Exle 1 yıl sonra barıştık yine geç yazmaya başladı ne yapacağım?

Tamam çalışıyor saygı duyuyorum da… 3 saat oldu be. yine aynı döngüye gireceksek niye barıştık..
Exle 1 yıl sonra barıştık yine geç yazmaya başladı ne yapacağım?
Cevapla