Tiktok'ta tanıştığım biri için 6 saat ağladım şimdi kendimi aptal gibi hissediyorum ne yapmalıyım?

Merhabalar yaklaşık 15 gün önce tiktok'tan birisini takip ettim tel numarası istedi verdim kadındı baya konuştuk sonra o bana kötü davranmaya başladı videolarımı beğenmeyen ve telefonlarımı açmayan birisi oldu bende bu yüzden 6saat ağladım şimdi ağladiğima pişman oldum bidaha ağladım ne yapmalıyım gözlerim şişti
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada abla diyordum oda bana kardeşim diyordu...
Tiktok'ta tanıştığım biri için 6 saat ağladım şimdi kendimi aptal gibi hissediyorum ne yapmalıyım?
Cevapla