2 buçuk senem, emeklerim... Çok sevdim. Üniversite de tanıştık 1 yıl yakın 1 yıl da uzaktan o İstanbul da yaşıyor ben bursa. Kavga ettik. Hassas olduğum konuda kavga çıktı. Karma spor salonuna gidiyordu kıskanıyordum. Akşam kız yok diye akşam gitmeye söz vermişti. Bi gün gündüz aniden spora gitti. Normalde salondayken yazardı o gün yazmadı. Şüphe ettim. Çirkin sözler dedim. Aldatıyor musun falan ikinizi de bulucam falan dedim. Ama çok hassas olduğum konuydu ve sinirden dedim. Sonra sosyal medya dan resimleri falan sildi. Bitti dedi. Dün Bursa dan kalktım İstanbula gittim. Belki düzelir diye. 15 20 dk konuştuk. Bitti dedi. Çektim gittim yanından arkamdan gelmedi. Sonra aradı ve seni görüyorum çek git artık dedi. O yolu göz yaşları içinde geldim. Sadece yolda ağladım. Canım çok yanıyor. Emek verdim uğraştım didindim hediyelerimi çöpe attığını söylüyor. Kalbim acıyor... 2 saat yolu göz yaşları içinde geldim annemle tanışıyordu çok kez evime geldi. Ben tüm ailesini tanıyorum. Ayrıldı benden canım yanıyor. Askerden dönüşü uçak bileti parası yoktu ben verdim borç. Vericem dedi vermedi 1 ay oldu. şu an ihtiyacım var istedim tepki bu ya
Her şeyim dediğim insanı kaybettim, canım yanıyor. Ne yapacağım ben?
Bundan kurtulduğuna şükür et. Konuşma tarzına bak şunun ya. Ben bile buradan ağrı sinirlendim. Para mevsunu niye katıyorsunuz ki? Yazık cidden ya. Yok onu aldım, yok bunu verdim. Konuya bak, boş boş konular resmen. Unutmaya bak, aklına getirmemeye çalış. Kafanı başka şeyler ile yor. Spor salonuna gidiyor diye aldatma olmuyor ki. Güven yok ise bu ilişkiye hiç girmeyecektin. Her ikinizde çok saçmalamışsınız.
Ben de eski sevgilimden her zaman paramı ver paramı ver diye tehdit ederdim ona verdigim borcu konusurdum aslında iletisim kurmak ve bunu kendime yedirememekti mevzu cünkü ben zor durumdayken ona yardım ederken o bana hak etmedigim seyler yasatıyordu ve ben fazlasıyla sinirli tahammülsüz biriydim bence Şu an söyledikleri sözlere cok dikkat et cünkü emin ol sinirden değil bunlar gerçek düşünülmüş şeyler ve gerçek düşünceler anlatılabilecek çok şey var ama uzatmak istemiyorum doğru insan olmadıgını bir gün sende benim gibi tepeden tırnağa değişip kimseye güvenemeyen duygusuz biri olmadan anlamanı isterim başka bi şansı hak etmiyor inan bana bugün böyle dedi dersin yarın başka kavgada o söyledigi sözleri es geçersin falan falan bu hep böyle devam eder özür dilerim pişmanım de dese damarına bastıkça farklı şeyler duyacaksın kendinle ilgilş ve canını yakacak istersen dene gör
Bahaneleri gerçekten basit oldugu gibi söyledigi şeylerde cok gurur kırıcı bence bu kişiyi affedersen kendine saygın yok demektir seni şimdi bu şekilde azarlıyor ve yolu veriyorsa yarın bir gün neler yapar gözden çıkarmış seni
2,5 senedir beraberiz. 1 yıl yakın 1 yıl da uzaktan o İstanbul da yaşıyor ben bursa da. Uzak mesafeye döndük kavga edince mesajlarda bana aptal slak falan demeye başladı. Uyardım çok kez halası ile arkadaş gibiydim onunla da konuştum oda uyardı. Ama hiç düzelmedi. Sonra bir gün bana şerefsiz dedi. Annesine söyledim. Annesi tokat attı suçlu ben oldum. Sonra o artık aptal slak değil * ağzına sçrm, s*ker*m seni demeye başladı kavgalarda. O diyince bende küfürbaz oldum çıktım.. şu an ailesine ayrılık sebebi olarak ne demiş tahmin edin? Demet ağza alınmayacak sözler söylüyor demiş. Ne düşünüyorsunuz ya suçlu ben miyim küfre o alıştırdı beni
Kendin söylüyorsun günden güne değiştiğini ve düzelmediğini sence bu kişiden hayır gelir mi sana artık? Onu haklılığı ile baş başa bırak ve hayatından sessizce çık ben böyle bi insana 5 yılımı verdim:)
Ben de hep ailesinden umut ettim ama hep ben kötü oldum kendisi ben neyim ya demedi ailesine beni kötüledi ailesi telefonlarımı bile acmıyor ama oğlunun nasıl birsi oldugunu görmüyorlar
Canım çok acıyor ama ailesiyle çok yakındık görsen. İlk defa bir sevgimle defalarca uyudum. İlk cinsellik onunla yaşadım oda benimle. Ve ilk sevgilisi benim sende pişman olma durumu var mı
Benimde ilkim oydu merak etme seni şu an çok iyi anlıyorum cinselliği yaşadığın ile kalacaksın o erkek ona bişey olmaz ama sakın ilkimi yaşadım artık kız değilim düşüncesi ile kendini ezdirip peşinden koşma canın acısa bile belli etme yoksa seni küçük görecektir senle ilk cinsellik yaşadığı halde böyle ise bence ilk oldugundan da şüphe etmelisin erkeklerin her dedigine inanma sonucta ilkim sensin aşkım diyen kızlardan çok oldugu gibi sen cok farklısın diyen erkeklerden de cok vardır güvenerek hata ediyorsun o bitirmiş artık kendini küçük düşürsen gitme desen senin gitme demenle kalsa ne fark eder ki artık biraz uzaklaş kıymetini anlayacakmı özleyecek mi sadece sessiz kalıp gözlemle
Gözlemlemek ve sessiz kalmak yapacagın en iyi sey olacaktır ne kadar üzüldügünü gösterir ve uzun uzun yazıp peşinden koşarsan o kadar soğuyup uzaklaşır
Zaten ilişkiye girmedik ama özel şeyler yaşadık çok özeldi. İlk sevgilisi benim bunu ailesi de söylüyordu. O yüzden gerçek. Bu yüzden dönme durumu olduğunu düşünüyorum yine de
Karma spor salonuna gidiyordu macfit. Askere gitmeden önce de gidiyordu ama kıskanıyordum inanılmaz açık giyen kızlar var. Askerdeyken dedi ki hiç sana karışmam ama oraya gitmeni istemiyorum dedim. Geldi Askerden dinlemedi gitti. Kardeşm gidiyor bende gidicem dedi. Sonra söz verdi akşam kız yok akşam gidicem. En hassas noktamdı orası zaten ufacık şeyde kavga ederdim konu orasıysa. Bir gün öğlen gitmek istedi ısrarla. Bende söz verdin ya falan dedim. Dinlemedi yine gitti öğlen. Hep salondayken yazan insan o gün yazmadı bende beni aldatıyor musun neden yazmadın sevgilin mi var orada falan dedim ayrıldı
Bence gitmeni istemiyorum falan filan biraz kısıtlayıcı olmuş bazı erkekler pek sevmez bu durumu yani karşındaki kişiyi bu şekilde kısıtlayarak değiştirmeye çalışman hoş değil kardeşi ile gidiyorsa ve uzun zamandır ilgileniyor ise bu sporla kardeşine tutup benim sevgilim izin vermiyor gelemem ben diyecek hali yokya çocuk gibi sana ait olan zaten başka bir kıza da bakacak değilya kızacağını bildiği için haber vermeden gitmiştir orada tatsızlık çıkarma diye ama istedigin kadar izin verme yapacağından hicbi zaman geri kalmaz gerekirse gizli yapar unutma aldatmak isterse eğer sen istedigin kadar yasak koy kısıtla yine yapar
Merhaba Yani benim anlamadığım canınız yanıyordu soruya başladığım zaman olay nasıl bu hale döndü? Hayır gerçekten inanılır gibi değil. Tamam hadi bi spor salonu yüzünden tartışma yaşamışsınız ama mesele çok çirkin bi hal almış. Hele ki sana şunu harcadım, bunu aldım konularına girildiyse geçmiş olsun konuşmalarda saygı da kalmamış zaten benim gördüğüm kadarıyla.
Çok dedik burada sana. Belliydi böyle olacağı. En sonunda bile her şeye rağmen seviyorum demelerin vs ve onun tepkisi çok acı. Bilirim bende yaşadım benzer şeyler. Geri dönüşü yok zaten buradan. Adam bitirmiş çoktan. Keşke sende söve söve bitirseydin özledim seviyorum demeseydin. Gö*tünü kaldırdın şimdi.
Sen daha çok para tırtıklayacak biri kalmadığı için mi yoksa sevdiğin insanı kaybettiğin için mi üzülüyorsun. Açıkçası az bile yapmış bence. Sende çalışıyormuşsun hem. Neden para istedin ki? Bence ayrılmanız en hayırlısı olmuş. Zamanla unutursun sende. Ayrılırken alınan hediyeler veya harcanan paralar söz konusu olmamalı. Yinede son kez para atmış sana :D ben olsam atmazdım
Kimseyi fazla sevmemek gerek ya kimseye her şeyim demekki gerek hayatın bütün anlamını tek bir kişi yüklememek gerek işte zaten gidecek o kişiye bunu bile bile bunu yapmamak gerek
Aman Allah ım okudularıma inanamıyor gerçekten.. İnsan sevdiği kişinin böyle birine dönüştüğünü görmesi ne kadar acı verici gerçekten. Çok üzücüüüü “Üzülme Kaybettim sandığın belki kurtulduklarındır”
Zararın neresinden dönersen kar, boş ver yaa Seni tüketen birindem kurtulmuşsun. Üslup ne kadar bozuk böyle İnsanın karakteri ayrılıkta belli olurmuş, belli etmiş karaktersini
7
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
2,5 senedir beraberiz. 1 yıl yakın 1 yıl da uzaktan o İstanbul da yaşıyor ben bursa da. Uzak mesafeye döndük kavga edince mesajlarda bana aptal canım falan demeye başladı. Uyardım çok kez halası ile arkadaş gibiydim onunla da konuştum oda uyardı. Ama hiç düzelmedi. Sonra bir gün bana şerefsiz dedi. Annesine söyledim. Annesi tokat attı suçlu ben oldum. Sonra o artık aptal canım değil * ağzına biber sürerim demeye başladı kavgalarda. O diyince bende küfürbaz oldum çıktım.. şu an ailesine ayrılık sebebi olarak ne demiş tahmin edin? Demet ağza alınmayacak sözler söylüyor demiş. Ne düşünüyorsunuz
Biri kıymet bilmez, diğeri yaptığı iyiliği başı kakar. Gerçekten çok tuhaf bir ilişki tipi :D Sevgilini kıskanmakta elbette haklısın ama ona bu kıskançlığı yansıtmaman gerekirdi. Sonuçta kimse güvenmediği biriyle sevgi olmaz. Sana o güveni vermiş ki ilişki yaşamayı kabul etmişsin. Ayrıca biri üzerinde baskı kurduğunda senden uzaklaşacağını hesaba katman gerekirdi. Hele ki bu baskı haksız yere yapılıyorsa durum daha kötü bir hal alabiliyor. Kendini sevgilinin yerine koy. Severek yaptığın bir sporu yapmana engel olmak istiyor. Sürekli üzerinde baskı kurmaya çalışıyor. Üstelik yanlış bir şey yapmamana rağmen bunları yaşıyorsun. Nasıl hissedersin? Bunu cevabını dürüstçe verebildiğinde ne demek istediğimi anlayacaksın.
Kendini çok düşürmüşsün. Üç kuruş paranın lafını edip geri istiyorsun. Gözümde dünyalar kadar değerli olan bir insan bana harcadığı üç kuruş paranın lafını edip geri istese gözümde dünyanın en acizi olur o an. Yaptığın çok ayıp bir şey. Paranı aldıysan sus bence artık rahatsız edip daha da düşürme kendini.
6
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ben ondan bana harcadığı paraları istemedim. Asker dönüşü bilet almak için 200 TL borç istedi. Direk verdim. Dönünce vericem dedi vermedi. İhtiyacım vardı istedim. Ama o direk normal buluştuğumuz zamanlarda harcadığı paraları öne sürdü
Verdiğin parayı istediğini anladım zaten. Verdiğin parayı isteyince de para muhabbeti açılmış haliyle. Hadi parayı geçtim de adam seni istemediğini bas bas bağırıyor. Neden hâlâ ısrar ediyorsun? İlişkinin başlaması gibi bitmesi de gayet normal. Birde adam sana küfürler ediyor halasına annesine şikayet ediyorsun. Rahatsız oluyorsan peşinde koşmazsın olur biter. Bitti diyor çocuk BİTTİ. Bunu kabullen ve önüne bak bence.
Merhaba... Ne yapacağım ben.. Hayatına devam edeceksin sen. Bu ilişki bitmiş bunu kendine söyle neden bittiğini iyi anla... tekrar dönsün diye bekleme dönmeyecek.. zaten bitmesi daha iyiBen sana ne harcadım senin paran yokmuYapılan hakaretler mi canını yakıyor.. Zamanla alışacaksın şu an üzülmen özlemen gayet normal.. Belki mutsuz olacaksın ama onunla da mutlu olamayacaksin
2 nizde saçmasınız Bir o ahmak 2 sene birlikte olduğu kıza paranın lafını yapmış Iki sen onun spora gitmesine engel olmak istemişsin Ula sırf sen kıskanıyorsun diye Adam dövüşmeyi öğrenmesin mı Bu nasıl mantık ya Spor yapmasın mı Sen kimsin kisitliuirsun
5
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bacım sen adil yıldırımın bütün videolarını izle senin aklın başına anca o zaman gelir youtubeda ama o beynine iyice sokarak izle belki kendine değer vermeyi öğrenirsin sen kendine değer vermezsen kimse vermez biraz olsa kendine Saygin varsa böyle bir adamın köpeği olmazsın ama sen bu beyinle yine gider çocuğa yapisirsin biraz kadın gururunuz olsun eskiden erkekler kadınların peşinde kosarlardi şimdi kadınlar böylelerinin bir yerlerini kaldırıyorlar adamlar kendilerini bir nimetten sayıyorlar utanıyorum sizin gibi hem cinslerimden
İnsan yazarken utanır lan yanına geldim şu kadar harcadım yok gezdirdim bu kadar harcadım muhabbette bak ezik gibi 🤦♂️tadım kaçtı seni düşünemiyorum.
7
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
2,5 senedir beraberiz. 1 yıl yakın 1 yıl da uzaktan o İstanbul da yaşıyor ben bursa da. Uzak mesafeye döndük kavga edince mesajlarda bana aptal slak falan demeye başladı. Uyardım çok kez halası ile arkadaş gibiydim onunla da konuştum oda uyardı. Ama hiç düzelmedi. Sonra bir gün bana şerefsiz dedi. Annesine söyledim. Annesi tokat attı suçlu ben oldum. Sonra o artık aptal slak değil * ağzına sçrm, s*ker*m seni demeye başladı kavgalarda. O diyince bende küfürbaz oldum çıktım.. şu an ailesine ayrılık sebebi olarak ne demiş tahmin edin? Demet ağza alınmayacak sözler söylüyor demiş. Ne düşünüyorsunuz
Para ve küfür mevzusuna rağmen verilmiş sadakam var diyip yoluna bakıcaktın adam ettiği küfürden yaptıklarından pişman değil ki fırsatını vermeyeceksin.
Ben ondan bana harcadığı paraları istemedim. Asker dönüşü bilet almak için 200 TL borç istedi. Direk verdim. Dönünce vericem dedi vermedi. İhtiyacım vardı istedim. Ama o direk normal buluştuğumuz zamanlarda harcadığı paraları öne sürdü
Çocuğa bir daha yazma. Kendinize değer verin Allah aşkına özellikle kızlar. Siz kendinize değer vermiyorsunuz erkeklerden değer görmeyi bekliyorsunuz. Çocuğun ettiği küfre, sözlere bak? Seni seviyorum, özlüyorum vs vs böyle şeyler aslaaa asla aşkından deliye bile dönsen denmez bu sohbetten sonra. Vazgeçmeyi bilmezseniz hiçbir zaman vazgeçilmez kadın olmazsınız. Hislerinizi açık etmeyin. Umarım karşına daha iyisi çıkar.
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Peki ben onu nasıl geri döndürürüm? İlk sevgilisi benim ilk cinsel benimle yaşadı bir yandan aklı bende eminim. Yinede nasil döndürürüm yazmıyorum 2 gündür
Yazmaaa Yazarsan basit bi insan olursun. Çocuğun da dönmeye niyeti yok bu mesajlarda gayet açık. Tek mesaj atarsan daha kendine saygısızlık olur bu. Karar senin. Birini hayatınıza döndürmeye çalışmayın. Dönmek isteyen iki eli kanda olsa yine gelir yine gelir. Pişman olur daha çok üzülürsünüz. Bu da ilişkideki en net olaydır, kesin bilgi yani.
Ayrılmış sin.. hata 1 :iletişim kurmak için paranı istemek hata 2: gereksiz kelimeler kullanman hata3:guvenmemen Bence bayağı bı abartmissin seviyorsan ozurdile adamdan ve biraz zaman ver geri arayacaktır.. özür dilerkende.. abartma uzatma hatta sadece özür dilerim de
Millet 15 senelik evlılıgını bitirıyor sen 2 sene emek verdim cart curt. Ayrılmışsınız dönmüş cocuktan para istıyorsun bence senın yaptıgın acizlik iğrenc bir hareket tek kelimeyle basit yazma dıyor hala yzıyorsun falan okurken irite oldum resmen o da ayrı çirkinleşmiş sende ayrı çirkinleşmişsin.
Ablacım ne yapmışsın sen ya? Bunun gibi bir yaratıkla neden konusur gururunu kırarsın ki? Bu nasıl üslup, ne karaktersiz bir davranış şekli böyle... bu kisilikteki birini nasıl sever nasıl üzülürsün? boş ver, hayatindan gitsin en güzeli. Kurtulduğuna sevinmelisin.
Bak şimdi kıskançlık çok kötü hele aşırısı ilişkiyi bitirir. Bilmiyorum böyle birimiydi ancak çok öfkelenmiş ki böyle nefretle konuşuyor. Kıskançlık genel olarak özgüven eksikliğinden kaynaklanır. Biraz kişisel gelişim takip er inan çok faydalı olur. En azından bundan sonra aynı şeyleri başkalarıyla yaşamazsın.
Ayy bu nasıl bir konuşma tarzı bu nasıl bir ayrılık mesajı. Bir insanı ayrilirken tanırsın denirdi ya bu aynen öyle olmuş. bu çocuk gerçek yüzünü göstermiş işte sana. Bu ne para meselesidir basının gözünün sadakası olsun ya. para nedir yaa tartışma konusu olmuş rezil herif
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Yani.. paranı istemen seni gözünde basitleştirmiş bu bi hata. Üstüne çok çok gitmişsin bu ayrı bi hata. Hiç yazmayacaktın. Hiçbir paylaşımın vs, olmayacaktı sessiz şekilde bekleyecektin Adamın dönesi varsa da bu saatten sonra zor gibi ama sen yinede özür dile telafi etmeye çalış ama sadece özür dilerim hata ettim yaz başka bişe yazma
sizin ilişkinizin sorunu her alınanın yapılanın muhasebesini tutmuşsunuz. bi ilişkide bu kadar para konu olmamalı. bu seviyedeki ilşki yürümezdi zaten...
Bacım para istemek nedir ya sevgilinle sevdiğinle aranda paranin lafımı olur aldatiyomusun bu tarz sorular sorulmaz aldatiyosa ha evet mi dicek sana ne bekliyorsun çocuk haklı bu durumda haa küfür etmesi çok yersiz ama sende kabahat yani
Okurken utandım biliyor musun ettiğiniz lafa bak çok bir para olsa bari
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Okuduklarıma bakarak söylüyorum ilişkiniz zaten sağlam değilmiş senin yersiz kıskanmaların , karşındakinin hayatını kısıtlaman bu sebeple sorunlu bir ilişki ve bunun temelinde sen varsın.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Bu neya 3 kuruş için rezalet çıkarmışsın. Ayıp ya ikinize de muhabbete bak
Anlıyorum seni çok iyi anlıyorum. Bende şuanda sevgilimden ayrıyım. Ama en iyisi her yerden engellemek her şeyi silmek ve tamamen bitirmek. Mesajlardan anladığım o ki sana asla değer vermiyor. ve sevmiyor. Sende onu sevme. Alışacaksın zamanla.
Yerinde bir karar olmuş. Buradan dönmesi zor birazcık ki zaten aranızda büyük bir güven problemi varmış. Sonrasında araya para muhabbetlerinin girmesi kötü en çok. Bundan sonraki ilişkinde güven problemini aşmaya çalış.
Seni o kadar iyi anlıyorum ki ama inan bana geçiyor , sadece zaman lazım ve kafanı meşhul edecek bir şeyler bul oyun , sosyal medya , birileriyle dertleşme falan. Ama acını sonuna kadar yaşa ki rahatla.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Sevgilinin adı ne? Konuşma şekli çok tanıdık geldi nedense
0
3 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
Furkanmış ben bu mesajları daha öncede okudum sanki yaa :/
2,5 senedir beraberiz. 1 yıl yakın 1 yıl da uzaktan o İstanbul da yaşıyor ben bursa da. Uzak mesafeye döndük kavga edince mesajlarda bana aptal slak falan demeye başladı. Uyardım çok kez halası ile arkadaş gibiydim onunla da konuştum oda uyardı. Ama hiç düzelmedi. Sonra bir gün bana şerefsiz dedi. Annesine söyledim. Annesi tokat attı suçlu ben oldum. Sonra o artık aptal slak değil * ağzına sçrm, s*ker*m seni demeye başladı kavgalarda. O diyince bende küfürbaz oldum çıktım.. şu an ailesine ayrılık sebebi olarak ne demiş tahmin edin? Demet ağza alınmayacak sözler söylüyor demiş. Ne düşünüyorsunuz ya suçlu ben miyim
Ywrinde olsam hakaret ettigi icin sana dava açardim mahkemye taşirdim meseleyi kufur etmek falan nedir yaa? Sen gayet duzgun bi üslubla konuşmuşsun yazdiklarina bak.
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
2,5 senedir beraberiz. 1 yıl yakın 1 yıl da uzaktan o İstanbul da yaşıyor ben bursa da. Uzak mesafeye döndük kavga edince mesajlarda bana aptal slak falan demeye başladı. Uyardım çok kez halası ile arkadaş gibiydim onunla da konuştum oda uyardı. Ama hiç düzelmedi. Sonra bir gün bana şerefsiz dedi. Annesine söyledim. Annesi tokat attı suçlu ben oldum. Sonra o artık aptal slak değil * ağzına sçrm, s*ker*m seni demeye başladı kavgalarda. O diyince bende küfürbaz oldum çıktım.. şu an ailesine ayrılık sebebi olarak ne demiş tahmin edin? Demet ağza alınmayacak sözler söylüyor demiş. Ne düşünüyorsunuz