Kingston Fury Beast 32 GB 3600 MHz RAM'ım var. RAM uyumluğu varmış anakartın yalnız anakart çalıştırsa bile benim işlemcim 3200 MHz destekliyor ben RAM'ı 3600 MHz yapabilir miyim BIOS'ta? Ve OC olarak PC sorun olur mu, yakar mı işlemciyi vb? Korkuyorum ya RAM yeni aldım 2400 MHz falan çalıştırmasın çöp olmasın internetten baktım bu anakartta Kingston sorun çıkarıyormuş. ASUS TUF Gaming B560M Plus bayağı kafam çorba oldu çıkmaza düştüm ya bu anakartı alayım mı yoksa başka anakarta mı bakayım diye. Şimdiden Teşekkürler.
NVIDIA RTX 2060 Super 8 GB.
Intel i7-11700
ASUS expert Center D500 T. C.
Kingston Fury 32 GB 3600 MHz DDR4.
Kingston DDR4-3200 (1600 MHz) 8 GB.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Merhaba,
İşlemcine uygun MHz de çalışır. Sorun olmaz...
Tam olarak anlamadım ve bir şey daha soracagım sorum şu
peki bu kullandıgım d500 tc asus anakart biosda xmp ayarını göremiyorum docp ai tweaker falan desteklemiyormu acaba ben oyuzden anakartımı degiştimek istiyorum asus tuf gaming b560m plus geçicem sorumada gelirsek tam net bilgi alamadım senden işlemci için bellek hızı 3200 mhz dedi oyuzden kafam takıldı buna ALLAH CC korusun ram xmp açsam ve hız aşırtma yapsam pc yanmasın işlemci ekran kartı vs korkuyorum zararlı degilmi bunlar tavsiyen nedir
Hız aşırtma zararlı, ömrünü kısaltır, Ram i düşük hızla değiştirebilirsin mantıklı olan budur ya da islemcini daha yüksek mhzli ram destekleyen ile değiştirebilirsin
Destek kısmına gelirsek anakart sayfasında destekte hepsi yazıyor hocam
Rami düşük hızla derken kullandıgım ram kingston 32gb 3600 MHz kullanabilirmiyim biosda xmp açabilirmiyim 3600 MHz yapabilirmiyim yapsam sorun olur mu yanma falan vs işlemci desteklermi teşekkürler..
İşlemci 3200 ya o kadar destekler. Fazlası yok. Yapamazsın
3600 MHz çöpmu oldu ozaman benim ram 😂
Artıramazmıyım 3600 bu Asus tur gaming anakart alırsam olmazmı anakart zaten 5000 MHz destekliyor oc olarak zaten ben oc yapmamda o kadar ramda zaten 3600 MHz 3600 MHz artırsam sorun olmazmı yani 3700 4000 MHz falan yapmıyorumki öyle sorun olur degilmi
Kusura bakma kafanı şişirdim şeninde
Olmaz kanka olamaz işlemci desteklemiyorsa olmaz o iş
Çöp oldu ram ozmn tşkler :)
Niye çöp olsun ki satarsın yani takas yaparsın ilana koy ki yine çöp olmuyor onu kullanabilirsin işlemcinin desteklediği şekilde çalıştırır onu merak etme
Güzel hoşta yalnız işlemci ram hızı destekleme olayıda yokmuş diyolar oda var dogrumu bilmiyorum anakart önemliymiş anakart MHz desteklemesi önemliymiş
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!