Istagramdan tanıştığımız bazı insanlar neden böyle?

Istagramdan biriyle tanıştım günlerdir konuşuyoruz bugün ki davranışına şok oldum buluşmaya gittim kafeye gidiyoruz benjm param yok dedi sen öde dedi şok oldum madem paran yok neden çağırıyorsun ki kafeye beni beğenmediği için öyle yaptığını düşünüyorum kimseye güvenmeyecek miyim sevmek sevilmek istiyorum ama insanlar çok kötü
Istagramdan tanıştığımız bazı insanlar neden böyle?
Cevapla