AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
211Cevap
bence insan olmayı öğrenmek en büyük öncelik olmalı
Daha çok iletişim, ekonomik rahatlık biz buna kazançta diyebiliriz
Kesinlikle hiç bir şeyi takmadan yaşamak. Üzülünce hayat heba oluyor
Uzun uzun yazmaya gerek yok. İki heceli dört harfli
Zaman çok değişti artık kolay değil hiçbir şey
Yaşayın gitsin bu yaşınıza bir daha gelemeyecksjniz
Maddi olanaklar ve yaşam enerjisi olursa tabiki yaşarız
Çok para lazım çoook
Takmamak lazım herşeyi
İşte bu nedenle aziz sancar olmak kolay değil.
Paran olacak bu zamanda paran olduktan sonra herşeyi yaşarsın
Anı yaşamak, bütçe çerçevesinde kendini kısıtlamamak
Kimseyi takmamak lazım. Aynı zamanda akıllı olup büyük hata da yapılmamalı
Mutlu olmayı bilmek, ufak şeylerle bile mutlu olmayı bilmek önemli ama
Bol bol gezmek, kâşiflik yapmak, çok okumak ve sağlıklı beslenmek.
yarı zamanlı geliri yüksek bir işin gelirin olacak, kalan zamanlarda bol bol gezecen
Bence hiçbir şeyi, hiç kimseyi kafaya takmadan düşünmeden yaşamak
Ben 35 yaşına geldim ama gençliğimi hiç yaşayamadım gençliğime dair yaşanmış güzel bir günüm bile olmadı
Yaşayabilirsin hala gençsin
Yurt dışına çıkmak , kendini sevmek seni seven dostlar edinmek vs vs
Her zaman mutlu ve mutluluğu tadını çıkarmak
Hiçbir şeyi kafaya takmadan sadece sevdiklerinizle vakit gecirmek
Para lazım ne konser ne sınamaya gidemiyoruz adam akıllı
Güzel bir iş hayatı mutlu olduğun bir aile ve sevgilinin olması
Herkes gençliğini doyasıya yaşasın bir daha geç olamıycsz
Nasıl mutluysan seni ne eglendiriyorsa onları yapmalıyız. Stresten uzak ve sevdiğin kişilerle vakit gecirmek
Kişisel olarak kendimizi gelişitrirken aynı zamanda vücudumuza iyi bakmak ve gençlik enerjimizi de verimli kullanmak
hayat bir yol ne zaman biteceğini bilmiyoruz herkes doya doya yasamaktan bahsediyor ama dolu dolu yaşayacağım derken ömrünün kalan kısmı o hataları telefi etmekle geçiyor...
Derslerine çok çalış
Planlı ol
Disiplin.
Bence doya doya gezip, kimsenin tepkisinden korkmadan bir şeyler yapabilmek ve bunları yaptıkdan sonra utanmamak ve kafayı takmamak sonuçta dünyaya bir kez geliyoruz tadını çıkarmak lazım
Cocuklugumu yasadim gencligim universite ve askerlikle gecti...
En iyisi kimseyi umursamadan içinden geldiğince özgürce yaşamak gencligin tadını cıkarmanın yolu bu bence..
Kitap oku, tarihini bil, tarihin ile ilgili turlara gezilere çık, makale oku, bide sevdiğin ile birlikte yaparsan daha güzel olabilir, olur mu bilmem ben yapamadım, belki daha eğlenceli olur
Bu konuda çok sevdiğim bir laf var: Yapmayıp pişman olacağıma yapıp pişman olmayı tercih ederim diye. Bence bu söze uyarak yaşamak lazım gençliği.
İnsan psikolojisi ni bozan düşünceler den bir tanesi gençliği ni yasa hayatına bak gibi hedefsiz amaçsız yaşama yönlendirilen gençler zaten hayatında başarılı olamıyor
Tam gençlere göre güzellikler olmuş, yaşasın freezone. Tam genç olma zamanıymış 🫣
Aileden uzak olmak ve arkadaşlara takılıp eğlenmek istediğimiz saatte eve gelip evden çıkmak
hiçbir şeye takılmadan kim ne der diye düşünmeden rahatça yaşamak
Kendi sınırlarını çizmek, anın tadını çıkarmak ve pembe gözlük kullanılmaması
Yurtdışında yaşamak, bu ülkede yaşayacaksan evlenmemek
Kesinlikle ciddi ilişki yapma, hayatı akışına bırak, fazla beklenti içerisinde olma. onun haricinde @kılıckiran abimizin dedikleri şeylerden seçimler yap
Gezmek başka yolu yok. Gençliğini yaşamak isteyenlerin tercihi bu olmalı.
yarını düşünmemek ve özgürlüğün tanımının doğru ve anlaşılır bir şekilde zihne kazılı olması Gençliğimizi doya doya yaşamanın yoludur
İyi arkadaş ortamı, baskıcı olmayan aile, bitmeyen para, büyük şehir bunlar olsa her yaş doya doya geçer
Kimseyi umursamayıp istediğin herşeyi yapıp özgüvenli olmak birisinin dediklerine kulak asarsan onun istediği hayatı yaşamış olursun
Hayatını yaşamaktır gezmek eğlenmek gidenler için yaş tutmamak genciz güzeliz/yakışıklıyız hayata bir daha gelmiyoruz anın tadını çıkarmalıyız
Ben olsam dünya turuna çıkar görmediğim yerleri görürdüm hobi kurslarına giderdim her yerin farklı yemekleri lezzetleri var onlari tadardim
Doya doya yaşamak maddi imkanın olması özgür olmak kafa dengi birinin olması olmasa da tek başınıza hayatı umursamayarak eğlenmek
Her ne yaşarsan yaşa arkana baktığın sürece özgür olamazsın takılı kalma anı yaşa önceliğin kendin ol 😉
Her ne yaşarsan yaşa arkana baktığın sürece özgür olamazsın takılı kalma anı yaşa önceliğin kendin ol ;)
Gençlimizi yaşamanın yolunu henüz kesfetmexim
vodafone freezone güzelliklerine bakmaya ne dersin? :D
İlk maddi güç sonra imkanların oluşturduktan sonra kendini bulma ruhunu yenilendir neyi sevdiğini keşfet
Maddi imkanın olmasıyla beraber gezmek, yemek, içmek, eğlenmek, sosyalleşmek gençliğin ihtiyacı olan ve bunun gibi bir çok şey...
heyecan verici bana göre flört bana ayrı bir zevk veriyor bak şu an bile düşündüm olsa iyi olurdu :)
7/24 gezerek, tozarak, eğlenerek, yiyip içerek ha bu demek değil 30-40 yaş üstüde gezemez ama gençken gezmek ayrı
Herkesin hayatı farklı.
Çoğu insana "kendin için çalışmak " önerisini verebiliriz.
Kendini gelistirmek oz değer, kimse icin kendini harcamamak, kimdense ozellikle ask iliskilerinde asili kalmamak
Özgürce gezebilecek kadar para ve imkan sahibi olmak.
Bolca çalışmak bilgi edinmek ve 30'larda meyvesini toplayıp hayatı yaşamak demektir.
Bizden geçti artık ya. Bu ülkeden pek de hayatı yaşamak mümkün değil 😃
Paran yoksa çok bir şey yapılmaz. Bulursanız bana da söyleyin
Bence anne babadan biraz uzak ayrı bir evde yaşamak (herkes için diil)