Mesajlara çok geç cevap veren kimi zaman beğeni atıp yazmayan birisi hakkında ne düşünürsünüz?

Mesajlara o kadar geç cevap yazıyor ki saatlerce. Çalışıyor tamam diyorum sorun yok. Mesai saati dışında da aynı şekilde devam ediyor. Yazmasam hiç yazmaz. Yazinca da diyor özledim seni niye hiç yazmadin. Kimi zaman kısa cevap yazıp kestirip atıyor. Ama işte seni seviyorum senle konuşmak güzel falan filan diyor. İşi düşünce hızlı hızlı hemen yazar ama

Mesajlara çok geç cevap veren kimi zaman beğeni atıp yazmayan birisi hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla