Elon Musk X'te Engelleme özelliğini yakın zamanda kaldıracağını duyurdu Sizce nasıl bir karar?

Geçtiğimiz Ağustos ayında X'in CEO'su olan Elon Musk, hesap engelleme özelliğinin çok saçma olduğunu ve direkt mesajdaki sınırlamalar hariç engelleme özelliğini tamamen kaldırmak istediğini söylemişti. Fakat bu söyleme yönelik bir eylem gerçekleşmemişti.

Elon Musk Xte Engelleme özelliğini yakın zamanda kaldıracağını duyurdu Sizce nasıl bir karar?

Bugün Musk, X üzerinden Christopher Stanley'e yanıt vererek aynı durumdan yakındı.

Elon Musk, bu gönderiye şu şekilde yanıt verdi:

''Engelleme özelliği çok sinir bozucu. Gönderileri engelleyince hiçbir şey elde etmiş olmuyorsunuz. Bu özelliği kaldırıp yerine bildirimleri sessizleştirme özelliği getirme zamanı.''

Elon Musk X'te Engelleme özelliğini yakın zamanda kaldıracağını duyurdu Sizce nasıl bir karar?
Cevapla