Daha iyi olurdu elbette ama düzgün kullanmayı bilenler için daha iyi oldu. Benim en yakın dostlarım sosyal medya sayesinde tanıştığım insanlar. Sosyal medya sayesinde uzaklarda bir yerlerde olan kalplerin sana ne kadar yakın olduklarını görüp, tanıyorsun. Güzel bir şey bir bakımdan.
bir youtube kullanıyorum gerisiyle işim olmaz sadece iletişim için duruyor belki biri ulaşmak ister diye youtube da bilgi ediniyorum araştırma yapıyorum vs boş boş kim kime ne yaptı onu takip etmiyorum
Olmasın ya umrumda değil ınstagram face twitter vb hiçbir uygulamam yok whatsappımda hey there ı m using whatsapp yazıyor profil foto yok bi bura var o da yani her an gidebilirim