• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
İnternet & Teknoloji

Bugün telefon modelinizi değiştirmek isteseniz hangi marka alırsınız?

MrKuzey
MrKuzey Takip Et
Master Yaş: 28
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
138
Yapay Zekaya Sor

Oppo reno 7 düşünüyorum ben

Bugün telefon modelinizi değiştirmek isteseniz hangi marka alırsınız?
Bugün telefon modelinizi değiştirmek isteseniz hangi marka alırsınız?
Cevapla
Marka Soruları Telefon Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
21 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • cnrche
    cnrche Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 46%
    +1 yıl

    7 plus kullanıyordum. Yaklaşık bir ay önce 15 pro aldım. Bugün olsa yine onu alır mıydım başka model mi tercih ederdim emin değilim.

    Tek sevdiğim tarafı, değerinin hiç azalmaması. Bugün değiştirmek istesem yine 3-5 altına satar yine bir şeyler alırım. Diğer telefonlarda bu çok yok.

    2
    3 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Hayırlı olsun :) bende çok para vermek istemiyorum aslında o yüzden düşük bütçeli fakat kaliteli model diye oppo reno 7 alayım diyorum 20 bin makul bir fiyatı var

      Yorumla
    • cnrche
      cnrche
      +1 yıl

      Çok da akıl işi değil zaten ya.. Aynı kamera verimini vs. veren birçok marka model var. Ben de alamayacağımdan değil de, 70-80 bin telefona asla vermek istemeyen taraftaydım. Bir yandan değiştirmek istiyordum ama o parayı telefona vermek de hoşuma gitmiyordu düşünce olarak.

      Anlık arkadaş gazlarıyla aldım diyeyim. Aynı anda 4 arkadaş telefon değiştirdik. Öyle aldık gitti. Ama en azından yarın öbür gün istersem satarım düşüncesiyle çok da takmadım.

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Elbette sattığın zaman yine sen o güne göre aldığın fiyatın üstünde satmış olacaksın ki telefon kaliteli bir telefon herkesin alma amacı da farklı biraz mesela ben çok bir şey yapmıyorum buraya girmek için youtube ve twitter için alıyorum pek kamerasınıda kullanmam mesela :)

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • tenedos u
    tenedos Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 37
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 4,2b cevap paylaştı.

    marka filan takıntım yok bütçeye göre bir şey alırdım fotoğraf çekme alışkanlığım olmadığı için hepsi işimi eşit seviyede görör güncel bi işletim sistemi olan bitane alıverirdim

    2
    4 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Bütçe önemli elbette ama oppo çok iyi ben reno 3 kullanıyorum şu an memnunum ama 7 sini alıcam

      Yorumla
    • tenedos u
      tenedos
      +1 yıl

      bende oppo kullanıyorum şu kamerası şey gibi çıkmasa daha güzel olacak ama :D

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Güzel be valla hızlı şarj özelliği falan harika :D

      Yorumla
    • tenedos u
      tenedos
      +1 yıl

      evetbaya hızlı oluyor

      Yorumla
  • ɾҽժ_աօʍɑղ
    ɾҽժ_աօʍɑղ Takip Et
    Guru Yaş: 82 , eic 99%
    +1 yıl

    Ben daha yeni değiştirdim. Xiaomi redmi Note 9 Prom vardı şimdi, Samsung Galaxy s22 ultra'ya geçtim. Çok memnunum

    1
    4 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Samsung'a karşı bir ön yargım var biliyor musun geçmişten kalma çok ısınıyordu ya

      Yorumla
    • ɾҽժ_աօʍɑղ
      ɾҽժ_աօʍɑղ
      +1 yıl

      Bende uzun zaman sonra ilk defa Samsung aldım 3 ay falan oldu iyi gidiyor gibi ama. Oppo da güzel yakın bi arkadaşım da vardı memnundu. Hayırlı olsun artık hangisini alırsan.

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Teşekkür ederim 3 ay geçmiş olsun ama sanada hayırlı olsun diyelim :)

      Yorumla
    • ɾҽժ_աօʍɑղ
      ɾҽժ_աօʍɑղ
      +1 yıl

      Sağolasın

      Yorumla
  • bosvergitsinn35
    bosvergitsinn35 Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    İphone 15 aldım yeni oldu değısmeye niyetim yok

    1
    3 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Hayırlı olsun o halde :)

      Yorumla
    • bosvergitsinn35
      bosvergitsinn35
      +1 yıl

      Teşekkür ederim

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      rica ederim

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

51

Cevap

21

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı.

    şu an ihtiyacım yok ama olsa bile ucuz olandan alırdım çünkü telefonla pek işim olmuyor sosyal medya kullanmak arama yapmak yeterli benim için.

    1
    2 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Umarım olmaz elbette dostum

    • Barış_LonelyForever u
      Barış_LonelyForever
      +1 yıl

      Teşekkür ederim dostum

  • Fearlesgirll
    Fearlesgirll Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Oppo reno 6 olabilir iPhone 14 pro max olabilir hiç emin değilim telefona o kadar para vermek istiyor muyum bilmiyorum bu bozulana kadar bişey düşünmek istemiyorum jdndjsnd

    1
    6 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      İphone gerçekten para vermem ya :D

      Yorumla
    • Fearlesgirll
      Fearlesgirll
      +1 yıl

      Ben veririm ya :D bende o potansiyel var 😁 bir yerde israf diyorum ama gaza gelmem zor değil 😅

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      ben cimri birisi değilim ama sadece telefonu çok kullanan birisi değilim kamerasını özellikle :D o yüzden vermem demek istedim :)

      Yorumla
    • Fearlesgirll
      Fearlesgirll
      +1 yıl

      Yok öyle birşeyi kastetmedim yanlış anlama🙏🏼
      İşin telefondan değilse ya da kamera büyük bir etken değilse gayet normal. Bende aynı durumdayım çünküm :)) seninkisi cimrilik değil de benimki müsriflik olabilir 😂

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      öyle söylemek istedin diye de ben anlamadım merak etme :)

      evet öyle gibi :D ben sadece telefona çok para vermek istemiyorum :D

      Yorumla
    • Fearlesgirll
      Fearlesgirll
      +1 yıl

      Gayet haklı bir istek 😅
      Ben oppo reno 7 baktım bulamadım niye acaba🤔

      Yorumla
  • UykuHuzurr0o s
    UykuHuzurr0o Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    Çok saçma sapan şekilde değiştirdim ya ben ilk ıphone kullandım uzun süre sonra samsunga geçtim 😂 😂 şimdilik samsung markasında iyim sanırım düşünmüyorum 😂

    1
    4 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Isınma sorunu yok yani dimi :D

      Yorumla
    • UykuHuzurr0o s
      UykuHuzurr0o
      +1 yıl

      Yok hayır 😂 umarım olmaz..

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      benim eski telefonum ısınıyordu o yüzden dedim samsunga karşı o yüzden ön yargılarım var

      Yorumla
    • UykuHuzurr0o s
      UykuHuzurr0o
      +1 yıl

      İkisinin de yeri bende ayrı ıphone de samsung da değerli benim için ikisi de benim bebeklerim 😂😂 (aşırıı alakasız iki telefon olması dışında sorun yok)

      Yorumla
  • mağdurumdamağduruuum
    mağdurumdamağduruuum Takip Et
    Bilge Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl

    redmi alırdım.
    şunun için. bana şarj süresi uzun giden bi telefon lazım şu an ayrıca isinmayip donmayan. redmi kullanan yakinlarim cok memnunlar bende begeniyorum ama param yok kashskshsjhswihdjz

    1
    1 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      O model de güzel biliyorum

      Yorumla
  • cαssíєєє u
    cαssíєєє Takip Et
    Master Yaş: 102 , eic 100%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 930 cevap paylaştı.

    Hiç bilmiyorum modelleri takip etmeyi bırakalı çok oldu. Güzel foto çekiyor mu, internete giriyor mu yeter.

    1
    4 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Çoğu insan için aslında önemli olan bu ama oppo gerçekten iyi

      Yorumla
    • cαssíєєє u
      cαssíєєє
      +1 yıl

      Oppo yu biliyorum evet iyidir eski telefonumdu.

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      A5 mi kullanıyordun :d

      Yorumla
    • cαssíєєє u
      cαssíєєє
      +1 yıl

      Yok ya C2 li biseydi sanki yüksek bişey değildi ama kamerası iyiydi. Sonradan bozdu tabii 😄

      Yorumla
  • TatlıKızzzz34
    TatlıKızzzz34 Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Kamerası iyi plan bir telefon tercih ederdim.. En çok gerekli olan şeylerden biri benim için.. 😅

    1
    3 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Oppo gerçekten çok iyi bak :D

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      +1 yıl

      şu an öyle bir planım yok ama olursa araştıracağım.. 😄

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      peki :)

      Yorumla
  • Daiys_m
    Daiys_m Takip Et
    Yoda Yaş: 20 , eic 99%
    +1 yıl

    Samsung alırdım ya iPhone sıradanlaştı bence🤷🏻‍♀️

    1
    20 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Bence de herkesin elinde ve gereksiz pahalı

      Yorumla
    • Daiys_m
      Daiys_m
      +1 yıl

      Hayır iPhone çok güzel filan, dersin diye tahmin ediyordum😂

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Yok ya hiç benlik değil biliyor musun :D sevmem

      Yorumla
    • Daiys_m
      Daiys_m
      +1 yıl

      Bende sevmem ama senin tipin sanki iPhone gibi hissettim ondan dedim😂

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Uzaktan öyle mi izlenim verdim :D

      Oppo a5 2020 kullanıyorum 3 senedir oppo reno 7 düşünüyorum şimdi :D

      Yorumla
    • Daiys_m
      Daiys_m
      +1 yıl

      Evet uzaktan öyle görünüyorsun😂

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Yanlış olmuş o halde olabilir :D ama bir kadının iphone istememesi dikkatimi çekti şu an :D

      Yorumla
    • Daiys_m
      Daiys_m
      +1 yıl

      Niye beaa

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Trde kızların hepsi ayfon meraklısı da o yüzden :d

      Yorumla
    • Daiys_m
      Daiys_m
      +1 yıl

      Evet doğru ama bence Samsung daha güzel ve zariff. Çıkardığı telefonlar hep bı farklı ama iPhone sadece telefonu büyütüyorr sıradanlaştı o yüzden

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Evet öyle gerçekten ama ben Oppo'yu daha çok beğeniyorum

      Yorumla
    • Daiys_m
      Daiys_m
      +1 yıl

      Hiç oppo ya bakmadığım için bilemiyorum valla😂

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Emin ol çoğu telefon markasından çok kaliteli ve üstün kamerası da şahane ben reno 7 düşünüyorum

      Yorumla
    • Daiys_m
      Daiys_m
      +1 yıl

      Gidip googleden baktım. Güzel görünüyor beğendim👍🏻👍🏻

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      fiyatı hem uygun hem kaliteli takılma sorunu yok ben a5 kullanıyorum 3 sene oldu bataryası hala aynı ve donmuyor

      Yorumla
    • Daiys_m
      Daiys_m
      +1 yıl

      Gerçekten o kadar iyi mi ya🤷🏻‍♀️

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Fazla iyi ve bu ilk çıkan modeli için böyle diyorum reno 7 yeni nesil bir telefon hızlı şarj özelliği var 20-25 dakika da fullüyor görüntüsü her şeyi güzel

      Yorumla
    • Daiys_m
      Daiys_m
      +1 yıl

      Allah Hallah ben neden bilmiyormuşum bu zamana kadar🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️neler kaçırmışızz

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Biraz araştırma yapmak fena olmuyor işte bazen 😃

      Yorumla
    • Daiys_m
      Daiys_m
      +1 yıl

      Karılıyorum😂

      Yorumla
  • Aybuke6 u
    Aybuke6 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 914 cevap paylaştı.

    Bilmiyorum. Telefonumu değişeli çok olmadı zaten, beklentimi karşılıyor 🥰

    1
    3 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Güle güle kullanmak nasip olsun o halde :)

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Teşekkür ederim, sana da 🤗

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Bende teşekkür ediyorum 🙂

      Yorumla
  • mylolita
    mylolita Takip Et
    Xper 5 Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben oppo kullanıyorum memnunum ama iPhone çok övüldüğü için iPhone denemek isterdim

    1
    5 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Oppo a5 kullanıyorum reno 7 geçmeyi düşünüyorum bende

      Yorumla
    • mylolita
      mylolita
      +1 yıl

      Güzeldir bence o da

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Evet hızlı şarj özelliği var telefonun yapısını biliyoruz gayet kullanışlı sağlam ve uzun ömürlü

      Yorumla
    • mylolita
      mylolita
      +1 yıl

      Aynen öyle güzel şarj ediyor ve hızlı

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      evet :)

      Yorumla
  • Malefiz1313
    Malefiz1313 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 546 cevap paylaştı.

