+1 yıldemin biri yazmış 2 gündür yazmanı bekliyorum diye. ben buyum dedim bozuğum dedim ama işine gelirsede demedim görüşürüz dedim. Nedeni ise şerefsiz olmam değil bi kıza bağlıyım hala onda kaldım askerdeyken piskolojim bozuldu dün geldim bende askerdeyken terketti beni 4 ay kala. çok kötü yıkıldım bitiğim hayatımı benden aldı
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Güncellemelere bakınca baya kızdırmışlar seni :D Bana geç yazıyorsa birisi öncelikle neden geç yazdığı önemlidir. Örneğin, çalışıyorsa ya da bakamayacağı bir yerdeyse okusa bile yazamayacağı bir yerdeyse onu anlayabilirim. Bunun dışında keyfi olarak geç yazan insanlar kesin olarak size değer vermiyordur zaten.
Mesajı görüp de saatlerce dönmeyen insanları bahanesi de hep "müsait değildim" olur. Tamamen bahanedir. Yani birisine "şu an müsait değilim sana döneceğim" yazmak kaç saniyeni alabilir ki. 5 saniye bilemedin 10 saniye. Bana gün içinde 10 saniyeni ayıramıyorsan o zaman hayatımda durmanın bir manası yok ki. Tabi ki bahsettiğim şey bunu sık sık yapan insanlar. Yoksa nadir de olsa ben de bakıyorum ama işte oluyorum araya bir şey giriyor kafamdan uçup gidebiliyor. Bununla ilgili en çarpıcı örnek ise sanırım şudur :D :D
11 Yorumla- +1 yıl
Evet yani sana döneceğim yazmak bu kadar zor olmamalı. Kızdım vallahi 😃 Okul bitince hepsiyle bağımı koparacağım zor bulurlar beni.
+1 yılBir kız arkadaşıma dersle ilgili soru sordum. Onu da ilgilendiren bir konu. Whatsappa 10 defa girmiş bana cevap vermeye tenezzül etmiyor. Ben ise saniyesinde yazıyorum. Acaba saf mıyım yoksa karşı taraf mı doğru olanı yapıyor? Siz de geç yazan kişilerden soğuyor musunuz?
Bende maalesef bunları yaşıyorum hepsiyle görüşecek hesabım var. Kesinlikle soğuyorum. Sitede bile soğuyorum ben konuştuğum kişileri stalklarım. Yazdığım an yazmıyorlar ama saniyeler sonra görüş yazmaya devam edenler var mesela.10 Yorumla
Ahaha sakin ol :D Baya sinirlenmişsin. Fakat haklısın. İnsan gerçekten uyuz oluyor. Kendini değersiz ve salak hissediyor. Kimsenin, kimseye böyle hissettirmeye hakkı yok. O yüzden ne tepki versen haklısın. Gitme düşüğüne bence de. :D
21 Yorumla- +1 yıl
Kızdırdı beni ya 😃 Evet gitmicem zaten nezaketen çağırdığı belli oldu
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
45Cevap
Kişilik & Karakter konusunda 9b cevap paylaştı. Eğer bir mazereti varsa soğumam. Önemsediğim kişilerin mesajlara geç cevap vermesi canımı sıkar kötü hissettirir bana. Bunu ara ara kişiye söylerim. Önemsemmediğimi sürekli olarak düşündürtüyorsa kişi soğurum. Herkes dinlemesini bilmiyor maalesef. Ve bir yerlerde okumuştum. " Kimse çok meşgul değildir. Zaman sadece bir öncelik meselesidir." Bana vakit ayırmıyorsa boşlukta sıkıntıda yazıyorsa hiç yazmasın 💁♂️
10 Yorumla
+1 yılKızın birine-kankamdır- mesaj attım napıyosun nasıl gidiyor hayat diye. Kız 10 saat sonra kısacık ''iyi'' diye cevap verdi. Belki işi vardır konuşamamıştı ama şimdi mesaj attığı için konuşabilir diye tekrar hemen mesaj attım bir sıkıntın derdin var mı diye , yok kanka yazdı. O günden beri kızla konuşmuyorum. Ulan aptal işin varsa işim var de rahatsız etmeyelim. Eğer konuşmak istemiyorsan kanka konuşmak istemiyorum de bir daha halini hatrını sormayalım. Arkadaşlık ilişkilerine çok önem veren birisiyim ama insanlar neden böyle anlayamıyorum.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 655 cevap paylaştı.
+1 yılÖyle insanlara aynı şekilde davranıyorum bende. Kısas üzerinden kurulu olan bu dünyada hakkını vererek yaşıyorum. Daha sonra zaten umrumda olmuyor, hayatımdan çıkartıyorum. Varlığı ve yokluğu zaten belli olur öyle insanın...
Yoğun bir iş temposu varsa görmezden gelirim ama evde yatıp, kalkıp, tatilde gününü gün ediyorsa afedersin ama b*k atarım üzerine.20 Yorumla
+1 yılBelki müsait değildir o kadar sık giremiyordur işi vardır vs vs ya da benden daha önemli bir konu hakkında biriyle konuşması gerektir, ilk bunları düşünürüm ama eğer sürekli geç cvp veriyorsa her yazdığımda böyle yapıyorsa beni ikinci plana atıyordur ya da umursamıyordur. Sürekli yapan birisinden soğurum tabii
10 Yorumla
+1 yılEğer Bilerek Keyfi Olarak Yazmıyorsa Soğumak Ne Kelime Gıcık Kaparım O Kişiyle Bir Daha Konuşmam Engel basabilirim De Ama Bu Tabi Keyfi bilerek yaparsa ama Eğer ki işi varsa müsait Değildir Belki İnterneti Bitmiştir O Zaman anlayışla karşılarım Ki Bu hepimizin Başına Gelebiliyor Bazen Ya İşimiz Oluyor Müsait Zamanımız Olmuyor ya İnternet Bitiyor Bunlar Normal ama Bilerek hiç yazmamak Büyük Saygısızlık Terbiyesizlik Olur Bu Yani Seni Umursamıyorum Demek oluyor böyle yapmak bu hiç hoşuma gitmez
10 Yorumla
+1 yılİkinci güncellemeye sesli güldüm :D
Soğumam ama WhatsApp'a sürekli girip benim mesajıma bakmıyorsa elbette bu durum rahatsız eder. Ama işi vardır, zaten WhatsApp'a giremiyordur o başka bir durum.19 Yorumla- +1 yıl
Hahah 😃
Evet yirminciye giriyor hâlâ çevrimiçi djkfjs - +1 yıl
Ne yüzsüz bir şeymiş ya bir de düğüne davet ediyor ciddi ciddi 😂
- +1 yıl
Nezaketen çağırdığı belli oldu zaten. Artık hayatta gitmem nah bulur 😃
- +1 yıl
Gelip altın takmanı da bekler şimdi 😄
- +1 yıl
Hıhım ben evlenirken dünyanın neresinde olacak kim bilir. Sanki gelecek de. Asla takmam bir şey 😄
Oturup sınavlarıma çalışırım daha iyi. - +1 yıl
En iyisi, bitiyor mu bu sene 😄
- +1 yıl
Evet bitecek hepsinden kurtulcam silcem hayatımdan 😃
- +1 yıl
Şimdiden gözün aydın o zaman 😄
- +1 yıl
Çok teşekkür ederim 🙏🏻😄
+1 yılSürekli sürekli olursa can sıkıcı bir hal alır, işi varsa ya da müsait değilse önden haber verdiği takdirde karşı tarafta beklemez sonuç olarak.
10 Yorumla
+1 yılİşi varsa veya yoğunsa sorun etmem fakat keyfî olarak geç cevap veriyor ve önemsemiyorsa muhatap olmam artık. 😑
23 Yorumla- +1 yıl
Keyfi gibi geliyor bana nedense
- +1 yıl
10 defa girip çıkmışsa öyle oluyor🙄 Boşver ya, uğraşma ve mesafeli ol artık.
- +1 yıl
Aynen öyle yapacağım bundan sonra.
+1 yılSoğumam kısa cevap verir ise soğurum. Kısa cevaplardan o kadar nefret ediyorum ki anlatamam.
10 YorumlaYoo niye saflık olsun ki mesajı görüyoruz yazıyoruz aksine onun yaptığı ukalalık😏 Sil gitsin boşver ben de öyle yapıcam okul bitince
11 Yorumla- +1 yıl
Evet evet silcem acımadan
Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Kendini çok tatlı anlatmışsın. :)
Hayır ben önemsemiyorum geç yazmış yazmamış falan. Keyfine baksın. Çünkü ben de öyle yapıyorum. 😏11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim :)
+1 yılGeç değil de geçiştiren ya da boş konuşmalı cevaplar verirse soğurum. Yoksa herkesin işi gücü var bana mı çalışacak😄
116 Yorumla- +1 yıl
Tamam da biz de eşşek başı değiliz sonuçta 😃
- +1 yıl
Ya gün içinde yazıyorsa sorun yok😄
- +1 yıl
Pek yazmıyor da neyse. Ben de 24 saat sonra döncem eğer cevap verirse 😃
- +1 yıl
😄o aranızdaki sinerjiye bağlı artık bilemem
- +1 yıl
Pek yazmamasıyla sevgisini kıyaslama derim
- +1 yıl
Neyse okul bitsin onla da işimi bitircem
- +1 yıl
Neden okulu bekliyorsun😄
- +1 yıl
Ortak bir ders alıyoruz şu an tek iletişimde olduğum kişi o. Onu da şutlicam okulla işim kalmadığında 😃
- +1 yıl
Oo acımasız dünya ya😄okurken üzülüyorum siz nasıl böyle acımasız olabiliyorsunuz
- +1 yıl
Üniversite ortamı insanı böyle yapıyor işte. Yılanların arasında sen de yılan oluyorsun 😄
- +1 yıl
Ben de üniversite okudum da efendi efendi sıyrıldım aralarından. Benim de sınırlarımı zorlamaya çalışanlar oldu. Sen yine de karakterinden ödün verme☺️
- +1 yıl
Yok yok hak edene hak ettiği gibi davranıcam ben onlara müstahak 😃
- +1 yıl
Hangi şehirde okuyorsun?
- +1 yıl
Bursadayım
- +1 yıl
Yaman yerdeymişsin sen de haklısın neyse akıl sağlığını da korumak lazım hayırlısı o zaman kolay gelsin sana😄
- +1 yıl
Öyle öyle. Çok teşekkür ederim Allah razı olsun 😄
Önceliği sen değilsin demek, böylelerini ikinci sınıf arkadaş kategorisine sokma zamanı gelmiş
21 Yorumla- +1 yıl
Arkadaş kategorisinden tamamen çıkarıcam zamanı gelince
Bana cevap vermezlerse eğer bide geçerli Bi sebebi falan yoksa bida onlarla imkanı yok konuşmam en ayar olduğum tiplerden düğüne git sen ordaki pastayı onu yüzüne çarp sonra gel ya da düğün deprem oldu az önce hshdhdhdh 1 saniyelik
10 YorumlaEvet soğurum tabi birde çevirimiçi olup yazmıyorsa 😡😡
15 Yorumla- +1 yıl
Daha yeni yazdı hanfendi.10 saat geçti aradan fkdjs
- +1 yıl
Atçam son yazdığına
- +1 yıl
😎😎
- Kişilik & Karakter konusunda 458 cevap paylaştı.
+1 yılBir de hemen cevap vermiş olmamak için özellikle bekleten hastalıklı tayfa var, evlerden ırak.
12 Yorumla- +1 yıl
Allah ıslah etsin onları
- +1 yıl
Düşman başına, düşman başına
Detayda anlattığın gibi bir durum yaşasaydım soğurdum tabiki. Yüzüne bakmazdım bir daha.
13 Yorumla- +1 yıl
Bakmicam okul bitince zati
- +1 yıl
Evet benim de midemi bulandırıyorlar 😷
+1 yılkısacası seni umursamıyor işte bunu anlamak bu kadar zor mu, bana geç yazana ben anında silerim
11 Yorumla- +1 yıl
Evet çok haklısın
- Kişilik & Karakter konusunda 3,5b cevap paylaştı.
+1 yılişi varsa anlayış gösteririm ama online olup cevap vermeyen insanlara uyuz oluyorum
12 Yorumla- +1 yıl
10 defa online oldu
- +1 yıl
Ya bazen online olduğunda önemli bişey oluyo
+1 yılSoğumam ama daha da yazmam. Rahatsız etmiş gibi hissederim kendimi.
13 Yorumla- +1 yıl
Evet bok gibi hissettirdi sağolsun
- +1 yıl
Sen de yazma valla ben sinir oldum burdan 😄
- +1 yıl
Yazmicam beklesin 2 gün
+1 yılHep böyle yapıyorsa sen de ona onun yaptığı gibi davran
13 Yorumla- +1 yıl
Öyle yapıcam hep öyle yapıyor evet
- +1 yıl
umrunda olcağını sanmıyorum
- +1 yıl
@SosyoPsikopat Umurunda olsun ya da olmasın. Hak ettiği gibi davranıcam artık herkese.
+1 yılBu gözler, benim mesajıma geç cevap vermekle kalmayıp başkaları için her an çevrimiçi olan kişileri gördü. Çok mükemmel bir soğumadan sonra da bir güzel hayatımdan çıkardım:)
10 Yorumla
+1 yılMesela bende sadece sevgilimin sesi açık geri kalan herkes kapalı. Çünkü boş yapıyorlar. Nasılsın iyim sen bende iyim saol. tamam bb (sohbet tarzımızı skm..)
10 YorumlaVersin de geç cevap versin. Birkaç gün önce arkadaşıma tebrik mesaj attım. Görüldü atmadan mesajı silmiş olmalı ki neredeyse 1 hafta oldu hâlâ yazmadı. Buz gibi soğudum kızdan.
10 YorumlaNormalde zaten mesajlara çok dönen biri değilimdir, deger verdigim biriyse gördüğüm an müsaitsem dönerim, o yüzden takilmiyorum bu şekilde dönmüş dönmemiş muhabbetlerine ben 🤷♀️
10 Yorumla
+1 yılSen saf değilsin , karşındakine değer beren birisin sadece buda iyi bir şey , sana cevap vermeyen utansın ama utanacağımıda sanmıyorum ya neyse
10 Yorumla
+1 yılGeç cvp veriyorsa sana zaten ayriliğin sinyalini veriyorlardir konuşmak istemiyorum diye daha neyini anlamiyoruz anlamiş değilim.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılhayır soğumam ama 1-2 saat gibi şeyleri dert etmem 1-2 gün bekletirse zaten o konuşma zamanla biticektir istemesede
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılSürekli oluyorsa gıcık olurum ve ben yol alırım. Hızlı yazarım karşıdan da bana yetişmesini beklerim... Olmuyorsa by by...
10 Yorumla Senin bahsettiğin tarzda bir insan karşıdakine değer vermediğini ilan etmiş doğal olarak soğumak normal
10 Yorumla
+1 yılMesajıma geç cvp veren birini her kim olursa olsun rehberimde tutmam.
20 YorumlaSevmiyorum keyfine göre cevap veren insanları. İşi varsa söylesin.
10 Yorumla
+1 yılBende genelde erken dönerim.
Bilerek geç yazıyorsa yazmam.10 YorumlaFenomen Hanım, örnek olacağız üyelere değil mi? Dile pelesenk olmuş ve tükürme vakti çoktan geçmiş paslı soruları bir kenara bırakmak gerek gibi.
12 Yorumla- +1 yıl
Diğer Fenomenlere de söyle bunu o zaman.
+1 yılMsjlara geç cevap veren flörtlerden inkâr edilemez derecede nefret ediyorum nefffreeeeett.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 365 cevap paylaştı.
+1 yılErkekse evet 😂 eğer ben yazıyor o (sürekli) geç yazıyorsa yoluna baksın
10 Yorumla ben geç verebilirim , geç cevap aldığımda sinirlenirim
10 Yorumla
+1 yılBen de aynısını yapıyorum ona baktım uzatıyor basarim engeli uğraşmam
10 Yorumla
+1 yılMesajlara saniyesinde dönen kaldı mı
Benim tahammül edemediğim tek şeydir14 Yorumla- +1 yıl
Ben ☺hizima yetişmeyeni de çabuk şutlarım...
- +1 yıl
@Hayatgercek hadi bakiiim aynen öyle helal olsun 👏
Ama inanır mıyım? Hayır 😂 - +1 yıl
İster inan ister inanma, keyfin bilir ama gerçek olmayan şeyi yazmam da söylemem de...☺
- +1 yıl
Bilemem
Evet çok pis soğuyorum. Son sevgilim böyleydi. Yaka silktim artık. 😬😬
10 Yorumla
+1 yılSoğutur hatta cevap yazarsa iki gün sonra cevap veririm vo derece takıntım var.
10 YorumlaÖnemsemediğim kişileri umursamam ama önemsediğim biriyse soğurum
10 YorumlaBende öğle bir yargılama olmaz belki yanlış belki doğru ama ben buyum değişemem
10 Yorumla
+1 yılİnsanlar yoğun olabiliyor işi için hemen bakıp çıkmış olabilir
10 Yorumla
+1 yılBu konuda benden fazla kimseden daha iyi bilgi alamazsın sldldlsl cidden
11 Yorumla- +1 yıl
Sadece takip ettiğin üyelerden mesaj almasaydın uzun uzun anlatıcaktım dşsşsşdldl
Herkes için geçerli değil bu aslında ama özel olan biri itina ile geç cevap verirse kırılıyor insan ister istemez. İşi olabilir, bunu söyleyip bıraksa kabul. Ama sabah atıyorsun mesaj akşama kadar cevap yok ama bu arada başka mecralarda online.
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 26,4b cevap paylaştı. Mesaj atmam ararım 1 sefer açmazsa bidaha nah ararım arayıncada açmam
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 334 cevap paylaştı.
+1 yılHerkese ederi kadar değer ver
21 Yorumla- +1 yıl
Çok doğru söyledin
bir insana bir kere yazarım iki kere yazarım eğer hala geç cevap veriyorsa bir daha yazmaya tenezzül etmem
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 7,1b cevap paylaştı. Soğurum gıcık olurum 😄
21 Yorumla- +1 yıl
Evet ben de sinir oldum eğer yazarsa 20 saat sonra cevap vercem.
Eğer hep böyle devam ederse :Benden çok başka şeylere ilgi duyduğunu düşünürüm
10 Yorumla
+1 yılgördüğü halde cevap vermeyip geciktiriyorsa evet soğurum
10 Yorumla
+1 yılSamimiyetine bakarım. Bazen işim oluyor ben de geç dönüyorum ama çok nadir.
10 YorumlaHayır Soğumam Tabikide
20 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 481 cevap paylaştı.
+1 yılSoğurum tabi kimse kendini vazgeçilmez sanmamalı.
10 Yorumla Evet ve biton küfür yer arkasından
10 Yorumla
+1 yılBunu her zaman yapıyor ise evet.
10 Yorumla
+1 yılDirek numarasını silerim hiç gereği yok
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı. Artık pek fazla takmıyorum
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılHemi de jet hızıyla..
10 Yorumla - Devamını Gör (43)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer