Telefonda konuşmayı mı yoksa mesajlaşmayı mı tercih ediyorsunuz?

Sizin için hangisi daha iyi?
Bir türlü telefonda konuşamayan, yılda 10-15 kez konuşabilen o kızım 😅
Telefonda konuşmayı mı yoksa mesajlaşmayı mı tercih ediyorsunuz?
Cevapla