Değişiyor genelde. Ya işi vardır ya da içinden bir şey diyordur. Ya da öylesine atmıştır. WhatsApp gruplarında binlerce mesaj gelince hepsini okumak işkence oluyor, görüldü atıp bu durumdan kurtuluyor insan.
Konu bittiği için attıldıysa tamam ama konu hala açıksa birden görüldü attıysa konuşmadan ya da benden sıkıldığını düşünürüm. O yazana kadar yazmam. Yazdığında da açıklama gereği duymadan konuşmaya çalışıyorsa bend e ona görüldü atarım, kısasa kısas 👍
Kişisine göre değişir tavrım. Mesela bir arkadaşım bunu bana çok yapıyor ama çalışıyor ve karakteri geregi dalgin biri olduğu icin bunu sorun yapmıyorum ben. Sonrasinda mutlaka dönüş sağlıyor çünkü. Ama sevgili ya da eş olsa sıkıntı yani 🤭