ben direk yüz yüze konuşma taraftarıyım
aramak
mesaj atmak
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
ben direk yüz yüze konuşma taraftarıyım
problem karşı tarafın ise konuşmayı isterim benim ise 3-5 kelime emir kipi ile yapacağın listesi atarsa memnun olurum. Konu normal havadan sudan ise sevmediğim biriyse sesini duymak istediğimi kim söyledi sevdiğim biri ise ne bu haftada bir arıyorsun bana aşık mısın? bu arada mesajlaşmayı seven arkadaşlar konuyu açmak için yapılan sohbet insan 39 yerinden bıçaklıyor nolursun isimle, öylesine yazdım diyerek konuya başlamayın ne insanların zamanından ne ömründen almaya hakkınız yok hemen ne istediğinizi söylerseniz samimiyet puanınız katlanacaktır, teşekkürler
Aslında şöyle kimileri hızlı iletişim için telefon aramayı tercih ederken bazıları yazılı mesajları daha pratik bulabilir bu kişisel tercihlere ve iletişim tarzına bağlı olarak değişebilir lakin aramak veya yüz yüze daha iyi olur
Cevap
41Cevap
mesaj atmak daha çok.. ama sevdiğim arkadaşımsa sesli konuşmak daha iyi
İnsanların iletişim tercihleri kişisel ve farklıdır. Yazılı iletişim, düşünceleri daha düzenli ifade etme şansı tanır. Benim için de bu tarz iletişim oldukça etkili! Kendi tercihim olan yazılı iletişimi seviyorum. Mesajlarla iletişim kurarken duygular daha açık bir şekilde ifade edilebilir.😊
Yazının tarihi, Sümerlerin M. Ö. 4. binyılda Mezopotamya'da çivi yazısını geliştirdiği düşünülerek başlar. Aynı dönemde Mısır'da da hiyeroglif yazısı ortaya çıkmıştır. Ancak farklı kültürlerde bağımsız olarak yazı sistemleri gelişmiş ve yerel ihtiyaçlara, ticarete ve kültürel ifadelere dayanmıştır. Yazının tam olarak nerede ve ne zaman icat edildiği konusunda kesin bir görüş birliği yoktur. 😅
Bazen duygularımı çok net yüzyüze veya telefonda ifade edemiyorum. Karıştırıyorum veya kırmak istemediğinden tam anlatamıyorum. O yüzden mesaj daha iyi oluyor. Ama bazı durumlarda ses tonumu, jest ve mimiklerimi görmesi daha etkileyici bir konuşmaya yol açar. Durumlar değişebilir, ancak en iyisi benim için mesaj olabilir. Saygılarrrr :)
Duruma göre değişir. Konu kısa ve net ise mesaj
Uzun ve karmaşık ise arama.
Bir de bankacı gibi yoğun kişiler varsa müsait olunca ara diye mesaj atarım.
Mesaj severim, arayınca kasılma ve bir kaç dakika sonra konuşulcak komu bulamayınca baya cringe bi ortam oluyor
Encok mesajı kullanırım çünkü hep gurupça konuşuruz telefonla konuşmayı sevmiyorum ya da hopleri açıp konuşurum 😅😅😅
Canooo😇 mesajda olur aramada olur bence farketmez.
Bir kısa ara verdim 😇 vermek zorunda kaldım..
işim varsa aramak daha pratik ama flörtleşiyosam mesajı tercih ediyorum. heyecanı daha uzun sürüyor 😎
Yüz yüze konuşmayı daha çok seviyorum sesli konuşunca odaklanamam
mesaj da en son ne dediğimi unutuyorum geriye bakıyorum ne diyordum ki diye oyuzden konuşmak bnlik
Mesajlaşırım genelde ama uzun bir mevzu varsa arayıp konuşmak daha kolay geliyor.
Mümkünse hiç kimseyle telefonda sesli görüşmeyeyim hiç sevmiyorum
Yuzde doksan sevmedigim insan var seslerini bile duymamak icin text. tabiki
Aramak daha etkileyici oluyor. Mesaj yoruyor beni.
Mesaj iyi cekemiyorum herkesin sesini bir tek sevgilimi ararım
İkisi arasında konuşmak ama yüzyüze konuşmak daha iyi tabiiki
Her ikisinide severim ama bir sıralama yaparsam
1. Yüz yüze
2. Arayarak
3. Sms
Yuz yuze tabiki ama telefonla iletisim olcaksa ben mesaji tercih ederim
WhatsApp üzerinden sesli mesaj hepsinden en kolayı
Abi bence yazmak hep aramak sıkıyo çünkü insanlar hep yoğun işye orada burada yazmak daha iyi olur
Mesaj atmayı tercih ederim
Ben konuşmayı tercih ediyorum.
Mesaj atmak..😄
Aramayı tercih ediyorum
Yüzde 70 mesaj atmak iyi.
Bazen cevap yazana kadar aramak daha pratik
Hiç sevmem konuşmayı. Mesaj atmayı severim.
Ergan galık beni ara. Acil
Mesaj sevmiyorum hiç bir platformda
Aramak daha iyi oluyor.
Mesaj yazmak çünkü saçma bir şekilde telefonda konuşmaya fobim var
Mesaj atmak çok daha iyi
Hic urasamam mesajla falan
Aramak daha verii gibi
Mesaj yazmak..
Genel olarak mesaj yazmak
Ses kaydı atsam kafi :D
Aramak sesli mesaj atmak
Mesaj bana samimi gelmiyor
Whatsap candır yzun uzun konuşmayı hiç sevmem
Mesaj atmayı tercih ediyorum
aramak zaman kaybı değil mi sizce
kişisine göre degisir çok bu klasik bi cevap olur
Her ikisinin de severim
Aramam gerektiği yerde ararım
Mesaj atmak tercihim
Mesals mesaj bn sen
Telefonla konuşmaktan nefret ediyorum
Aramak olur
Bazı durumlarda mesaj atılır ama genelde aranmalı
Konuşmayı pek sevmem
Daha rahat hissetiriyor
Kişiye göre
Ara onu sinir et ben öyle yapıom
Mesaj atmayı
Aramak
Aramak
İkisini de sevmiom
Genelde mesaj
Aramayı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?