Telefonumu bana sormadan almışlar Siz olsanız ne düşünürdünüz?

Lojistik deposunda çalışıyorum depoya girerken telefonumuzu kilitli dolaba koyuyoruz 3 kişi telefonumuz aynı dolaba koyduk kilidi bir kişideydi. İşten çıkış saati geldi onlar benden önce çıkmışlar beni görmeden telefonumu alıp gitmişler bende güvenliğe verirler sandım güvenliğe sordum vermemişler dolabın numarasını hatırlamıyordum güvenlikle dolapların kilidini açtık hiçbirinde yoktu. Sonra ben kendi depoma gittim. Onlar servise binip gidiyorlarmiş insan bari servise binmez. Benim yerimde olsanız ne düşünürsünüz onların aldığı aklınıza gelir miydi

Telefonumu bana sormadan almışlar Siz olsanız ne düşünürdünüz?
Cevapla