Sürekli olarak mesaja geç cevap verenler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Konuşmak istemiyor olarak mı algılamalıyım yoksa zor kızı mı oynuyor sizce

Sürekli olarak mesaja geç cevap verenler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla