Benim fobim var gerçekten hiç sevmem telefonla konuşmayı o yüzden telefonum hep uçak modunda :(


Mesajlaşmayı sevmiyorum duygular belli olmuyor. Benim kahkaha atarak yazdığım şeyi sırf emoji koymadım ciddi gibi oldu diye durduk yere kavga etmiştik bi arkadaşımla.
Telefonla konuşmayı da pek sevmiyorum. Benim telefonla konuştuğum insanlarla genelde uzun konuşuruz ya da gün içinde birden çok telefon geliyor. Bu yüzden sürekli kulağımda bir kulaklık falan olunca kulağım acıyor.
Ben yüz yüze konuşma taraftarıyım ya. Herşey net.
Kim bilir kaç tane arkadaşın vardır senin flörtümsu
Hissettim
Ah be flörtümsu arkadaşım çokda dostum 👎
Benimde dost diyebileceğim sadece iki kişi var
Diğerleri çöp poşetinden ibaret aslında düşündüğümüzde
Kalabalıktan başka bir şey değiller gerçekten
Konuşmayı bende çok sevmem bilmediğim kişiler aradığında çoğunlukla açmam hatta numarayı engellerim. Olurda açarsam susmam öyle de bir huyum var. Mesaj atmak en güzeli💆♂️
Cevap
29Cevap
Konuşurken rahat olamam. O yüzden konuşurken de sıkıntı çekerim. O yüzden mesajlaşmak benim için her zaman iyidir..
Önemli konularda konuşmak lazım normallerde yazışarakta olur. Her gün aynı sesi duymak heyecanı yitirir
Kesinlikle aynı benn nedense bende sevmiyorum ve uçak moduna alıyorum hepp
Ben konusmayi hatta yuz yuze girusmeyi tercih ederim
Mesajda herşey yanlış anlaşıldığı için telefonda konuşmak daha sağlıklı
Bazı insanlarla mesajlaşmayı bazı insanlarla arayıp konuşmayı seviyorum..
her ıkısınınde tadı farklı ama elım lazım olacaksa konusmayı tercıh ederım
Mesaj yoruyor beni arkadaşlarımla konuşurken arka arkaya 3 4 mesaj atınca direk ararım
uçak modu candır ama mesajlaşmak ise patlıcan.
Komiks
mesajlaşmayı tercih ederim ama Telefondada konuşurum, farkı yok
Konuşmak tercihim. Yazışmayı sevmiyorum.
Telefonda konuşmayı. Sesim güzel duymalı.😅
Konuşmayı severim mesaj ne ergenler gibi..
İkisini de sevmiyorum
Konuşmak , sesimle onu etkilemeyi severim 🤭
Genellikle whatsap :)
telefonda konusmayi hic sevmem
Mesajlaşmayı tercih ederim
İkisinide Tercih Ederim Tabikide
Telefonda konuşmayı tercih ederim normalde
Konuşmak en iyisidir mesaj yazarak konuşmak zamana atom bombası atmaya benzetirim
İkisi de olur sıkıntı yok
Eskiden mesajı seviyordum artık onunda sevmiyorum
İkisi de uygun da yazışmak daha iyi
Tel ile konuşmak daha iyi mesaj yoruyor
Önemliyse telde, normalde yazmak daha kullanışlı.
Telefonda konuşmaktan nefret ediyorum.
Mesajdan nefret ederim. 2 dk konuşurum biter
Hicbiri
Telefonla konuşmayı
Yüz yüze en iyisi.
İkisinide sevmem
Mesaj iyidir
İkisinide sevmem
Ikiside
Konuşmak tercihimdir
konuşmaq
Mesajlaşmak daha iyi
Mesaj
Telefonda konuşmak
Ara bul beni
Telefonnn
mesaj. atmayı seven birisiyim evet.
Cok acı
Konuşmayı
Konuşmak
Dokunmam istiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?