Okulda cok yalnizim, arkadas edinemedim?

Ya universitede 2. haftama basladim bugun ama Şu an hic arkadasim yok kendimi cok yalniz hissediyorum ve depresyona girdim resmen cunku yalnizlik bu dunyada en nefret ettigim ve en cok korktugum sey. Konustugum 2 kiz var ama onlardan pek hoslanmiyorum hani mecburiyetten konusuyorum cunku iste diyorum ders cikisi kahve icelim, yok eve gidicem diyolar hicbi sey yapmiyolar falan. Hic benim aradigim gibi bir arkadaslik degil malesef, hatta kizlardan birini bogmak istiyorum bazen o derece sevmiyorum. Ama ben hazirligi atladigim icin siniftaki herkes coktan birbiriyle kaynasmis hani herkesin takildigi bir grup var dalan cok yalniz hissediyorum kendimi. Lutfen yardim edin bana tavsiye falan verin. Okula gitmek iskence gibi geliyo Şu an :(
Okulda cok yalnizim, arkadas edinemedim?
Cevapla