kendimi salak yerine koyup ona mesaj atmaya devam etmezdim mesela. Ama şöyle de bir durum var, normalde konuşuyorsak bir anda görüldü olduysa ona bunu nededini sorardım. Yapabileceğim ne varsa yapar yanında olduğumu hissetirirdim. Sorduğum mesaja bile görüldü attıysa tek kelime etmezdim, istemiyormuş demekki beni diye düşünürdüm.
insanlar her mesaj attığınız an cevap verecek müsaitliğe sahip olacak diye bir şey yok. Okumuş olabilir veya sadece açmış sonra kapatmıştır işi olduğu için. Böyle şeylerde boğulmamak gerek basit şeyler bence
🤔 Görecek kadar vakti olmuş meşgulüm diyecek kadar olmamış ne yazık diye düşünür, bir sonrakine aynı taktiği uygularım oyunu kuralına göre oynamak lazım..
Arayıp görüldü atıyorsun ama cevaplamıyorsun bir sorun mu var derdim. Açmazsa telefonu muhtelemen ev telefonu yakın arkadaş telefonu gibi alternatiflerim olur onları dener. Veya her nerdeyse oraya gider yüzüne karşı sorarım. Gidemediğim yerdeyse dediğim gibi diğer arama haklarımı kullanırım ☺️
Arar sorarım belki işi vardır ondan yazamamıştır. Bir sürü mesaj atıp işi varken rahatsız etmek yerine arayıp sormak daha mantıklı, kimseyi bunaltmamak gerek kişisel alanlarına saygı duymalıyız. Karşındaki da sana değer veriyorsa elbet yazacak zaten.
Kimseden hoşlanmadığım için sorun yok şu anlık😌 Ama eğer bir gün başıma böyle bir şey gelirse sebebini sorarım ve açıklama beklerim hemen üstüne çullanmam çocuğun 😊
O an acil bı işi çıkmış olabilir. Ben ondan hoşlanıyorum diye dünyasının merkezinde bı anda ben olamam sonuçta. buyutulmemesi gereken basit konular bunlar