Mesajlaşırken Türkçeyi düzgün kullanamayan insanlara tahammülünüz ne kadar?

Türkçeyi doğru ve güzel kullanmak, karşımızdaki kişiye gösterdiğimiz saygının bir yansımasıdır. Dilimizi düzgün bir şekilde kullanarak iletişim kurmak, karşımızdakine ne kadar saygı gösterdiğimizi gösterir. O yüzden çirkin yazana direkt yol veriyorum söemfmf
Mesajlaşırken Türkçeyi düzgün kullanamayan insanlara tahammülünüz ne kadar?
Güncellemeler
+1 yıl
teşekkür ederim @Esra_bayram 🎈
Mesajlaşırken Türkçeyi düzgün kullanamayan insanlara tahammülünüz ne kadar?
Cevapla