Sevgilim bir kızla takiplesti diye sinirlendim bende gizli olan hesabımı açtım haksız mıyım?

Beni 10 kisi takip etti ama dönmedim hic birine dönmem de asla kimseyi de takip etmem bana yakısmaz, ama sadece görsün diye yaptım sizce kötü bir hareket mi yaptıgım? Sadece gizli olan hedabımı açık yaptım
Sevgilim bir kızla takiplesti diye sinirlendim bende gizli olan hesabımı açtım haksız mıyım?
Cevapla