Dünyanın en sinir bozucu hareketlerinden biri. Madem silcen niye yazıyosun be insan evladı. 😃


Ben tepki vermem ama insan merak ediyor madem silecek sin niye atıyorsun :D zaten samimi olmadığım biriyse umursamam tanıdığım biriyse meraktan çatlarım
Neyi görmemem gerektiğini düşünürken filozofa döndürüyor içim içimi kemiriyor. Samimi olduğum biriyse ne yazdığını söylememesi direkt kavga sebebi ya samimi değilsem umursamıyorum.
Cevap
16Cevap
😅 en güzelini yapmış.. hatta fotoğraf atıp silme özelliği de varsa çok daha merak uyandırıcı olur.. iyi taktik uygulamak gerek.
İstersen bomba at mesajı silebiliyorsun 😃
😂 bu taktiği sevgilim olduğunda uygulayacağım kesinlikle.. gıdıklayici.. aksiyon yaratıcı.😅.💃
Siz kadınlar neden şeytanlık peşindesiniz hep 😃😃
Zamanında görülecek o mesajlar..😊
Önemli olan mesajın görüş, yazış zamanı değil, kalbinin içinde ki histir. Böyle yaparak adamları kaçırıyorsunuz he 😂
Benden kaçacak adam daha anasının karnından doğmamıştır..
Bu düşünce çok tehlikeli bence. Yine sen bilirsin tabi saygı duyarım doğmamıştır diyorsan 😂😂
her şey kendini sevmek ve kendine güvenmekle başlar 😊 ancak kaçan olurum ben.. bu hep böyle oldu..
Kurduğun cümle özgüvenden ziyade azıcık kibir içeriyor gibime geldi. Ben yanlış anlamış olabilirim dediğim gibi saygı duyarım. Hiç başına gelmemesi, hiç gelmeyecek demek değildir burası ölümlü hayat. 😂😂
😊 hiç kibirli bir insan olmadım hayatta.. benden gidenin aklından zoru olmalı.. sadece dediğim şey bu.. sen de kıskanma 😅
Bismillahirrahmanirrahim ben bana ait olmayan bir şeyi asla kıskanmam 😂😂😂
Kıskanma derken o anlamda demedim..😊 yani sen de iddialı ol azıcık 😅
Benim iddiam sizin toplam iddianızı silip süpürür o konuda sorunum yok elhamdülillah 😂😂😂
Wow 😅 helal sana işte böyle 😂
Bu yorumdan şunu anladım, ne sen beni anladın ne ben seni en iyisi çay içelim 😂😂😂
😂 içelim olur tabi
Bazen ola biliyo yanlış yazdığım ve ya yanlış kişiye yzdğmda bende siliyrum bana yapılnda da acaip merak ediyrm ne yazlmşdı acaba diye
Evet içim içimi yiyo ne yazdi diye kızıyorum sonra kendimde aynısını yapıyorum karşı tarafta benim ne hissettigimi hissetmiş oluyoo🤣
Ne kadar saçma sapan bir diyalog, başka işiniz yok mu sizin
Bana diyorsan görsel bana ait değil ben böyle şeylerle uğraşmam zaten 😃
Görsel sahibine ben de güzel ithamlar ettim sjdjds
Taktik olabilir diye iş atıyorum çekinme hadi söylede kurtul diyorum
Ya biri bunu neden yapar mesela asla anlayamayacağım bir şey 😀😀
Ayy sinir oluyorum ya. Var öyle biri artık tepki vermeyi bıraktım.
Hayır programı var görme durumu olabilir silmiş olsa da
Hiçbir şey demem.. Görüldü atılmasından iyidir..
Haha bu ben 😅 ama sadece yazdıklarımdan pişman olmuşumdur. Trip atma şeysi , yakalanmadan kaç 😅
Valla sıfır tepkiyle istediğini vermemek daha da keyifli.
Bende kendi mesajlarımı silerek tepki veriyorum.
Yazdığım şey önemini kaybettiyse silerim, silinmesi de rahatsız etmez..
Aynı anda bir kaç kişiyle konuşurken yanlışlık oluyor. Mesela a kişisine yazdığını zannederken c kişisine gönderiyorsun. Durumu farkettiğinde derhal siliyorsun. Bunda sinirlenecek bir şey yok..
Bende daha beterini yapiyorum.
Ne yapıyorsun büyü mü?
Umarım denk gelmem böyle yapana 😃
Aşırı sinir bozucu 😃😃
Böyle de asilim diyorsun yani maşallah 😂😂
Allah hayatındakilerin yardımcısı olsun çünkü sen olmazsın sjsjsjdd
Benim kafadansın iyi bari 😃
Benim gizli wp silsede kalıyor
Nasıl oluyor o 😃
Hileli wp
Ben genelde sinirlendiğim için siliyorum
Ruh sağlığı için öyle şeyler yapmayalım lütfen xd
Tepki olarak küfür ediyorum
Mesela nasıl bir küfür ediyorsun çiçaaam
Yokahamanına
yeminlen söverim hemde sansürsüz
Silinenler görünüyor bende sorun yok 😎
Zamanında girseydiniz
😂😂😂 whatsaap kullanmadığım için bilmiyorum
ben hep öyle yapıyorum, aşırı zevkli oluyor
En nefret ettiğim davranış
Bunun çözümü bu kişiyi aynısını yapmak
😄zamanında girseydin iyiymiş😂
Ne yazmıştın da sildin diyorum
Arkadasim hep yapar bunu hemen bakmadigimda, ayar oluyorum
Yok ben de siliyorum
Aynı şeyi yapıyorum
Çocuk çocuk hareketler bunlar
Yani merak edip sorarım ama üstüne gitmem.
Hayat kurtaran ozellik o :)
Bir kere yaptım bin pişman oldum 😅
Hiç başıma gelmedi bilemiyorum
Ben de silerim niye tepki vereyim.
Hiç yaşamadım.
Kendi bilir, umursamam.
Ergenin teki
Görsel haklı bence 😁 zamanında gireydin
Trip atıyorlar
Ayar oluyorum ever
O silen kişi benim😄
Yo lafını yapmam
dayaklıklar
hiç yaşamadım
Saçma sapan şeyler
Takmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?