
Rehberinizde kayıtlı kişiler nasıl kaydedildiklerini biliyorlar mı 😇

Rehberinizde kayıtlı kişiler nasıl kaydedildiklerini biliyorlar mı 😇
Bir şey demezlerdi, normal kaydettim herkesi.
Beklediğim yanıtları alamadım daha 😂
Komik olanlar mesela 😂😂
Rica ederim 😇
İsim soy isim vallahi alayı bişey diyemezdi
Hiç mi yok be garip 😂
Tek tük çok nadir
Cevap
1Cevap
Bir şey demezdi
Baktım da herkesin ismi normal bir kişi hariç 😂
O da herhalde küfürlü 😇
Kuzenlerimin hepsi kuzen diye kayıtlı sonlarındaki noktalamadan kim olduklarını sadece ben biliyorum. Onlarda bir şey demiyor buna jdsnns
Herkesin yeri de ismi de bellidir bende, kimse tek kelime edemez.
bir şey demezlerdi olması gerektiği gibi kaydediyorum
Ben herkesi ismiyle kaydediyorum, sorun falan çıkacağını düşünmüyorum
Annem babam var bide 2 avukat var başka da yok 😏😏
Bir sey demezlerdi. Anormal bir kaydim yok.
Bir şey demezlerdi :d
Hcbsi. Herkesi ismiyle kaydettm
Hicc
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar