Güncellemeler
+1 yıl
Hayır bir de aynı paketten de devam ettirmiyorlar devir işleminde. Paket içeriği hakkında da bilgi vermediler direkt işlem yapıldı. W90 tl ödeyeceğim sanıyorum ben. İlk ay 514 tl geçirdiler. Cayma bedeli neyse ödeyip kurtulayım ya.
Güncellemeler
+1 yıl
190(
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Valla ben şükür turkcellden kurtuldum ve hattımı taşımak istiyorum dedim telefonda kadın iki saat yalvardı başka hatta geçmeyin diye ben şimdi türk telekoma geçtim çok iyi kampanyaya girdim sabit veriyor en azından aşım falan olmuyor bu turkcell kazıkçı hemen hattını taşı sözleşmen doldumu peki?
Yok 2 ay oldu daha ama cayna bedeli verip kurtulsam şükrederim.
Haklısın ama Vodafon daha kötü. Devletin bu hırsızlığa bir dur demesi lazım.
Operatör değiştireceğim böyle rezillik olmaz ya
. Türk Telekom geçerim ben de.
En hesaplısı o ama o da her yerde çekmiyor.
Ya tamam da her ay böyle fatura ödemek istemiyorum. Rezillik, başka bir şey değil.
Faturalı hat sıkıntı