AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
100Cevap
İki taraf hemfikir olmuşsa neden olmasın düşman çatlatmak için birebir😃
Sosyal medya pek kullanmıyorum sevgilimde kullanmak isterse kullanır ortak bir hesaba gerek yok
Çok gereksiz ve içi boş ama tabi açanlara saygım var
Nazardan korkuyorsanız öncellikle açmayın. Başta sosyal medyada ay böyle ay şöyle diye paylastigimiz insanlar bir anda kötü oluyor. Bizlerin sosyal medyada öve öve bitiremediği kişiler nasıl oluyirda bir anda kötü bir bireye dönüşüyor. Bu düşünce sadece benim değil sizi takip eden herkes soylicektir. Sunuda söylemek istiyorum insanlar sizin hakkınızda ne kadar az şey biliyorsa o kadar mutlu olursunuz.
@Rebeka_ mantıklı dediklerin aslında
Kova kadınıyım sonuçta
Hangi burçtan olursan ol ama dediklerim çok doğru tespit bence
Sen benim yaptığım bütün yorumları gorebiliyormusun
Evet görüyorum
+ak! p atacak misin
+ak! p ne demek
Takıp demek 😊
Bu arada ilk üyeliğin mi sitede 🤔
Hayata bakış açınız farklı gibi ondan dolayı maglesef
Hayata bakış açım senle aynı gibi
Senin profil yakıyor ortalığı ben yanık sevmiyorum
Aldanma her görüntüye
Çöldeki serap gibi yanıltıcı biriyim 😎
Tabiii tabiii öyledir 🙄
Ben diyeceği mi dedim gerisi sana kalmış. Zorla güzellik olmaz zaten.
Bu yeni kuşağın ne boş işleri var, birde işsiziz diyorlar…
Bence mantıklı ciddi bir ilişkiyse ben istiyorum günün birinde böyle
Gerek görecek kadar güvenmiyorsam yolda yanımdan geçen adam kadar yabancım olabilir artık kendisi.
Böyle bir tuzağa düşmeyiniz..
Sosyal medyanın kendisi saçma zaten artık öyle geliyor herkes herşeyini paylaşıyor
profilimdeki sorulara bakarsanız sevinirim.
Evlilik olmadigi sürece, geleceginin önünü kapatmak olup, saçmalık derim
Yenge etrafa seni kafaladıgını göstermek istiyor.
Neden acaba diyecem ama bazı kızlar öyle
Kesinlikle çok kro bi hareket, ortak hesapları görünce çok cringe oluyorum 😅
Yani hem hata hem saçmalık olduğunu ayrılsan filan sorun olucak en iyisi ayrı kişisel hesap açmak
Evet hata olmaz güveni olmayan ilişki yaşamasın.
Değildir. Sevgilin varken yanlış yapmazsın herhalde.
Ben sosyal medyayı aktif olarak kullanmam
Önceden vardı bir ara kapattım bir daha açmadım sevgilimin kini kullanıyorum o bundan rahatsız değil ve bende hoşuna gitmiycek şeyler yapmıyorum bence en iyisi
Bence bunun teklif edilmesindeki en büyük sebep birbirlerine güvensizlik
Kimisine hoş gelebilir ama tek hesapla da olmuyor iletişim ihtiyacı ağar basar.
Hata ve saçma buluyorum. Açma daha iyi o zaman güvenmiyorsan.
Çok saçma, iki tarafta bir birey, iki tarafında kendi hayatı, kendi çevresi var. Ortak hesap kullanan çiftlerin birbirlerinin hayatlarına saygı duyduklarını düşünmüyorum.
Sevgilisi olup da sosyal medya kullanan da ne bileyim 😒
Sosyal medya mı kullanıcak erkek adam aktif olarak sosyal medyası olan biriyle hata iken bir de ortak sosyal medya mı kullanmak imkani yok
Aşırı çocukça ve itici geliyor bu ortak hesap olayı :D
Bana gereksiz geliyor güven eksikliğimiş gibi tabi yapanlar var saygi duyarim
bence gerek yok Sosyal Medya herkesin kendi özelinde olmalı
biz fotoğraflarımızı orada toplamak amacıyla açmıştık bir nevi arşiv gibi çok da gereksiz değil aslında
Yapılacak en saçma iş
dimi dimi fazlasıyla öyle
neden yapılsın ki böyle bişey
yapan oluyor işte :D
Çok saçma buluyorum asla yapmam.
nerdesin abi sen :D bir gidiyorsun bir geliyorsun sakın gideyim deme tamamen
Sonu öyle olacak gibi :) Yoğunum kardeşim :)
kapama abi bence emeğine yazık ben o hatayı 2 defa yaptım
Teşekkür ederim kardeşim :)
Hatadır, çok ergence bir davranış o ne öyle 😄
ahahah dimi :D
nerede özel alan
dimi kaybolup gidiyor ben erkek kankimle 2 laf edemeyecek miyim her şeyi okayacak :D
Bana çok komik geliyor djddjd
sorma brom gkhkjk
Ama sayıları azaldı onların da
Çok saçma ve komik geliyor, bilemiyorum dhdhcb
ergence be gkhkjk
Gereksiz bir şey bence.
öyle valla
Danaya mı gieiyon. Ortak hesap ne 🖤
ya :D :D
Kuzi hesabından biraz çık da ben gireceğim. 🤣🤣🤣
niye kız :D
Geçen gün yazdığımı anında anlamıştın. 🤣
Çok ergence ya
bende böyle düşünüyorum
Yani buna evet ya da hayır demek istemem kişinin isteğine bağlı siz öyle mutlu olacaksanız tabiki açın sizin ilişkiniz sonuçta
Bir şey sorucam
tabi ki
Yok ya hiç sevmem öyle şeyler
ergence şeyler
Aşırı saçma ve gereksiz
bence de
Hiç gerek yok öyle bişeye 😒
valla öyle
Hata mı bilinmez lakin gereksiz görünüyor.
fazlasıyla
Ergenus ergenus haller
ahahah bence de :D
Yürütmek mesele açan açıyor ben açmam o ayrı😀
dimi devamı gelmiyor genelde :D
İlla kavga çıkar ya 😀
özel konuşmalarda ortada kendi arkadaşınla :D hiç hoş değil ya
Arkadaşın özeli var sonuçta bunu eş veya sevgili bilmemeli herkesin kendine ait özeli olsun
Kesinlikle öyle katılıyorum
ne saçma ya ergen ergen manyaklıklar
bende onu demiştim yukarda yorumda tam ergenlerin yapacağı şey :D
Bence çok saçma bir şey
kesinlikle
Gerek var mı ki? Bence yok
düşünenler oluyor işte arada :D
Çok aşırı gereksiz saçma bir olay
öyle brom valla
Biraz... ergence
fazlasıyla valla
Açılıyorsa da iki tarafın da tek hesabı bu olmamalı, kendi kişisel hesapları kalmalı
Hata bence , kişisel özgürlük gerekir , kız arkadaşım olur yazmak ister yazamaz
Bence güven sorunun varsa böyle bişey yaparsın yani saçmalık
Kesinlikle hata manyak olmayın. Biraz kendi alanınız olsun
bu soruyu düşündüren bir sevgilin varsa evet. hatta büyük hata
Gereksiz yani eğer asiri eğlenceli bı çift değilseniz ki o da bı yerden sonra sıkmaya başliyor
Size bir şey diyeyim mi yapacak olan ortak hesaptan bile yapıyor :)
Ortak hesap açıp kullanacağına hiç kullanma daha iyi
Evet, bir noktada sıkıntı. Herkesin hayatı bireysel ilerisini düşünerek hareket etmek daha mantıklı. Bunu yaş ilerledikçe daha da iyi anlıyorsun.
Tabi hata, o ne öyle ergen gibi? Fazla muhabbet tez ayrılık getirir arkadaşlar. Herkesin kendisine ait bir alanı olmak zorunda yoksa toxic ex vakasına dönüşmeniz kaçınılmaz.
Aşırı saçma bir şey. Düşünsene arkadaşına mesaj atacaksın, kendi mi okuyacak eşi mi?