Eskiden telefon olmadığı halde ortaokulda gözlük takmaya başladım yazık değil mi?

Telefon olsaydı yine bozulurdu, bazıları takmıyor çok şanslı değil mi?

Eskiden telefon olmadığı halde ortaokulda gözlük takmaya başladım yazık değil mi?
Cevapla