Kimisi mesajlaşmaktan sıkılır kimisi telefonla konuşmaktan, ben nefes almaktan bile sıkılıyorum bazen :/

Kimisi mesajlaşmaktan sıkılır kimisi telefonla konuşmaktan, ben nefes almaktan bile sıkılıyorum bazen :/

Bir iş görüşmesini mesaj ile yapmak çok saçma geliyor. Ama illa mesaj isteyenler oluyor. Arada karışıklık çıkmaması için mesaj ile teyit almak çok daha iyi. Mesaj da görüşme yapınca telefonda yapılınca 5 dakika sürecek mevzular 1 saat sürüyor. Biraz karışık bir konu.
Kendi tercihim pazarlama ve talepleri telefon üzerinden konuşup sonrasında mesaj ile fiyat vermek. Bazen istediğin gibi olmuyor tabi
Cevap
2Cevap
Konuşmak
Soru bu herhalde smsjsjs bilerek cevap yazmıyorsun yazmam bundan sonra şarampolcum🤣
Yazıyom :/
Hmmmm sen öyle diyorsan öyledir şarampolcum🤣
Sevdiğim biriyse telden, samimi olmadığım biriyse mesajlaşmayı severim
Mesajlaşmayı daha çok severim ama konuşurum da 🙂
Mesaj😊
Katılıyorum
mesajj
Katılıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?