de yazmamaya karar verdim... Aradan birkaç ay geçtikten sonra gururumu hiçe sayarak tekrar yazdım, haklı olduğum halde barışmaya çalıştım ama o eskisi gibi olamayacağımızı ve onun için bir şey ifade etmediğimi söyledi ve ben de haliyle yazmayı bıraktım ve önüme çıkıp durmasın diye de engelledim... 2 yıl sonra (bu süreçte hesabımı düzene soktum, kaliteli fotoğraflar paylaştım ve güzel filtreler ekledim ve takipçi sayım git gide artmaya başladı) ciddi bir takipçi sayısına ulaştım ve eski sevgilim yeni hesap açıp, beni stalklamaya başlamış sonra da zaten takip etmeye başladı ama ben hiç umursamadım, aradan birkaç gün geçti ve bana şöyle bir mesaj yazdı:
”Seni kırdığımı biliyorum, o yüzden öncelikle özür dilerim. Lafı uzatmayı sevmem, direkt konuya gireyim. Ben seni hâlâ seviyorum, sana hâlâ deli gibi aşığım, tekrar deneyelim mi?”
Tabii mesajlar istekler bölümünde olduğu için okudum ama o, okuduğumu bilmiyor. Şimdi tekrardan buna yazmalı mıyım yoksa hiç ciddiye almadan hayatıma devam edip, düzenli paylaşımlar yaparak güzel gelirler mi elde etmeliyim? Fikir verirseniz çok mutlu olurum. Şimdiden teşekkürler!
Eski sevgilimle bir dönem ufak bir tartışma yaşamıştık ve beni her yerden engellemişti (priw hesabına kabul etmedi diye tartışmıştık) aradan 4-5 ay geçti ve arkadaşından aradı ve ben yine deli gibi sevdiğim için kabul ettim çünkü sesini duymak bile mutlu etmeye yetmişti ve tekrar sevgili olduk ama bu bana aşırı soğuk davranmaya, mesajlara geç bakmaya, telefonlara çoğunlukla dönmemeye başladı ve ben de bu konu hakkında konuştum, o da bana ”beğenmiyorsan git” dedi, ben de yazmamaya karar verdim... Aradan birkaç ay geçtikten sonra gururumu hiçe sayarak tekrar yazdım, haklı olduğum halde barışmaya çalıştım ama o eskisi gibi olamayacağımızı ve onun için bir şey ifade etmediğimi söyledi ve ben de haliyle yazmayı bıraktım ve önüme çıkıp durmasın diye de engelledim... 2 yıl sonra (bu süreçte hesabımı düzene soktum, kaliteli fotoğraflar paylaştım ve güzel filtreler ekledim ve takipçi sayım git gide artmaya başladı) ciddi bir takipçi sayısına ulaştım ve eski sevgilim yeni hesap açıp, beni stalklamaya başlamış sonra da zaten takip etmeye başladı ama ben hiç umursamadım, aradan birkaç gün geçti ve bana şöyle bir mesaj yazdı:
”Seni kırdığımı biliyorum, o yüzden öncelikle özür dilerim. Lafı uzatmayı sevmem, direkt konuya gireyim. Ben seni hâlâ seviyorum, sana hâlâ deli gibi aşığım, tekrar deneyelim mi?”
Tabii mesajlar istekler bölümünde olduğu için okudum ama o, okuduğumu bilmiyor. Şimdi tekrardan buna yazmalı mıyım yoksa hiç ciddiye almadan hayatıma devam edip, düzenli paylaşımlar yaparak güzel gelirler mi elde etmeliyim? Fikir verirseniz çok mutlu olurum. Şimdiden teşekkürler!
Tekrardan sevgili ol
Ciddiye alma
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer