Sizin için hangisi daha iyi?
Bir türlü telefonda konuşamayan, yılda 10-15 kez konuşabilen o kızım 😅
Bir türlü telefonda konuşamayan, yılda 10-15 kez konuşabilen o kızım 😅
Ben genel olarak telefon ile konuşmayı tercih ediyorum. yani mesajlaşmak aslında güzel ama sürekli yazınca da sıkıcı oluyor bu yüzden de samimi olduğum arkadaşım ise ve numaramız da varsa genel de arayarak konuşmak daha iyi çünkü hem daha kısa sürüyor hem de söyleyeceklerimi direk söylüyorum. diğer türlü bazen konuşma bitmeden gidebiliyor ya da asıl söyleyeceğim konuyu da unutabiliyorum.
mesajlaşirken kendimi daha rahat ifade ediyorum daha rahat oluyor sanki kitap yazıyormuş gibi hissediyorum konuşurken bazen cümleleri kaçırıyorum oda rahat tabi ama ifade etme anlaminda kesinlikle mesaj...✏️😊
Cevap
28Cevap
Merhaba, en sevdiğim iletişim şekli tabii ki yüz yüze ama imkan yoksa telefonla da konuşabilirim, mesajlaşma da olabilir üçüncü olarak. Mesajlaşmada bir tık daha rahat hissedebiliyorum kendimi yani sormaya veya söylemeye çekindiğim şeyleri de ifade edebiliyorum. O rahatlığı oluyor yani o yüzden ikisini de yapabilirim ama mesajlaşmanın ayrı bir yeri var her zaman bende. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
bende öyle telefonda konuşmayı cok sevmıyorum ama yuzyuze ıken sevdıgım ınsansa bıldıgın bulbul gıbı cikcik konuşurum ama en guzel huyum asla boş konuşmam. güldürmeyi seven biriyim. ve en iyi arkadasım da olsun kım olursa olsun 15 dk gecmez konusmam acıl bıle olsa. genelde yazarım. ama onuda dokunmatık ekranın zorlugundan yazamıyorum :) elemeli telefon lazım bana:)
Telefonda konuşurken nedense konuşucak konu bulamazken mesajlaşırken rahatça konu bulabiliyorum. Ama ikisinden daha iyi olanı yüz yüze konuşmaktır .
Konuşurken kendimi daha rahat ifade edebiliyorum yazışmada hislerini yansıtamıyorsun, ses tonu çok önemli :)
Kadınla konusurken mesaji tercih ederim kapatmak nedir bilmiyorlar kafa şişirirler
Erkeklerle telde konusmayı tercih ederim
Karşılıklı telefon ile Konuşmak anlaşılmak ve anlatmak için en iyi araçtır.
Artık ikisini de sevmiyorum ben. Yan yana olmak istiyorum uğraşamam zart zurtla
konuşmak daha güzel. keşke konuşmayı seven birileri olsa da sohbet etsek
Konuşmayı. Mesajlasma kültürüm yok , tuşludan dokunmatik telefona geçince bitti mesaj olayım
mesajlaşma, zorunlu haller dışında konuşmayı çok tercih etmiyorum ben de
Liseliler gibi mesajlaşmak nedir ya o yüzden konuşmak daha iyi
Günde 50-100 arası görüşme yapıyorum ve telefonla mesajlaşmayı hiç sevmiyorum. :D
Hiçbirisini sevmiyorum nerdeyse. Konuşmayı çok sevmem, mesajlaşma yine fırsat bulursam
Kesinlikle telefonda konusmak yaxmayı sevmiyorum
Gözlerini görmem lazım telefonla konuşmayı sevmiyorum
Konuşmak iyidir
Konuşmayı daha çok seviyorum
Kişiye göre değişiyor.
konuşma tabiki
Her ikisinide severim
Uyumluysak konuşmak daha güzel
Telde ama yüz yüze tercih ederdim
İkiside tercih ediyorum
Telefonla çok konuşmayı sevmem
Telefonda sesli konuşmayı sevmiyorum.😕
kişiye göre degişiyor 😊😊
Gönül konusmak istıo amA yazısıoz
konuşmayı pek sevmem.
mesajlaşmak...
Konuşmak daha iyi
Konuşmak bebeğim
Hiç birini
Mesaj
Dumanla haberleşiyorum.
Konuşmak.
Mesajlaşma
Mesaj
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?