Tüm sosyal medya Instagram Twitter gibi tüm insanları bağımlı yapıp sonra bir anda herkesin hesabını ele geçirse ve kullanamasak ne olurdu böyle bir plan olduğunu düşünseniz ya insanlar neler yapardı?
Güncellemeler
+1 yıl
Tüm anılarımız giderdi mesela
Tüm sosyal medya ele geçirilse üretenler tarafından neler olurdu?
Bir çok insanın yaşantısını afişe edemeği için depresona gireceğinden eminim. Ayriyetten bu mecralara uyuştuxu bağımlısı gibi bağlanmış kişiler azımsanmayacak kadar çok. Çoğu insan gerçek hayattaki beklentilerini veya yapamak istediklerini bu mecralarda kurdukları sahte yansımalarına göre planlıyor.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bir çok insanın yaşantısını afişe edemeği için depresona gireceğinden eminim. Ayriyetten bu mecralara uyuştuxu bağımlısı gibi bağlanmış kişiler azımsanmayacak kadar çok. Çoğu insan gerçek hayattaki beklentilerini veya yapamak istediklerini bu mecralarda kurdukları sahte yansımalarına göre planlıyor.
Bencede herkes toplu intihar bile edebilir ekmek sudan öenmli oldu internet aç kalayım ama internetsiz sosyal medyasız asla diyor artık insanlık
Yani Black Mirror 3. Sezon 1. Bölümü izlemenizi tavsiye ederim. 50 dakika felan.
Sosyal medya ne kadaf kötü bir etkisi olsada haberleşmeyi nerden sağlayacağız mk
Bence böyle bir plan olablir belki ücretli yapacaklar bedava peynir fare kapanında olur sonuçta
şu an zaten kullanılıyoruz ki
Ne guzel olurduuuu
Neden mesela