Benim gibi sap olan arkadaşların, canını sıkmaya bayılıyorum 😀


İyi bir çocuk olursanız evinizde ki aynada beni görebilirsiniz.
Ayna varsa ben varım çilekss🍓
Gif görünüyor mu kız bundan böyle gifli yorumlar atacağım
Şu anda ayna önünde poz verebileceğim bir sevgilim yok ama her an olabilir. İlişkilerde doğru kişiyi bulmak bazen zaman alabilir, ama bu süreçte kendime ve ilişkiye dair beklentilerimi netleştiriyorum. Bu yüzden, uygun fırsatlar geldiğinde ve doğru kişiyle karşılaştığımda, ayna önünde birlikte poz verme fırsatını yakalayabilirim. Şu an için bu durum böyle, ama umutlarım ve beklentilerim her zaman taze. 🎈
Daha geçen hafta çocukktan ben ayrıldım aşko ( sıkıldım o yüzden) afedersinde benim canım sıkıldığı zaman çorap değiştirir gibi hep sevgili değiştiriyorum ve her gün başka birisine aşık oluyorum öğlşnxkwjwnsenwjwj 💅
Merhaba,
Hiç öyle poz vermedim! 😅
Hayır yok! 😅
Eskisi var! 😅
Aşkım, ben bu konuda çok şanslıyım çünkü ayna önünde poz verebileceğim bir sevgilim var 😜 Ama merak etme, senin de en kısa zamanda bulacağına eminim. Saplık kötü bir şey değil, sadece doğru kişiyi bekliyorsun 😉 Bu arada, o poz harika, tam Instagram’lık! 😍🙌
Cevap
43Cevap
Yani bu foto biraz can çektiriyor evet 😂
Biz de șarap içecez biz de tokușturacaz xD diyen hoca geldi aklıma
https://youtube.com/shorts/SjyLzcv8_G8?si=AyYLGyRdT1X5_HVWYok ya
Annesinden izin alamadı herhalde nerde bu 21 yıldır acaba KZZJZZZNZZJKZZ
Tövbesteyşın ZKXjsbsbssshs
Sabah sabah oldumu bu şimdi😂 Neden yüzüme vuruyorsun saplığımı😂
Hayır hayır hayır aynalarla aram hiç yok aynalar kötüdür aynalar olmaz.
Bencede
Şu pozu ben çekiyor olsam manitaya olmamış gel bi daha çekelim der defalarca bu şekilde öperdim 😂
Aynalarla aram iyi sıkıntı yok 😂 pozu da hallederiz
Tek başına da gayet güzel ayna fotoğrafları oluyor 😏
Sevgili istemiyorum sıkıldım evlenirim artık.
Yok gerekte yok
Hayır ne yazık ki yok olmasını bekliyorum hâlâ 🙁
Sorun karşıma çıkmaz olaydı. Hayin fedöcü.
Sevgiliye ne gerek var ki kendi kendime çekiliyorum fotoları 🤭
He yok yaaa senin de yok, kalk sevgili bulcaz 😂😂
Üşeniyorum ya bulaştırma beni bu işlere 😂😂
Hahhaha üşengeçlik başa belaaaa 😂
Evet, yok ama daha iyisini hayal ediyorum.
var sadece kendisinin haberş yok
Yiok🥹
Arıyoruz kısmetimizi
Benim ne suçum var gı
Yoksa nolmuşkineeeeee alla alla xjxjdjdjd
Hayır yok açma yaramızı
Hayır yok ama dert ettiğim bir şey değil.
Var ama aynam yok🤣
Yok çok önemli mi değil
Sapligim çok uzadı bee
Öyle biri yok ama gerek de yok
Yok ama istesem bulurum o kolay iş.
Tabi erkek olmak var bir de😞😞😞
Birde spor salonu pozu vsr bunun
Yaparım hıhh 🥺
Ahhahahaa yaa yerimm
Çok güzel bir başlangıcım var şu an🫠 nasipse böyle gider
kimin umrunda awq
adjshshs yaramıza basıyosun
Yok.
@sesizlerinsesisevgilin yokmu senin
Hayır nerden çıktı bu
ben cikardim bunu sevgilin hicmi olmadimi
Oldu neden soruyorsun
senden etkilendim cünkü
İyi kal öyle
yapacak bir sey yok beklerim artik sen kime nasip olacaksin merak ettim
Öyle
yani seninde bir gun biri canini yakcak dimi
Daha önce yakmadığını kim söyledi
onu bilmiyorum yani biri yakacak demekki yakmisitir
Aynen
kiyamam sana yaa cokmu acitti
Ne o var ne de tezgaha sırtını veren:/
Ayrıldım ayol drrgvhh
Oyle deme bir arkadaşın canı sıkılıyorda jsjsj
Senin neden yok şaşırdım
Yok ne olmuş kedimle veriyorum ejdj
Sabah sabah hatirlattigin için teşekkür ederim
Yok gerek de yok valla
Maalesef yok olsa keşke de çekilsek
Kocam var 🥳
Hala yok
Evet yok
Hayırr yok hahshd
Hoşlandığım biri var ama olur muyuz bilmem
Yok 😅😅
Gerekte yok
Evet, yok.
Yokkk
😔🤷
Yokk
Kimse olmadı
yok 😭😭
Var..
Bulucam ya inşallah
oğlum bile var : )
olur mu be 😃😃
Vaaar
Yok.
Evet değişiklik yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?