
Telefonlar teknolojik hale geldikçe ekranlar büyümekte ve telefonlarımız daha da hassaslaşmaktadır. Peki en son ne zaman ekranınızı kırdınız ve o acı anda ne hissettiniz?

Telefonlar teknolojik hale geldikçe ekranlar büyümekte ve telefonlarımız daha da hassaslaşmaktadır. Peki en son ne zaman ekranınızı kırdınız ve o acı anda ne hissettiniz?
Paketinden çıkarırken düşürdüm sonra çızıldı sonra gönderdin elmaya, elma dedi ki bir şey yapamayız geri gönderiyoruz ben dedim ki ama hani çızılmazdı buu yalancısınız siz sonra elma dedi ki olsundu geri gönderiyoruz sonra telefonu kargocu çaldı sonra avukata verdim polisi aradım sonra elma bana yepisyeni telefon gönderdi. Çok şey hissettim o ara tabii, sinir, hüzün, mutluluk
Resmen başarı hikayesi bu ama başına ne gelebilirse gelmiş vala 😂😂
ben kazandım, Winner oldum
Sen ne zaman kaybettin ki 😇😂
Yolda giderken cebimden çıkarım derken yere yapıştı mavi mürekkep gibi bir şey aktı kulağımda hande yener çalmaya devam ediyor.. burdan manzara farklı diyor sövüyorum handeye jsjsjs neyse dedimki kapatayım açayım düzelir düzelmedi ben hâlâ düzelir kafansindayim jxjsjs eve gittim baktım bundan adam olmaz ağladım lan jxjsjs çünkü bir kere servise gidince eskisi gibi olmuyor neyse yaptırdim soğudum telefonumdan eskisi gibi kuvvetli değil bağım
Zaten çok geçmeden tekrar kırdım jsjsjs yine ağladım orası ayrı
Kırma kırma kırmak yerine birine çıkar sinirini deli 😂
Evet ya daha alalı 1,2 ay anca olmuş elimde telefon yürüyorum birden kaldırıma yapıştım nasıl olduysa yazlık pantolon vardı yırtılmış dizden kan akıyor asagı doğru ama benim düşündüğüm telefona bir şey oldu mu fnfmfmf ekranda hafif çatlaklar var.
Ruhumuzda yara olmasın kız 😇mala gelsin boş ver 😇
Benim de ekran koruyucu çatlak 😂😂
iPhone bendeki sen
İyi zamana denk getirmişsin vala bende o ara aldım 😂😂😂
14 promax🙈
Söylememek için uğraştım o kadar 😂
Yaptırdım bir hafta sonra yine kırıldı ben anlamıyorum neden cama döndünüz hiç mi düşünmediniz bu dolu kulunuzu😄
Senin güzelliğin karşısında kırılıyordur onlar 😂😂
Eyvallah 😂
Buda ben jjsjs kizim senin ki ayfon jdjdjd hatta aypon nasıl kırıyorsun o yere düşerken kendini de at yere jsjsjs
@inciitanesiii amann benden değerli mi 😄
Cevap
9Cevap
Gorilla Glass olunca kırılmadı.
O ne bilmeyenler vardır benim gibi 😇
Komple suya düştü yenisi aldım belki tamir olur fakat o tarz eşyalara üzülmem sadece onun görevi bitmiştir bana bu gününe kadar verdiği hizmet için teşekkür ederim geçerim neticesinde bı dünya bile sonsuz değil bir gün öleceğiz telefon olsun elektronik bir eşya olmuş farketmez bozulmuş kırılmış umrumda değil önemli olan belkide şunu düşünmek lazım ya size zarar gelseydi diye bakmak lazım hiç bir şey benden ya da sizden daha değerli değildir
Bir Kedim bile yok anlıyor musun 😄
@MaşaKocaAyıı gülümse hadi gülümse 😂
Evet kırmıştım zamanında jfjfj Bilerek yere çarpıp paramparça etmiştim :d Bir şeye kızmıştım öfkemi telefondan çıkarmıştım...
Ama sonra ne kadar apt*lca olduğunu anlayıp bir daha yapmamıştım. Yenisini aldım , dikkat ettim hep. :d
Neye kızdın be 😂
Yıllar öncenin olayı ya... Eski erkek arkadaşım beni bir erkekle aldatıyormuş jfjdj Birbirimizde instalarımız vardı. Onun mesajlarında vs gördüm... Cinsel yönelimini ve kendi videosunu, resimlerini vs görmüştüm... O an sinirlendim. Madem öyleydi benden niye sakladı diye... Ve niye sevgili olduk vs diye. O zamanlar 20 21 yaşımda falandım. 2 yıllık sevgilim olduğu için ve öyle olduğunu bilmeden sevgili olduğum için kendimede sinirlenip kırdım işte jdjdj Sonra onu tamamen hayatımdan çıkardım sessizce...
Ben doğru okudum dimi
Nasıl okuduğunu bilmiyorum hahaha
Sen baya şey yaşamışsın ya vala şanssızsın yeminle 🥲
Evet ya jdjdj neyse hayat devam ediyor ya... :d
Ama takdir ediyorum seni helal olsun enerjin neşen hiç bitmemiş 😇
Teşekkür ederim güzel düşüncelerin için 😊😄
Liseye geçerken ilk defa alınan telefonun arkasını kırmıştım kamera falan hepsi gitmişti. Oturup ağlamıştım üstüne ağladığım için abim de bana kızmıştı😑
Hiç bir şey senden önemli değil 😇
Niyeyse bi wc banyo yerinde dusuyor.
Hiii yeni almistim icimden ic cikti o an...
Allahtan minnak bi cizikle kurtuldum.
Benim de var benzer anım ya suyun içine düşmüştü ah ah ne çektim 😇
Ohoo ona bakarsan yari kirli/temiz wc dusurup sonra suyun altinda yikamistim.😃
Benimki de aynıydı söylemeyeyim dedim ama 😂😂
Sonra pirince yatirip kurtarmistim.
Ben kısmı kurtarabildim 😂
Hayirlisi...
Sonuçta yaşattık😇bir daha yaşamamak dileğiyle 😇
🙏👍
1 hatay depresyona girdim sonra babam onu tamir ettirdi ne zaman telefon düşecek olsa kalbim ondan önce düşüyor 😂🤣🤣
Haha haklısın ama olmayınca yapamıyoruz 😂
😂😂😃😃🤭
Bu zamana kadar hiç ekranım kırılmadı sadece batarya bitti bir de su kaçtı ama ekran kıramadım😂
Dikkatlisin baya o zaman 😇
Bu konuda baya dikktaliyim sanırım daha önce böyle bir şey hiç başıma gelmedi.
Allah korusun o zaman kıskandım seni 😂
Kirilmadi. Bu soruyu gordum ya kesin bu siralar telefonu dusunurum :d oyle hissettim nedense.
Aman aman güzel duaları gönderelim sana 😇
Sagol:)
Kırıldı uzun zaman da öyle kullandım hiç sakıncası yok
Benim de koruma camı kırıldı yaptırmadım 😂
Aynı kafadayız bence de 😂
Telefonum 3. kattan aşağı düştü. O an dedim gitti ya telefon aşağı indim ama moralim nasıl bozuk 😅 telefonda hiçbir şey yok ufaktan arka köşesi kırılmış 😅 Allah'ım dedim sana şükürler olsun
Telefon ikiye ayrıldı kasası ile birlikte biri olmuş gibi yas tutum sonra yapıştırıp hallettik hala kullaniyorum
Çok kötü olmuş ama hala çalışması şans vala 😇
Telefon ikiye ayrildi ve yapıştırıp hallettin? Marvel evreni mi orasi
En son 2018 yılında Sony telefon ekranını kırdım oda cebimde dururken bir yere yaslaninca oldu
başıma bir kez geldi çok üzülmüştüm, modum düşmüştü anında
Hakkını kullandın o zaman rahat et artık 😇
Kirilidigi zamanlar cok caresiz ve uzgun hissediyorum
Bir kez kırılmıştı, çok fazla duygulara geçiş yapmadım, gittim değiştirttim. :)
Ağlama yaaar ağlama anam mavi yazma bağlama olmuştum 🥺
1 kere kırıldı bir şey hissetmedim serviste yenisini taktırdım
Kalp krizi geçirecektim iPhone pahalı 😂
Benim kırıldı allahtan koruyucuymuş 😂😂
Ekran kırıldı da koruyucu cam var nasıl olsa yani koruyucu cam kırıldı bir şey olmaz ondan yenisi alınır
Hiç kırılmadı çok şükür.
Allah korusun kız 😇🙏
Amin 😅🙏
Bir süre kullanmayacağım için sevinmiştim.
Seni kurtaralım sat gitsin 😂
Hiç kullanmadan aylarca durabiliyorum ama beni arayanlar için sıkıntı oluyor zorla getirip veriyorlar 😅
Sen kendin nasıl mutluysan öyle devam bence boş ver milleti
kırılmadı valla 1000 defa düşmüştür
Hiç kırılmadı
Şu ana kadar hiç düşürmedigim için
Çaresizlik üzüntü...
Hayatı sorguladım.
"Napim"
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?