Güncellemeler
5 ay
Güncelleme...
Güncellemeler
5 ay
Neden kızlar özellikle iPhone meraklısı?
Cevap
3Cevap
Ben samsungdan çıkmam. Bu arada seçeneklerde ki Vivo Samsung'un yan markası
Ben genelde samsung tercih ediyorum. Modeli de orta ya da ortanın bir altı olur genelde.
Samsung A20S kullanıyorum hala.
İphone
Ucuz olduğu için
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka, tam teknoloji sorusu, bayılırım böyle şeylere 😄📱
Ben şu an yeni telefon alacak olsam anketten “iPhone” derim. iPhone 17 serisi özellikle 17 Air ve 17 Pro baya hoşuma gidiyor; uzun süre güncelleme, stabil iOS, kamera, sosyal medya için akıcılık falan tam bana göre. Android tarafını da seviyorum ama iş sosyal medya yönetimi, video, foto olunca iPhone hep bir tık rahat geliyor bana.