+1 yılSananeeeeeeeeee
0160 Yorumla
Soran+1 yılTamam fakir
- +1 yıl
Hahahhahahahahahah kes sesini sünepe
Soran+1 yılLütfen çok ağzını açarak gülme koku geliyor kskxkskd
- +1 yıl
Çocuklarla laf atışına girecek degilim seni cahil cühela naş yol al
Soran+1 yılTamam öyleyse yazma fakir
- +1 yıl
Fakire kurban ol insan olmayı becermemissn bi haltada yaramiyosn
Soran+1 yılOyle mi diyorsun
- +1 yıl
Evet insan olsan bu tür konuşmalar yapmazsın her şey iphone mi aptal herif insanı gece gece sinirlendiriyosn
Soran+1 yılLütfen ama sinirlenme. Damarların tikanacak. Bir sürü masraf. Para yoktur sende şimdi
- +1 yıl
Sende çok mu var
Soran+1 yılYani. Iphone sadece burada bi araç
- +1 yıl
Tamam kndini beğenmiş para avcısı züppe yallah işine
Soran+1 yılPara avcısı değilim. Orada düzeltme yapabilir misin fakir
- +1 yıl
Ukalasın biliyorsun değil mi
Soran+1 yılHıhimm biliyorum. Bayılıyorum buna.
- +1 yıl
Seninki sonradan görme herhalde 😃
- +1 yıl
Iphoneni kaç taksitle aldın
Soran+1 yılHala kaç taksitle aldınız diyerek kendinizi avutmaya çalışıyorsunuz.
- +1 yıl
canım misn neti avutcam, iphonem yok diye ne kaybım var senin gbi ucuzlar düşünebilir ancak çokta önemli değil
- +1 yıl
Slk*
Soran+1 yılSal*k miyim cidden. Simartiyorsun beni
- +1 yıl
Şımarıksn ve sinir bozucusn senden hiç haz etmedim umarım gerçek hayatta karşıma çıkmazsa cidden dayağımı yersin.
Soran+1 yılGercek hayattaki kişiliğim çok farklıdır. Sosyal medyada farklı kişiliğe bürünüyorum. Ve seni de kızdırmaya bayılıyorum.
- +1 yıl
Gerçek hayatta daha şımarık olduğuna eminim de asla katlanamam sana , umarım karşılaşmayız ve beni daha fazla sinir etme istersen
Soran+1 yılTamam tamam uğraşmiycam. Kaybedecek çok şeyim var. Bana takıntılı olma. Kendine iyi bak kivircik
- +1 yıl
Aa şuna bak yaa sanki kraliyet prensi , halbuki sinek ay valla hiç çekilmiyosn git şuradan
Soran+1 yılTamam sondu. İyi geceler diliyorum hanımefendi. Görüşürüz.
- +1 yıl
Mümkünse görüşmeyelm bay bilmiş iyi geceler
Soran+1 yılOrası hiç belli olmaz hanımefendi. İyi geceler tatlı rüyalar.
- +1 yıl
Allah yazdıysa bozsun, iyi geceler.
- +1 yıl
Abla dişli çıktı
- +1 yıl
Az çıldırdım sadece böyle şeylere gelemiyorum bu kadar da saygısızca konuşmam aslında karşımda mi hadsiz olunca , nyse iyi geceler.
Soran+1 yılGünaydın fakirim kdkfkdkfmnfnf
- +1 yıl
Yine mi sen
Soran+1 yılEvet. Sabret 24 saat dolana kadar sadece.
- +1 yıl
Ne planlıyorsun kim bilir
Soran+1 yılBirsey planlamiyorum. Gıcıklık yapmayı seviyorum
- +1 yıl
Ha gıcık olduğunu kabul ediyorsun buda iyi bisi en azından dürüst
Soran+1 yılTabi kızım. Dediklerinde haklısın ukala, şımarık, bencil filan. Ama dün gece fazlaydı. Alkolün etkisi olsa gerek
- +1 yıl
Ayyy bide alkolik , çok merak ediyorum yaptığın tek iyi bir şey var mı
Soran+1 yılİyiden kastın ne ki
- +1 yıl
Bak onu bile bilmiyosn herhangi bir şey işte alkol içim soytarı soytarı etrafta mi geziyorsun sadece
Soran+1 yılİyi ki dün aldık heee. Sanki kendin her gün iyilik yapıyorsun. İşinde gücünde takılıyorsun.
- +1 yıl
Cok şükür senin gbi nurnu havada ukala değilim ne alkolum ne sigaram var evimdeyim disari hayatim yok mis gbi kitaplarımı okuyorum en azından bilgileniyorum senin gbi baba parasıyla insanlara hava atıp eziklemiyorm ayrıca benm yaptığım iyilikler seni ilgilendirmez.
Soran+1 yılHahahahahah. Reis sakin ol. Açsın sanırım. İnsanı sinir yapar.
- +1 yıl
Gayette sakinim kral kahvaltı da yaptım senin yüzünden gerildim sadece.
Soran+1 yılBen mi geriyorum seni ya. Sen kendin geriliyorsun aaaaa
- +1 yıl
Valla bi çakarım şimdi ağzının ortasına konuşamazsın , gider misn şimdi beyfendi.
Soran+1 yılSorunun başı ile sonundaki beyefendi uymamış ama lütfen dikkat edelim
- +1 yıl
Ay doğru soytarı demem lazım di demi seni alan kadın yandı yazık.
Soran+1 yılBeni alan kadın yasadi kızım. Sen ne diyorsun. Prensesler gibi bakicam ona
- +1 yıl
Sjfshshs kesin öyledir. Ha boyle iphonesi olanı bulda utanma sonra tamamı abisi hadi naş çok yazdım sana
Soran+1 yılOna iphone ben alacam. Ne gerek onun almasına fakircim
- +1 yıl
Tamam al , allllllllllll uf
Soran+1 yılMsmxmxmxmxmdmdm. Bak sen sinirlisin. Fakir siniri bu bilirim.
- +1 yıl
Tamam kes bıktım senden
Soran+1 yılTamam fakirim. Öyle istiyorsan öyle olsun. Saygılarımla
- +1 yıl
Baaaays fakire kurbn ol
Soran+1 yılFakire niye kurban olayım onlar bize kurban olur mantıken jsjxjskdksk
- +1 yıl
Seni tanımıyorum ama nefret ediyorum senden
Soran+1 yılTeşekkür ederimmmm. Bunu sana gecirebildugime çok sevindim kdkdmdkdmxmx
- +1 yıl
Sana başarılar
Soran+1 yılSana da dilemek isterdim. Ama basaramazsin. Kitaplarinla mutluluklar jsjxjskdnnxxn
- +1 yıl
Ahahahaha az oku beynini geliştir dicem de sende o kapasite de yok yazık
Soran+1 yılSana fazla ağzını açarak gülme demedim mi? Ben zaten kafamı calistirdim fakir sen daha çok geliştirmeye bak ndnxmsmdmmf
- +1 yıl
Emin ol senden daha iyi kokuyorum boş konuşma birey bak , sen mi kafanı çalıştırmissn belli nasıl çalıştırdigin insanlığını kaybetmişsin beyin yoksunu bana laf atmaya çalışıyo bide
- +1 yıl
Ve*led
Soran+1 yılAğız kokusunu yemek dışında hiçbir şey gideremez. Şey et yiyebiliyormusunuz. Protein kalsiyum filan. Vitamin eksikliğide vardır sende. Kıyamam sana ya. Iban at karnını doyurayim. Sevaba gireyim. Hem iyilik yapmıyor diyordun bana kdkdkskdkkf
- +1 yıl
Ahahahhahahhaha canım senden çok ben et yiyorum çok şükür sen harbi aptalsın senden gelecek yardım olmaz olsn ben kendime yetiyorum sen önce insan ol tabi olamamışsın aile eğitimi çok önemli yazık bide kendisini bisi saniyo halbuki hiçbir şeyde değilsn zavallı elinde bi iphone var diye herkse hüküm edebileceğini mi sanıyorsun yiyorsa kendini gizliden çıkar o suratsız sıfatını görelim nerenin soytarısısın şunda ki ozguvene bak ya
Soran+1 yılSadece iphone sahibi olduğum için mi bu havalara girdiğimi düşündün sen. Lennn yazık sana mskdmdmdmdm. Ne eti ama tavuk , hindi filan mı. Ben sana hakiki dana eti yedireyim. Daha önce et yememisim dersin ksxkkskdkfkf
- +1 yıl
İşte o kadar aptlnsn ki bi telefon parçası ile insanları aşağılıyabiliyorsun bak iphonem yok senden daha üstünüm çok çok çok emin ol buna , etinde sana mübarek olsn al kendin zıkkımlanabilirsn
Soran+1 yılArabamla da aşağılayabilirim sorun değil. Benden üstünmüs sen fiyat bakmalara devam et tatlım. Jznxjskdkdsk
Soran+1 yılGizliden çıkamam çünkü yapamıyorum.
- +1 yıl
İnsanlık olarak senden üstünüm kes sesini defol git işine inşallah karşıma çıkmazssn ana kuzusu gbi kaçarsın eminimde
Soran+1 yılDöversen elimi kaldırmam zaten. Hak hukuk var şikayetçi olurum. Sonra yalvarirsin ayaklarima nsmdkdmdk
- +1 yıl
Senden mi korkucam ya hadsiz sen insnalari aşağıla beni aşağıla bende suscamı sana karşı öyle mi hayırdır
Soran+1 yılTabi ki de haklısın. Susma sustukça sıra sana gelecek ksmkkskdkr
- +1 yıl
Ayhhhh nefrett ediyorum sendeeeeeennnnnn çok gıcıksınnnnnn
Soran+1 yılAğzından bal damlıyor kizzz. Aşırı hoşuma gittin. Keşke sürekli bana böyle sinirlensen kskdjsjdjdjf
- +1 yıl
Sana değmez uzak dur bendeeeennnnn baş belasımisn
Soran+1 yılTatlı bela diyelim kız sjdjskkddk
- +1 yıl
Yemede yanında yat o ara boğarım seni ne güzel olurdu ya
Soran+1 yılMirasıma göz diktin dimi. Feda olsun kız sana ksmddmdmdk
- +1 yıl
Başlarım sanada mirasınada bırak mirasi seninle ne alakam olabilir ıyyy aman aman evlerden uzak senin gibisi
Soran+1 yılOyle deme tatlım rahat edersin benden sonra jsjdkskdk
- +1 yıl
Seni koca diye asla almam , ve uzak dur benden daha ne kadar tartişcaz
Soran+1 yılEn çok güldüğüm buydu. Daha ne kadar tartiscaz. Çok saçma ama sebepsizce seninle tartışmak olsun filan hoşuma gidiyor ha. Değişik auran var. Bilemem ne kadar gideceğini
- +1 yıl
Buldun tabi birini ohh geçir vaktini başka kapıya yallahhhh
Soran+1 yılKıvırcık çok iyi insansın. Dünden beri benim canım tavırlarımı çekiyorsun. Aşağılayıcı konuşmalarımı hepsini. Seninle vakit geçiriyorum. Seninde birazcık benim gibi kafada delilik var. Buna onlar etme var var.
- +1 yıl
Sen hiç iyi bir insan değilsin biliyo musn çok kötüsün ve gıcıksın seni tanıdığıma hiç memnun olmadım ukalanın tekisin elbet cevabımı vercem kendimi sana neden ezdireyim
Soran+1 yılEzdirme zaten. Bana değil birçok kötü insana ezdirme. Aslında bu kadar uzatmayacaktim. Ama sinirlenisin çok tatlı geldi bende devam ettim. Güzel lafta sokuyorsun. Yok yok kskdkskdmd
- +1 yıl
Seni sevmedim kötü çocuk umarım şu huylarını değiştirsin yoksa başkaları benim gibi laf sokmakla bırakmaz döver seni ben dönemedim ama neyse
Soran+1 yılHuylarım iyidir zaten. Biraz torpulenmesi lazım o kadar. Hala dovemedim diyor. İyi ki yanında değilim ha kskdkdkd
- +1 yıl
Huyların iyi değil cooookkkk ukalaca ve her şeyin para mal olduğunu sanıyorsun, beyinsizzzzz her şey omu bak yine sinirlendim neyse harbi dövesim var seni hicte acımam
Soran+1 yılNe burcusun
- +1 yıl
Balık. hadi bakalm buna ne dicen acaba fakir burcu mu dicen
Soran+1 yılYok hayır be kskdksmmdmdm. O kadar kötü insan değilim. Ama bu açıklıyor herseyi haa
- +1 yıl
Neyi açıklıyo
Soran+1 yılSabırlı ve duyarlı oluşun
- +1 yıl
Aa hayret sen boyle şeyleri bilir miydin ya şaşırtıyosn
Soran+1 yılAz buçuk birseyler biliyorum ve sana dediğim gibi sadece sana inat öyle konuşuyordum nsnsnsnd
- +1 yıl
Bula bula beni mi buldun ya baş belası
- +1 yıl
Ay bide 102 yorum olmuş of Allahım rezil oldk
Soran+1 yılEvet seni buldum mskdksmsm
Olmuş mu o kadar ya. Rezil olmazsın yaa. Nolacak nsndmsmdmfn- +1 yıl
Aslında suç bende ben o kadar sana o uzun diline cevap vermicektim
Soran+1 yılEvet genelde fakirler suçlu olur. O da parasızlıktan mdmfndmmdnfnf
- +1 yıl
Ya bak hala ya suscak misn artık
Soran+1 yılTamam tamam şakaydı bu seferki. Sinirlenme diyorum tatlı sinirli kız
- +1 yıl
Sussss mümkünse ve git başımdan
Soran+1 yılSusayım mi cidden
- +1 yıl
Evet böyle konuşacaksan sus pis zengin kılıklı suratsız adam
Soran+1 yılTamam öyle konusmuycam. Bak aynı karşısındaki foton güzel. Telefona takılmadım:)
Soran+1 yılSuratsız değilim ama
- +1 yıl
İster en yakışıklı ol napiyim için güzel değil gıcık kapıyorum senden
Soran+1 yılAma yavrum kendimi düzeltecegim dedim. Niye böyle yapıyorsun
- +1 yıl
Ahahaha sen mi düzeleceksn sen asla düzelmezsn
Soran+1 yılNeyse parası veririm. En güzel psikiyatriye giderim.
- +1 yıl
Kendin farkındalık kazanıp kendin iyileşsen aslında daha sağlıklı olur, ki bedava sen o yolu seçiyorsun çevren nasıl bilmiyorum ama saçma dusunceler içerisindesin
Soran+1 yılBen gayet sağlıklıyım. Ya sen anlamıyor musun. Sana gıcıklık olsun ya sana sana. Sinirlenisine bak ya lskdksmdm
- +1 yıl
Seninle uğraşasim gelmiyo manyağın tekisin ve çok gıcıksın uyuz oluyorum sanaa
Soran+1 yılŞimdi çıkmam gerek yavrum. Ben sana sonra yazarım. Kendine iyi bak görüşürüz
- +1 yıl
Aa sanki manitasiyim git napiyorsan nap lütfen
Soran+1 yılBen geldim yavrum. Nasılsın
- +1 yıl
Yavrun değilim lütfen dikkat etsek mi
Soran+1 yılPardon. Tamam ederim. Bu arada sık profil değiştiriyorsun. Ayna karşısındaki daha güzeldi. Saçların dalgalı filan
- +1 yıl
Hoşuma gitmiyor kararsız kalıyorum , evet sen kıvırck sevdgn icn kaldırdm inat olsn
Soran+1 yılEee bunu da çok güzel görünüyorsun desem kaldıracak mısın
- +1 yıl
Bilmem , olabilir 🙂
Soran+1 yılOoo gülen emoji. İlk defa gördüm dünden beri. Dur bekle bende atayım 😄
- +1 yıl
Ben hep insancılımda sen olamadın maalesef sınıfta kaldın gözümde hala sana gıcığım lafların ve düşünme biçimin aklımda
- +1 yıl
Neyse yeni kitaba başlıcam şu an ona karar veriyorum
Soran+1 yılKsxkkskskxkd. Tamamm. Ne tür kitaplar okuyorsun.
- +1 yıl
Klasik genelde , dostoyeveski Tolstoy vs
Soran+1 yılVayyy ağır yazarlar bunlar. Ben kiminle ugrasmisim. Sabrın buradan mı geliyor.
- +1 yıl
Yo sadece insan neyle yaşar onu biliyorum
Soran+1 yılSen aslında çok sakin biri misin?
- +1 yıl
Sinirlenmediğim sürece evet
Soran+1 yılSöyle bir araştırma yapmışlar. Kitap okuyan kişilerin normal insanlara göre panik durumda daha soğukkanlı davranıyor diye sonuç çıkmış. Ondan sordum.
- +1 yıl
İnsanlar arası değişkenlik gösterebilir bilemicem
Soran+1 yılDoğrudur. Bu resminde de çok güzel çıkmışsın. EFSANE
- +1 yıl
Hiç sırası değil şu an çapkınlığını başkalarına yap iphone kullanan kızlara meselaaa ben etkilenmem :)
Soran+1 yılYa senin duruşunu onlar sergileyebilir mi zkxkskxkxk
Soran+1 yılBir de değiştirecek misin diye baktım. Benim inadıma yaparsın ya hani
- +1 yıl
Yo yemezler aklınca değişik fotolarıma bakcan demi
Soran+1 yılHahahahhaha. Harika bir detaysin
- +1 yıl
Of bu halin çok sıkıcı sana laf atamıyorum ne anladım ben şimdi
Soran+1 yılSende hoşlaniyordun değil mi kskdkskdkdkdk
Soran+1 yılFakir diyeyim mi heh skddkkdkdjf
- +1 yıl
Ne hoşlancam be tartışmanın amacı şaşmasn diye şey ettim baya şaşıyo çünkü aman diyeyim sensin fakir sümsük
Soran+1 yılMzmsmskxkskdmd. Sende de var delilik diyorum. Gerçekten yaa
- +1 yıl
deliyim nolcak sen çok mu akkılısn hala bekarsn evde kalmış kız kurusu gbi anca parayla hava at mıy mıy
Soran+1 yılHahahahahah. Bana diyene bak. Sanki kendisi 19 yaşında
- +1 yıl
Ne varmış ben istemiyorum belki hııh hala bana layık biri çıkmadı bi kere
Soran+1 yılÇıkmadı mı. Yoksa gelen yok mu ksjdjsjd
- +1 yıl
Ayyy haspam nerden biliyosn gelmediğini sanki senin peşinde koşan çokmuş gbi sus
Soran+1 yılYani erkeğiz. Erkeğin peşinden kosulmaz. Erkekler koşar. Doğanın kanunu bu. Siz kaçar biz kovalariz
- +1 yıl
Zaten senin peşinden koşanında ne bileyim
- +1 yıl
Ahhahaha noldu
- +1 yıl
Ah kıyamam 😂
- +1 yıl
Ay hiç güleceğim yoktu
En İyi Cevaplar
hey bızı kucumseyemezsınız bızde mecburı kullanıyuoz yoksa bızde ısterdık bır ıphone
018 Yorumla
Soran+1 yılİşte doğru laf
- +1 yıl
teşekkür ederiz
- +1 yıl
@uzaydabiryerde rıca
- +1 yıl
müsait misin
Soran+1 yılKızın son sorusundaki kastettiği erkeklerden olabilirsin dikkat et dostum?
- +1 yıl
asıl mesele bu dostum olmak ya da olmamak
- +1 yıl
@uzaydabiryerde bı gıt kardesım rıca ettık dıye bokunu cıkarmayalım
Soran+1 yılAdam harbiden ricadan yürüdü. Gece gece güldürdün beni. Senin cevabında komikti kız kskdkskdkkdkd
- +1 yıl
seninde son bir mesaj çabaların güldürdü. senin cevabında komikti kız jvjdjskfkkfkfk
- +1 yıl
@uzaydabiryerde ıkınızde komıksınız
Soran+1 yılBen kıza yürümedim. Ve senin gibi ricadan yürüyecek kadar ezik değilim.
- +1 yıl
bir kadınla konuşmak istemek eziklik mi oldu şimdi
- +1 yıl
kime yürüdüm ben çıkar göster
- +1 yıl
@uzaydabiryerde offf ıkınızde yeter da tabıkı konusmak ezıklık degıl
Soran+1 yılEvet tabi ki. Sence az önce yaptığın eziklik değil miydi. Kız senin agz*na sıçtı. Konuşmak istemek eziklik değil ama konuşmak istemenin yöntemi eziklik. Belirli koşulları vardır. Rica yazan kıza müsait misin denildiğinde bunu anlayabiliyorum.
Soran+1 yılAaaaaa
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Sorsan açlıktan ağzı kokuyordur kredi ile telefon alıp üç yıl ödemeye çalışıyordur girdiği şekle bak esssseginn
21 Yorumla
Soran+1 yılOyle olmami çok isterdin eminim. Ama değilim dostum. İnanıp inanmamak sana kalmış
- 01 Yorumla
Soran+1 yılAradaki fark kapanıyor ama yine de iphone farkı var.
- 17 Yorumla
Soran+1 yılTeselli et
Soran+1 yılTamam fakir
Soran+1 yılParan olsa böyle konusmazdin. Nedense hep fakirler devrimci komünist.
Soran+1 yılBana hak verdin. Merak etme ilerde seninde paran olur.
+1 yılSanane kardeşim imkanı olan var olmayan var olupta aklı olan var şimdi de bu mu dert oldu siz 3 tane kamera göreceksiniz diye adamlar resim de mi çekinmesin
01 Yorumla
Soran+1 yılAnladım fakir
Sana ne yaarram?
00 Yorumla
+1 yılYine formunda herkes 😂
00 Yorumla
+1 yılneden
01 Yorumla
Soran+1 yılKötü görüntü
+1 yılhayırdır
01 Yorumla
Soran+1 yılİğrenç çünkü
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer