selam canlarr✨
özelliklerini beğendiğiniz almak istediğiniz telefonları yazın bakalım yorumlarda buluşalım...

#αℓωαуѕ кєєρ ѕмιℓιиg⚡
selam canlarr✨
özelliklerini beğendiğiniz almak istediğiniz telefonları yazın bakalım yorumlarda buluşalım...

#αℓωαуѕ кєєρ ѕмιℓιиg⚡
Yıllarca bir çok marka telefon kullandım, tereddüt ederek almıştım ama 3 4 senedir Oppo Profesyonel kullanıyorum, değiştirmeyi düşünmüyorum. Gerçekten bu güne kadar ne servise götürdüm ne arıza ne kasılma ne donma yapmadı.
iPhone 13 kullanıyorum. Değiştirirsem 15 ile değiştiririm. Pro’suna gerek yok, normali yetiyor. 10 yıldır iPhone kullanıyorum neredeyse, bu saatten sonra android zor.
Realme 6 kullanıyorum. Hangi model ile değiştirmek isterdim bilemiyorum. Düşünmedim hiç ama bütçeyi zorlamayan bir modelle değiştirebilirim. iPhone fazla cep yakıyor.
Cevap
40Cevap
Huawei kullanıyorum.. ve değiştirmeyi de düşünmüyorum. gittiği yere kadar gider artık çünkü hem çok pahalı hem de şu an ki yeterli geliyor bana
Samsung model değiştirmek istiyorum çünkü donuyor kasıyor seste sıkıntı var ama malum telefon fiyatları çok uçuk bekliyorum bakalım
Valla zaten yine Samsung alıcam ama en iyi Samsung 20 bin üzeri hep pahalı yani bana göre
5 sene önce aldığım İphone xs telefonu kullanıyorum. Kısmetse cumaya kadar 15 pro max ile değiştireceğim. Sipariş verdim, gelmek üzere. 🥳
Teşekkür ederim ve inşallah 😊
Henüz iki gün oldu alalı, ama paraya kıysam imkan olsa iPhone 15 in 1 Terabayt modeline yok demezdim
Realme kullanıyorum ve baya memnunum, değişmek istemiyorum açıkçası
Realme 11 mi
Samsung A24, Samsung s23 ile değiştirsem fena olmazdı.
samsung galaxy a23 kullanıyorum memnunum ama xiaomi 13 pro isterdim :D
Samsung Galaxy A30 telefonum, Samsung Galaxy S23 256gb isterdim
Şu an Redmi notve Samsung serisi ile değiştirmek isterdim seviyorum Samsung u
Yeni aldım zaten eskisi bozuldu benim için bi önemi yok işimi görsün yeter
Samsung s23 ultra çok hoşuma gider ama pahalı işte şu an elimde ise Xiaomi 12t pro var.
Iphone 14 kullanıyorum ve memnunum. Değiştirme ihtiyacı duymuyorum.
Red mi note 8 pro kullaniyorum 12 pro ile degistirmek isterdim
Samsung kullanıyorum ama Xiaomi'ler bayağı güzel görünüyor.
İphone 14 hayalini kuruyorum ama bakalım insallah benim olcak😂
Xiaomi Note 10 Pro kullaniyorum 12 Pro ile degistirmek istiyorum İphone para vermedim vermem de bilgisayari disinda tabi olursa o da
Oppo Reno 5 pro kullanıyorum ve çok memnunum. Şayet Türkiye piyasasına yeniden girerse Oppo Reno7 pro ile değiştirmek isterdim.
Ben telefonumu seviyorum değiştirmek istemezdim
General Mobile gm8 kullanıyorum
Bana da kırmızı renk iphone laizm
iPhone 15 pro. Kullanıyorum ama Samsung Galaxy Z Fold5 i merak ediyorum!
Samsung Note 8 kullanıyorum LG Velvet ile değiştirmek isterdim.
14 pro kullanıyorum, değiştirmeyi düşünmüyorum.
Se 2020 Red kullanıyorum, telefonu seviyorum da sadece şarj sorunu var şarjı çabuk bitiyor.
Geçen sene aldım değiştirmeyi düşüneceğim bir model yok.
ayfon 12 kullanıyorum bana yetiyo değiştirmeye gerek yok
I phone 14 pro kullanıyorum Samsung s23 ultra ile değiştirmek isterdim
iPhone hariç kullanmadım kullanmamda saati kulaklığı takım olarak hepsi var bende
Söylendiğine göre “Ya iPhone Ya da Samsung tercih edin” deniliyor.
Hangi model ile değiştirmek isterseniz mi olacaktı orası?
iPhone 14 pro 🙄
iphone 11 var
çok da gerek yok gibi : )
fiyat performans olarak iyi
ama ikinci el onu alacağıma huawei alırım sıfır
11 den sonra çok model çıktı doğal olarak da bunların miladı doluyor bence bu topa gireceğine hua iyidir
11 pro Max kullanıyorum değiştirmek istesem 15 isterdim
Ya bebeğim hiç umursamiyorum inan ki.
Telefonum bozuldu şu an eski bir telefona geçtim :D Daha karar veremedim telefon önerissi alabilirimm
şu an s22 kullanıyorum 1 yıldır... belki yeni cikacak olan s24 modelini alabilirim bütcem yeterse tabiki
İphone 12 kullanıyorum şu an memnunum.
Huwai yine aynısını kullanırım
S21 kullanıyorum memnunum
Huawei nova 10 kullanıyorum, memnunum.
Telefonumdan oldukça memnunum
Iphone 7 ve SE kullanıyorum
Backshark kullanıyorum ama anası bellendi iyice yeni ne alsam diye düşünüyorum
Benimki 14 pro 16pro num çıkmasını beklicem çünkü bir üst modelde pek fark olmuyor bariz
Değiştirmek istediğim bir telefon daha üretilmedi gayet memnunum telefonumdan
Samsung s 23 ultra beğendiğim modeldir
Ben ben s24 cikmasini bekliyorum .. Şu an 1 yıldır s22 kullanıyorum
@Yanlız_Bir-Adam güzel telefon youtube dan izledim ayfon sevmeyen biri olarak kıyas yapılmış ayfonla güzel çekimi falan baya iyi
Bende samsung cuyum s22 aldim 1 yildir kullanıyorum. Degistirecektim s23 ile ama onu alacam bu sefer s24 cikacak yaza doğru s24 alma düşüncem var. Şimdilik kiz arkadaşım bakıyorum s22 ya da s23 almam lazim 14 şubata.. kendi telefonu yaza değişecem artik samsung çok iyi bir cok konuda🙂
@Yanlız_Bir-Adam vays iyimiş kaç senelik sevgilisiniz
6/7 aylık.. yaza nişan Eylül e evlecegim inşallah.. o yüzden 14 subata ona telefon sözüm var yoksa kendime yeni telefon alirdim ben genelde garantisi bitmeden değiştiririm samsung serisi devam hep
@Yanlız_Bir-Adam iyiymiş😄 👏🏻
Teşekkür ediyorum 😃
@Yanlız_Bir-Adam kaç sevgilin kıskanmasın
Nasil anlamadım 😄😄😁
@Yanlız_Bir-Adam 😄😄ha haa
Bu konuda sorunumuz olmadı hic 29 ... 32 .. yasindayiz otu bo ku kiskanacak bir durum yok ki ya 😅😅 deli bayan gülüşünüz daim olsun
iPhone kullanırım düşünmüyorum
Ben memnunum şuanda
Ben telefonumdan memnunum.
Ayfon, değiştirmek istemem.
Şu an kullandığım telefondan memnunum.
Samsung A24, memnunum
Samsuns S21 ultra, degistirmek istemem.
Redmi değiştirmek istemiyorum
Poco F5 yeni aldım zaten
S23 kullanıyorum şu an en üst model sayılır
Memnunum değiştirmem
Su an 13 pro Mac ocakta 15 pro olcak az kaldı
15 Pro var zaten 🤔
iPhone 15 pro 🫶🏻💕
15 proyla
Samsung
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?