Çok teşekkürler adminlerim, sevgililer gününüz kutlu olsun ♥️
Sevgilinin wp'da seni sessize aldığını görseniz tepkiniz ne olurdu?
Çok teşekkürler adminlerim, sevgililer gününüz kutlu olsun ♥️

Vallahi çakarım engeli koyarım kapıya benden gelen bildirime mi rahatsız oluyo ömür boyu göndermem ona bildirim
Sktr ederim.
Beni sessize aldığına göre kaybetmeyi de göze almıştır beni kaybetmeyi göze almış birine tek kelime etmem lisanen kabahat.
Cevap
9Cevap
Ben nedenini sorardım ilk önce tabi ki de
Tepkim olmazdı çünkü ben de onu sessize alırdım jajxjwjs
Dinlenme moduna geçmiştir. Saygı duymak lazım.
Bir daha yazmam, rahatsız oluyormuş demek ki sessize aldığına göre.
Bildirimleri sessize alması çok dert değil ama yok saymasına sinirlenirim
Benim komple mesajlar sessizde 😄
E saat fark etmeksizin mesaj atan oluyo onlarla mı uğraşam 😄
seni seviyor başkalarının görmesini istemiyor uygun olduğunda bakıp yazacak merak etme
Adam normalde triplerimi zar zor çekiyor bari iletişim araçlarında rahat bırakayım 😅 aynısını bende yaparım.
Bence sen engellersin 🤣😱
Ya 😎bildin
Susturuldu.. Hem de epey uzun bir zaman..
Artık sevgilim değil derim
Numarasını silerim
Yazmazdım ve devamında ayrılık gelirdi muhtelemen
Önemsiz olduğunun kanıtıdır kırıcı olur
Engeli yer
Ayrılma sebebi
eski sevgilim olurdu
ayrilirdim
Eski sevgilim olur
🥺bu
Kızarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar