Sormakla kalmayıp ispat etmesini istiyicem nüfus kayıt örneği ile sizce nasıl sorabilirim.
Abartılı mı olur?
Sormakla kalmayıp ispat etmesini istiyicem nüfus kayıt örneği ile sizce nasıl sorabilirim.
Abartılı mı olur?
Şimdi çoğu kadın gece ara demiş ama ya adam gece bekçisi ise ya da polis veya sağlık personeli ise ve gece nöbete kalıyorsa, aldatmayı kafasına koymuş biri illa ki bunlara da çare bulur. Öte yandan bir de masum oldukları halde gece telefona bakmayan bir grup vardır. Mesela tıp okuyanların telefonları çoğunlukla gece kapalı olur, çünkü yoğun bir şekilde ders çalıştıkları için çoğunlukla zırt pırt bölünmek istemezler. Öte yandan yüzük izine de bakmak yararsızdır çünkü tanıdığım çoğu doktor evli olmalarına rağmen, özellikle de cerrahlar çoğunlukla yüzük takmazlar, çünkü sürekli el yıkadıklarından, eldiven taktıklarından ve ellerini dezenfekte etmek zorunda kaldıklarından, biraz da yüzüğü orada burada unutmamak için yüzük takmazlar.. Aldatma potansiyeli olmasa da, hatta kadın doktor olsa bile takmayabilir, tamamen mesleki bir durum. Öte yandan bekar da olsa evli de olsa çoğu erkeğin vukuatlı nüfus kaydı örneğini vereceğini düşünmüyorum. Şahsen bana güvenmeyen birine ben neden kanıt göstereyim ki, güvenmeyenin yolu açık olsun, ben kendimi ispat edeceğim diye karşımdakinin egosunu şişiremem. Kaldı ki ben devlet memurluğu için başvurmuyorum, anlaşabileceğim kişiyi arıyorum. Belki karşımdaki doğruyu söylüyor, bekar, ama kişiliği bana uygun değil. Mesela kadınlar erkekleri dürüst mü değil mi diye seceresine kadar araştırıyorlar ama bunu yapan bazıları da aynı anda 4-5 tane erkeğe mesaj atıp "canım" diyorlar. Hatta daha ilgincini söyleyeyim hep erkekler sapık olarak bilinir ama ben sapık kızlara da denk geldim. Yakışıklı olmadığım halde, kız arkadaşım var, onu seviyorum, beni rahatsız etme, bana bir daha yazma, dediğim halde, hiçbir umut vermeme rağmen yine de ısrarla görüşmek isteyen, yazmaya devam eden, denk gelmesem, birisi anlatsa inanmayacağım tipteki kadınlara da denk geldim. Dolayısıyla bu devirde ne erkeğe ne de kadına güvenmeyeceksin, çünkü herkes skor peşinde. Seviyorsan gözünü karartacaksın.
Eline yüreğine sağlık Doktor güzel bir yorum erkekler yaparsa abaza sapık kadınlar yaparsa normal istekli olduğu için Erkeklere inanmazlar erkek ne söylerse söylesin yalancı oluyor inanmazlar ama ama kadınlar ne söylerse söylesin erkeklerin onlara inanmasını bekliyorlar erkeklerin adı çıkmış dokuza inmez sekize
İnternetten veya değil fark etmiyor. Göz göre göre dolandıran, yalanlar söyleyip kaç yıl evli olsa da aldatanlar olacak her zaman. İnternette bu tür olaylar daha sık yaşanabiliyor çünkü daha fazla sayıda insanla karşılaşıyoruz ve gerçeklerle yüzleşmeye cesareti olmayan insanlarla karşılaşma olasılığımız artıyor. Bu noktada görerek ya da uzaktan fark etmez aklınızda ki tüm soruları sormalı ve giderebilmelisiniz. İlişkilerin açık ve şeffaf kurulması dürüstlüğün ve gerçek olana verilen değerin bir göstergesidir. O nedenle çekinmemelisiniz. Direkt sormak yerine, ellerinin fotoğrafını isteyebilirsiniz. Yüzük varsa izi de mutlaka çıkacaktır. Kimlik fotoğrafını, medeni hal yazan bölümü isteyebilirsiniz. Ya da görüntülü konuşma ayarlayarak durumu analiz edebilirsiniz. Evini ve durumunu görebilirsiniz, tavır ve davranışlarına bakabilirsiniz. Değerlendirebileceğiniz o kadar çok şey var ki. Hiç bir şey için acele kararlar vermeyin hiç bir zaman derim. Önemli olan yol arkadaşlığıdır. Acelesi, amacı ve çıkarları olanlar bunu sürdüremez. Tanımaktan ve konuşmakta keyif almazlar zaten. Sıkılırlar veya sabırsızlıklar sergilerler. Bunu anlayabileceğinizi düşünüyorum. Kolay gelsin.
Öyle kolay değil öğrenmek benim başıma 2 defa geldi ikisinde de allaha şükür daha ilişkiye başlamadan öğrendim şükür. 1. yi instagramdan 2. bir hesabını yakaladım bu noktada önemli olan gerçek adı ve soyadını biliyor musun? google genellikle veritabanında saklıyor bu tarz şeyleri aratınca hesapları çıkıyor ancak tabi eşinden habersiz hesap kullanan ismini kısaltmalarla gizleyenlerde var. 2. il öğrendiğimide nüfus müdürlüğünde tanıdığın varsa ad soyad ve kütük bilgisini biliyorsan öğrenebilirsin. kütük yoksa anne adı falan da olur.
Bu arada iki durumda da beni işkillendiren bişey hiç olmadı gece de ararlardı gündüzde. İletişimin kopuk olduğu bir zamanımız olmadı. Aksine ilkinin abisiyle falan bile tanıştmıştım iş yerindeki elemanların hepsiyle :))) . Ancak allah bi şekilde insanın içine o kuşkuyu düşürüyor karşısına çıkıyor. Allahın sevdiği kuluymuşum şükür.
@simsarlıkedi nasıl yani hiç iletişim kopukluğu olmayan bu kişinin evliliği nasıldı ki akşamları iletişim kopukluğu olur çünkü
@naifdomates yoktu yani en azından gece 12 ye kadar olan zaman diliminde ben çalışıyorum diiye uyuyordum sonrasnda benlkide 12 ye kadar arkadaşımlayım işim var filan diyip geçiştiriyordu karısını o yüzden rahattı bilemiyorum
İste tabiki hiçte abartılı değil. Adamla gerçekten ciddi yola doğru gitmek istediğini düşünüyorsan. Özellikle de geceleri ara vakitsiz müsait misin diye sorma hiç. Mesaj değil mutlaka arama yap bunu özellikle yazdım. Tabi ara diyorum ama çift hat kullanmıyorsa yakalarsın yoksa o da zor. En garanti nüfus kayıt örneği.
Cevap
84Cevap
ona sorabilirsin direk.
Hayır abartı değil cok yerinde hatta. Kimseye güven kalmadı. Baştan lagaluga yapıyosa da salarsın col zor bişey istemiyosun sonucta. Güven inşa edilir ilk dk dan güvenilmez
Bencede erkekler yine işlerine gelwn şekilde cevap vermiş ama ne varsa hem cinslerimde var.
Mesaj yoluyla shop vs yapabilir buluştuğunda canlı göstermesini iste. Buluşmayı da erteleme. Eğer evliyse hemen bulusmak istemez
Hemen buluşma çok zor çünkü uzaklardayız.
Evli adam bir iki nadir hariç photoshoptan anlamazlar ve söylediklerin için agzina sağlık 🙏
Sor ve ispat etmesini söyle nüfus kayıt örneği kesmez seni e-devletini iste e-devlet şifresini iste yetmez vergi kimlik numarasını iste yetmez tapu sicil kaydını iste yetmez araç sicil kaydını iste yok O da kesmez seni odalara kayıt olup olmadığını sor sivil toplum kuruluşlarına üye olup olmadığını iste o oda kesmez seni oldu olacak ınterpol'e başvur oradan bilgilerini iste oda kesmez seni en iyisi bütün büyük yeminleri ettir hatta Kur'an'a el basmasını iste Bu ne ya Bu nasıl bir şey kimseye güvenmiyorsan güvenmeyeceksen girme bu işlere kimseye güvenmiyorum de aşk gönül sevgi işlerine girme Sen en iyisi Peki sen ona güvenmiyorsun o sana güveniyor mu sen onu doğruları söylüyor musun O da senden aynı şeyleri istese nüfus kayıt örneğini istese inanmayıp e-devlet şifresini şifreni istese sen kabul edecek misin
Üç kızla tanıştım üçüde evli çıktı kocaları beni aradı. Allah belalarını versin diyorum, ara sor kanıtlasın. Evli olmayan birisi neden istiyorsun diye sormaz anlayış gösterir eğer evliyse kaçamak cevaplar verir. Sakladığı bir şey vardır. Kanıt iste.
@Aristokratımsı olum sen lanetlenmişsin 🤯 evliler kapatılsın
İyi de daha yeni tanıştı iseniz ilk günlerden kimse size bunu göstermez de vermez de. Biraz zaman geçsin tanı, onun uygun biri olduğundan emin ol dene her şekilde evet bu doğru kişi diyebilirsen istersin tabii bu arada kapılma... Kimlik diyenleri boş ver orada yazmıyor artık
Eğer gizlimek istiyorsa o zor bir durum ama çok çok zor değil (: ben birşeyin peşine düşürsem amacıma ulaşırım şahsen!!! O yüzden ortada bir yanlış varsa ve gizlenmek isteniyor olsa bile bir şekilde bir gün ortaya çıkacaktır.. burada önemli olan senin o kişiye karşı bağlanmamış ve aşırı yoğun olacak her konuda kendini ona birakmaman gerekiyor
Geceleri cevap veremiyorsa, evdeyken rahat konuşamıyorsa sesli veya görüntülü vs. Haftasonları hep meşgulse ( büyük ihtimalle karısı ve çocuğuyla vakit geçiriyordur.) sosyal medya hesabında ekli olan kişiler genellikle evli ise. Eğer sana gerçek adı ve soyadını söylediğinden emin değilsen bir numara sorgulama uygulamasından numarasını sorgula adını böylece öğrenebilirsin. Facebook’ta ismini arat eğer evliyse karısı ile fotoğrafları olma ihtimali çok yüksek zaten. Ayrıca hep o senin olduğun yerlere gelmek istiyorsa ona yakın olan yerlerde buluşmak istemezse burdan da anlayabilirsin. Seninle gelecek hakkında konuşmuyorsa evlilik vs falan bu da var.
Hahaha
De ben kimseye güvenmiyorum bekar misin evli misin kimliğini göster de ona da shop yaparlar asko aklıma her türlüsü geliyor
Demi yapan her türlü yolunu bulur.
İnternet sanal güven yeri değil zaten aldatılırsında adam evli de çıkar her şey çok değişti. Hayalet sevgili gibi o ne öyle görebileceğin birisi olsun
Güven çok önemli gerçekten, insanlar bu zamanda çok sahtekar ve dolandırıcı olmaya başladı, bunun kadın/erkek cinsiyet farkı yok, neden buraya bunu sorduğunuzu iyi anlıyorum, e devlette vukuatlı nüfus kayıt sorgulama yaparsanız, orada medeni durumu hatta önceki evliliği dahil görüntüleyebilirsiniz.
Sadece internetten değil yüzyüze tanıştıklarimiza da sorucaz artık, etraf kardeşim dolu bi de böyle bi olay olduğunda erkeği değil kadını suclayan o. c da dolu, o yüzden ilk tanışmada hemen nüfus dökümü istenmeli, artık kimliklerlde de yazmiyo ne yazik ki, ya açar gösterir ya da s. ktiri yer
Başka bir kadın gibi konuş sosyal medyadan, evli ama mutsuz kadın gihi konuş, mesela kocanın yatakta olmadığını ama kendinin aşırı seks düşkünü kadın olduğunu söyle, evli ise zaten, al benden de o kadar diyecektir.
Tam teşekküllü devlet hastanesinden hem zührevi, hem bulaşıcı, hem de psikolojik sağlık raporu iste. Bi de hem kendisi hem de yakın aile bireyleri için gbt taraması...
Ha bir de kefil işte. En az 2 tane olsun.
Güven vermedıyse boş ver.. okadar araştirmaya gerek yok..
zaten evliyse ve saklıyorsa zamanla belli eder ve ögrenirsin.. ama şimdiden inanmadıysanda hiç bu yola çıkma derim
İstemelisin. Evli ise akşam 8-10 saatleri arasında ortadan kaybolacak kameralı görüşmez.
Belli eder kendini her türlü. Belli aralıklar ile yqzmiyorsa saklandığı sakladisi şeyler hissediyorsan konusmay kalktiginda sen defild. eonum. desigi. zamanalr. oluyoraa falan saya saya devam. edilir bunlara
Geceleri rahat konuşabiliyor mu heran meşgul mu tatlım onda never yaşadığı yeri biliyorsan git muhdarliga aile yakınıyor falan de fistan adresi alıyormuş gibi orada çıkar evli mi degilmi
Muhtemelen evli sana bekarım dediyse akşamlari senin arayacagini tahmin edecektir engeller akşam ara bakalim cvb verecekmi ama 21 de falan ara aciga ciksa bile ilk diyecegi seni kaybetmekten korktugum icin gercegi söyleyemedim şüphen varsa gercegi cikart ki evlidir
Yaşın 45 üstü olduğu için sormak en doğal hakkın. Sor ne olacaksa olsun. Ya da nüfusta tanıdığın varsa baktır. Tabi soyadını doğru söylerse o da.
Aslında anlamanın yolu var. Seninle sadece belli saat aralıklarında mı konuşuyor? Gece aradığında açıyor mu? Bu sorulardan yola çıkarak anlayabilirsin
Davranışları belli eder biraz..
Sosyal medya da biraz kurcalaman da ferekir, veya panel tarzı yerlerden sorabilirsin adresi numaraları
Soy agacı medeni hali herseyi cıkıyo
Valla ben istiyorumm çok da iyi yapıyorum. Adli sicil kaydi bile bakiyorum. Bu devirde kime guveniliyor allah askina. Şimdi iste. Normal bence. Sonradan istersen anormal durur ve kırıcı olur
E devletten medeni durumunu sormuştum ben o da atmıştı mesela. Aklımda kalmasına gerek yok direkt istiyorum 😃
Direk sor yalan söyleyecek hali yok ya, ayrıca konuştuğun saatlerden belli olur ki.
Şüphelendirecek birtakım olaylar olduysa kesin evlidir zaten. Keşke herkes dürüst olsa böyle konularda
Dürüst olunca da kaybediyorsun bırakacak kız her türlü bırakır
Neden öğrenmek istiyorsun ki evlilik aşamasına gelirsen zaten öğreneceksiniz
Şinanay yavrum ☺️
Tc numarasını al. Sanki evlenecekmis gibi belediyeye git veya edevletini işte, orada her naneyi yazar. İcrası sabıkası var mı , aile bilgileri...
Bu kadar güvensiz biriyseniz neden internetten birileriyle tanışıyorsunuz acaba :D Bu gidişle hayatınızın aşkını zor bulursunuz
Sen kendini korumakla yükümlüsün ve kesinlikle abartılı olmaz. Aylar veya seneler sonra öğrenmektende, şimdiden itinayla araştırıp irdelemelisin. Günümüzde okadar çok evli ama bekar ayağına yatarak kadın avcısı erkekler varki, haddi hesabı yok.
Zeka seviyen biriyle konuşmakla birini tanımana el vermiyorsa evet bizzat kontrol etmen gerekecektir.
Ben de aynı durumdayım ve böyle bir zamanda kimseye güven olmuyor. Zeka seviyesiyle ilgisi nedir?
Konuşuldukça zaman içinde belli olur çoğu şey, kişinin tutarlılığı, sözüyle kişiliğinin uyumluluğu falan gözlemlenir, ne dediğini ve ne yaptığını bilmeyen dikkatsiz birine çok zaman ayırmam örneğin.
E devlet şifresini iste. Canım ya bir şey deneyeceğim benimkinde sıkıntı var sen şifreni versene de hemen verir
Basit ondan e devleten bir form sorgulamasını ve sana atmasını isteyeceksin bunun haricinde zamanla anlarsın süpheli hallerden
Muhtardan ikametgah da iste,
sonra maliyeden ve tapu dairesinden mal varlığı beyanı iste evliyse eşinin üstüne çıkar o da olmazsa cimere bildir.
Aslında şöyle yapması daha doğru olur önce istediğin belgeyi sana göndericek daha sonra bir daha seninle görüşmiycek en mantıklısı bu
Gayet açık bir şekilde güven problemi yaşadığını ve e devlet üzerinden bir belgeyle bunu ispat etmesini iste ne olacak canım boş ver
Olay cıkarırsa bılkı evlı. Yani ne demek sen bana guvenmıyor musun, manyak mısın filanlarla manupule ederse.
Ya kanıtlarsın ya da ayrılırım de seni kaybetmeyi göze alamazsa bir şekilde kanitlar zaten
sen e devlet şifresini iste daha kolay olur her şey
Telefonun ekranını canli olarak paylaşarak e devletini gösterebilir sanırım orada yazıyodur
Dikkat edin de sonunuz kızılcık şerbo çimen olmasın
Eğer akşamları ve ya sabahları sana yazamiyorsa ve hep meşgulsa kesin evlidir
Akşam aradığınız zaman veya mesaja geç geç cevap veriyorsa evli olma ihtimali var
Yok canım sen direk Tc No ve Aile kütüğünü iste
😂🤦🏻♂️😂
Gmrmedigin birinden istemen bşraz tuhaf. Kanka bulusucaksan iste yoksa salla e devletten atsın işte
Sorarak yemin ettir Kur'an'a el bastık ekmek musap çarpsın desin
Çok zamanı olmaz. Kesik aralıklar ile mesaj atar.
Gece yaz onunla hep akşamları sohbet et evliyse sohbet etmez zaten
Yo hiç abartı olmaz, kimlik bilgilerine soy ağacına falan bak e devletten
abartı olmaz abla bence, sıkıntıya girmektense ispatlattır 😂
Ad soyad varsa facebooktan git bil ondan annesi, babasi derken evliyken birkaç fotosu vardır illa bundan bulursun hiç sormadan yapamıyorsanız sormanada çok garip bulmaz bence sonuçta yeni tanıştığın bir insandan emin olmaya çalışıyorsun bunda garip bulunmak bisey yok
Bazen şöyle durumlar oluyor boşanmak 10 senelik süreç olduğu için baya bir bekliyorsun.
Adliyeye git bence
Vukuatlı nüfus kayıt örneği sanırım ben atmıştım şaka için öğrenmek isteyene :)
Evli olup olmadigina bile emin olamadigin, guvenemedigin birisiyle iliski dusunmek 🤔
vukuatlı nüfüs kaydı iste bence ciddi düşünüyorsan tabi ki
daha ciddiyete binmediyse abartı olur
Evli olmasa da sevgilisi de olabilir yani bilemezsin bunu
😂😂 Çok mantıklı, adli sicil kaydı da iste hazır e devlete girmişken onu da göndersin
Bilemezsin bilgileri lazım ve nüfus verirmi bilmiyorum evli olduğuna bakarmı
Samimi davran zaten senin iyi niyetli olduğunu görünce kendisi zaten anlatır
Telefon görüşmesi yapmıyorsa evindeyken, kaçak göcek görüşmek istiyorsa vardır bir bit yeniği ama net anlaman zor. Takip etmen lazım..
Bir ara bir haber vardı evlendiği kadın 10 yıllık evli çıkmıştı bu da nikah dairesinde ortaya çıkmıştı yani işini profesyonel yapanlar var ne yazıkki :D
İsteyen o belgede bile sahtecilik yapabilir ki. Ailesiyle tanışmaya git bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?