Güncellemeler
+1 yıl
Konuyu farklı seçmiştim neden bu konu başlığına aldı anlamadım çok saçma
Güncellemeler
+1 yıl
Uyumadım yazınca hâl hatır sormaya başladı yine. Sizce ne yaparsam yazmasının gerçek sebebini öğrenirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
Birden fazla çok güzel anlamı var başta seni hala unutamadım
Pek bu şekilde yazmıyor sanki. Daha çok acı çektirmek ister gibiydi
Kim ayrıldı mesela
O ayrıldı ama öncesinde ben tartışmıştım
Bence gönlü hala sende çünkü bende yazıyorum arada soğuk yazıyor bana
Gönlü bende olsa sorun çözmek ister , adamakıllı konuşur. Zaten bu saatten sonra bir daha yazmaz gibi. Dün biraz ağır konuştum ve bu şekilde iletişim kurmasının gereksiz olduğunu bir daha bana yazmamasını söyledim. Olurumuz yoktu çünkü.
Ama ne olursa olsun şansını dene seviyorsan peşinden git hiç bir şey kaybetmezsin orta noktayı bulmaya çalışın
Konuşmak istediği anlamına gelir. Konuşmanın seviyesine gore ne istediğini anlarsın
Hal hatır sorup gider muhtemelen daha önce merhaba vs yazdığında öyle yaptı hep :(
Olabilir belki
Gel hadi canım birine basmak istiyor. Ama bulamadim birini bari seni kucakliyim demek. Kisa ve net
Ya o tarz bi ilişkimiz hiç olmadı onunla ve bu tarz bir şeyle bana yaklaşamayacağını biliyor
O zaman sen hiç bir şey bilmiyorsun
=kafanı karıştırmak için ve tepkini ölçmek için yazdım ha bide geceleri daha bi duygusal olabilyorum çok aldırma sabah seni görmezden gelicem yine
"Eski masallar bitti yenilerini anlatacam yer misin?" anlamına gelir.
Gece 1 den sonra gelen uyudun mu mesajı tehlikeli ve mantıksız uyuduysam zaten cevap veremem uyumadıysam bu soruya ne gerek var 😀
Müsaitsen senin bir beynini duygularını şey edip tekrar gidicem aklınla oynamaya geldim
Elimde seçenek kalmadı bakayım hala dikkatini çekiyorsam seninle tekrar deneyelim demektir
Gece yarısı Uyudun mu diye geliyorsa sebebi belli hshshs
Gece libidosu yükselmiştir ve konuşacak kadın arıyordur
Benim ki uyumadı anlamına gelir. Bazen evet o, bazen yüreği.
Telefonu sessize alır uyurum, uyudun mu mesajını ancak sabah görürüm
Aşağı mahalleden testo soruyor o anlama gelir 💀
Sen bittin senide sülalenide tek tek işini bitirecem demek 🤣🤣
Gece gelen uyudun mu mesajı😁Çok net değil mi
Yürüyeceğim diyor yükseldim diyor
Ama ayrılan o
Libido der susarım ;)
ya seni özlemiştir ya da seni kontrol ediyordur.
Bkmz; cem yılmaz "uyudun mu"
Etrafımda kız kalmadı sana geri döndüm
ya da senden iyisini bulamadım :D @oelwoeowpwpw
Cem yılmaz bunu açıklamıştı.
Boşta kalmış işte ne yini anlamadın
Hala aptal mısın diye bakıyor
küfür etmem gerektiği anlamına gelir
Kalkmış herhalde
Devamını tahmin edebiliyor olman gerekiyor
Temiz duygularla iyi olup olmadığını öğrenmek için yazmıştım seni bu zamana kadar kimse merak etmedi mi dedi
En azından yoklama çekiyor
Yoklama çekince ne oluyor
Senin tepkini dusuncelerini merak ediyor
Ben uyumadım alttaki de uyumadı demek
Uyuduğumu sormak istemiştir 🖤
Uyumadiysan konuşalım
Başkasını bulamamış yokluğa düşmüş
Yine eskisi gibi seni ayakta uyutmak istiyor
Biri kaşınıyor canı engel istiyor anlamına gelir
Uyumadıysan aklını karıştırıcam demek
Konuşmak istemiş seninle
özlemiş bence seni
Kesin işi düşmüştür 😂
Gel sevişek demek
Önceden o tarz bir ilişkimiz yoktu
Hay o ağzını öpem
Kaç uzaklaş ordan yazma cevap verme
engellemek lazım
Barışmak istiyordur ne olacak
Uyuyup uyumadığını öğrenmek için
seviyor
Hiç yorulmayın direkt “özledim” demek😂
azmıştır abaza
seni düşündüğü
seni yokluyor.
Canı senı ıstemıştır
Pompa
Gelmiyo bana mesaj
Boş ilgi
Ne istiyon de direkt
Evlilik