    Samsung Galaxy S23 üç çok beğeniyorum da işte nasip..

    1
    6 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Umarım olur

      Yorumla
    • Malefiz1313
      Malefiz1313
      +1 yıl

      O parayı vermeye gönlüm razı değil 😂🤦🏻

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      o zaman sana da oppo reno 7 öneriyorum 20 bin tl :D

      Yorumla
    • Malefiz1313
      Malefiz1313
      +1 yıl

      Oppolara neden bor antipatim var acaba ya 😂🤦🏻

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      ilginç :D ama gerçekten telefon harika tavsiye ederim :D

      Yorumla
    • Malefiz1313
      Malefiz1313
      +1 yıl

      Teşekkürler..

      Yorumla
  • LadyEbrar
    LadyEbrar Takip Et
    Xper 7 Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl

    Yine Aynısını Kullanırım Gayet seviyorum telimi

    1
    2 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      güzel :)

      Yorumla
    • LadyEbrar
      LadyEbrar
      +1 yıl

      =)

      Yorumla
  • -Felaketce-
    -Felaketce- Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    Değiştirmem ben yıllardır aynı kullanıyorum marka aynı model değişir

    1
    13 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Umarım zorunda kalmazsınız da :)

      Yorumla
    • -Felaketce-
      -Felaketce-
      +1 yıl

      Düşüncesi bile sövgülük gjjjk

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      ama ben kaliteli şey sandım gkhkjkk

      Yorumla
    • -Felaketce-
      -Felaketce-
      +1 yıl

      Ne sandın ay ghjj

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      bazen böyle düşüncesiz cevaplar veriyorum öküz veya odun birisi de değilim aslında kgkhkj

      Yorumla
    • -Felaketce-
      -Felaketce-
      +1 yıl

      Çok mu kötü hjkl

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Bu konuda durumum o kadar vahim değil ya gkgk

      Yorumla
    • -Felaketce-
      -Felaketce-
      +1 yıl

      Başka konularda görüşürüz ozaman hjkl

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Daha iyi şekilde umuyorum gkhkjkj

      Yorumla
    • -Felaketce-
      -Felaketce-
      +1 yıl

      Ve daha vahim hjkl

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      vahim olmasın ya khkjljk

      Yorumla
    • -Felaketce-
      -Felaketce-
      +1 yıl

      Olabilir hjk

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      görüşmek üzere kjhlk

      Yorumla
  • blackman3419
    blackman3419 Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 99%
    +1 yıl

    Daha yeni Xiaomi Mi 14 aldım, bir hafta oldu...

    1
    2 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Hayırlı olsun :)

      Yorumla
    • blackman3419
      blackman3419
      +1 yıl

      Tenk yu 🙂

      Yorumla
  • Alcyone__
    Alcyone__ Takip Et
    Guru Yaş: 102 , eic 100%
    +1 yıl

    Şu an ıphone 14 kullanıyorum.. 15’ini alırdım..

    1
    1 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Yine güzel model güle güle kullan :)

      Yorumla
  • isabella181919
    isabella181919 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 925 cevap paylaştı.

    Istemem ya telefon benim için cok da mühim bişey değil

    1
    2 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Nete girsin yeter zaten dimi :D

      Yorumla
    • isabella181919
      isabella181919
      +1 yıl

      Evet😂

      Yorumla
  • Moldovyapapatya
    Moldovyapapatya Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 67%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 686 cevap paylaştı.

    iPhone 16 pro almak isterdim iPhone 14 pro kullanıyorum

    1
    5 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Bence mevcutta iş görür ama sen bilirsin :)

      Yorumla
    • Moldovyapapatya
      Moldovyapapatya
      +1 yıl

      Alacak olsaydım onu alırdım evet elimde ki de iş görür ama hafızasından dolayı değiştiririm akacak olsaydık

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      hafıza önemli evet

      Yorumla
    • Moldovyapapatya
      Moldovyapapatya
      +1 yıl

      128 Gb yetmiyor birdahaki sefere telefon alırsam 512 Gb kıl alacağım

      Yorumla
    • Moldovyapapatya
      Moldovyapapatya
      +1 yıl

      Eniştem telefonunu satıyordu 15 Pro nakit param yoktu almadım gittim 44 bine MacBook aldım

      Yorumla
  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Aklımda Huawei P60 var ama şu Google olayı çok sıkıntı

    1
    2 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Çok duydum onu da dostum

      Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      Güzel telefon vallahi

      Yorumla
  • Sky_Walker
    Sky_Walker Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 91%
    +1 yıl

    Bana kalsa tercihim Samsung olurdu, mantığım sürekli fiyat performans ürünlerinden yana

    1
    1 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Isınma sorunu var bro geçme :D

      Yorumla
  • KnightsSword
    KnightsSword Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 26
    +1 yıl

    Samsung alırdım da S23 var S25 çıkınca o olsun :D

    1
    2 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      biraz bekliyelim brom o halde :D

      Yorumla
    • KnightsSword
      KnightsSword
      +1 yıl

      bekleyek bekleyek :D

      Yorumla
  • MasalliaPolatova
    MasalliaPolatova Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 98%
    +1 yıl

    S23 Ultra kullanıyordum değiştirdim şimdi S24 Ultra kullanıyorum

    1
    0 Yorumla
  • SaykoMann
    SaykoMann Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 63%
    +1 yıl

    Iphone 14 kullanıyorum değiştirecek olsam 15 Pro alırdım sanırım

    1
    0 Yorumla
  • tiryakinimtiryakin
    tiryakinimtiryakin Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl

    14 pro Max kullanıyorum.. 15 pro maxla arasında cezbedici bir fark göremedim.. o yüzden şimdilik böyle devam edecek..

    1
    0 Yorumla
  • İdentityKa
    İdentityKa Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 926 cevap paylaştı.

    Teknolojik aletlerle çok aram yoktur, var olan modelden memnunum ve aynısını alırdım..

    1
    0 Yorumla
  • almirademircss
    almirademircss Takip Et
    Xper 4 Yaş: 20
    +1 yıl

    Dün halam 6dan 15 e geçti ve adaptörün olmayışına kulaklık girişi olmamayışına şok oldu. 13 kullanıyorum ben burdan devam

    1
    0 Yorumla
  • Degisik_-_
    Degisik_-_ Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 577 cevap paylaştı.

    Valla beni kurtarıyor değiştirmiyim 😄

    1
    1 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Peki :P

      Yorumla
  • YorgunBirCicek
    YorgunBirCicek Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 98%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 765 cevap paylaştı.

    Samsung S Serisine geçmek isterdim

    1
    3 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Umarım olur kısa zamanda :)

      Yorumla
    • YorgunBirCicek
      YorgunBirCicek
      +1 yıl

      şu an hatta uzun bir süre bu mümkün değil ama umarım birgün geçerim🙏🏻

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Umarımmmm

      Yorumla
  • inciitanesiii u
    inciitanesiii Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Hiç bilmiyorum yeni modeller neler hangileri iyi

    1
    7 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Oppo reno modelleri iyidir almadan araştırmanı tavsiye ederim alacağın zaman

      Yorumla
    • inciitanesiii u
      inciitanesiii
      +1 yıl

      Ayfon istiyordum ben almim mi

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Napıcan afyonu alıp :d

      Yorumla
    • inciitanesiii u
      inciitanesiii
      +1 yıl

      Cok merak ediyorum ya 😀benim hiç ayfonum. olmadi

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Benim de hiç ayfonum olmadı ama alan yokki şöyle hediye falan 😂

      Yorumla
    • inciitanesiii u
      inciitanesiii
      +1 yıl

      Size bi zengin enişte bulamadim gitti 😀

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      İtalyan bir avukat olsa şöyle asi bir kadın harika olurdu 😂

      Yorumla
  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Ayfona alıştım, elmayla devam.

    1
    20 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      afyon şey mi karahisar mı :d soğuk espiri kabul ediyorum :D

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Donduk burada :D bir daha olmasın

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      gıcık bir anıma denk gelirse yapabilirim :d

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      gıcık olmayan bir anın var mı ki acaba :D genelde ne zamana denk geliyor?

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      tatlı yedikten sonra kendimi çok rahat ve huzurlu hissediyorum o zaman :d

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Yedin mi peki :D artık hep soracağım tatlı ihtiyacını karşıladın mı diye djdj

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Yemek yapıyorum şu an yiyim yazarım hkjkk

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Ne zaman konuşsam tıkınıyor, oha djdj

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Açım hep 😂

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Bir de hem konuşup, hem yiyebiliyorsun :D tebrikler ben hâlâ şok

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Sinsiyim demiştim ya :D işte hiç anlamazsın :D

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Doğru demişsin sinsi sarı 😃

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      her yerde demezsek sevinirim adımız çıkmasın dkfgkhk

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Sevineceksen garanti veremem her yerde söyleyebilirim djdj

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      ağzımdan kaçtı kahretsin gkhkjk

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Hıı bir de çok konuşuyorsun sen dimi :D

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      kim ben asla! :D

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Bi konuşmama izin vermedin :D

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      konuş be :D

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Artık çok geç :D

      Yorumla
  • Esrihbaenl
    Esrihbaenl Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 98%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 541 cevap paylaştı.

    Samsung marka alırdım

    1
    2 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Çok ısınıyor bence oppo daha iyi :D

    • Esrihbaenl
      Esrihbaenl
      +1 yıl

      Kullanım açısından bilemem, ben samsung eğitim desteği verdiği için sıraya onu koydum. Telefonum bozulursa samsung alacağım

  • Shshshshy
    Shshshshy Takip Et
    Xper 2 Yaş: 27
    +1 yıl

    İphoneciyim Şu an redmi 10 s kullanıyorum sırf 13 alıcam diye biraz daha bekliyorum bunu eskitmeyi

    1
    0 Yorumla
  • вуηαяcσѕ
    вуηαяcσѕ Takip Et
    Mentor Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Yine samsung olurdu

    1
    1 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Isınıyor be alma :D

      Yorumla
  • Yamaal
    Yamaal Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 822 cevap paylaştı.

    Sanmsung 23 ultra 😅😅😅

    1
    2 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Isınma sorunu yoktur umarım :D

    • Yamaal
      Yamaal
      +1 yıl

      Yok 😂😂😂

  • Semih6934
    Semih6934 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Samsung tercih ederdim her zamanki gibi brom

    1
    4 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Isınma sorunu yok mu dostum peki?

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Valla dostum Exynos işlemci var ama eskileri gibi ısınma sorunu neredeyse hiç olmuyor

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      ben demek ki eski modellerini kullandım için onlarda vardı yeni çıkan 2017 sonrası modellerde bir şey olmuyor sanırım

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Aynen öyle dostum, istersen Samsung'un Qualcomm Snapdragon veya MediaTek işlemcili modellerini de deneyebilirsin. Özelikle pil ömrü çok sağlam Samsung'un.

      Yorumla
  • DiğerkâmAdam
    DiğerkâmAdam Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 61%
    +1 yıl

    Her zaman ixomia tercih ederim

    1
    0 Yorumla
  • Edameda06
    Edameda06 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 64%
    +1 yıl

    IPhone alırdım. Androidden sıkıldım artık

    1
    0 Yorumla
  • mütesellî
    mütesellî Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    İphone'dan şaşmam.

    1
    0 Yorumla
  • _Justimagineit__
    _Justimagineit__ Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    Samsung harici bir marka.

    1
    0 Yorumla
  • Melioraa
    Melioraa Takip Et
    Guru Yaş: 106 , eic 100%
    +1 yıl

    Yine samsung tercih ederdimm

    1
    0 Yorumla
  • DenizinKızı0
    DenizinKızı0 Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Değişmem iPhone’den devam

    1
    0 Yorumla
  • _Süveyda u
    _Süveyda Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    İPhone alırdım

    1
    0 Yorumla
  • Gercegimsanri
    Gercegimsanri Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 88%
    +1 yıl

    Samsung Galaxy S24 ultra alırdım kesinlikle

    1
    0 Yorumla
  • Competitive
    Competitive Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Huawei P60 Pro

    1
    0 Yorumla
  • Acid_Qeenn
    Acid_Qeenn Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 89%
    +1 yıl

    Samsung s24 alırdım...

    1
    0 Yorumla
  • magicalbetüş
    magicalbetüş Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 96%
    +1 yıl

    Memnunum Xiaomiden

    1
    0 Yorumla
  • ouzinyo
    ouzinyo Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 35%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 927 cevap paylaştı.

    2.5 ay önce Xiami'nin mi12 modelini aldım

    1
    0 Yorumla
  • DorothyBabe
    DorothyBabe Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 443 cevap paylaştı.

    Yine Samsung alırdım

    1
    0 Yorumla
  • busegmss
    busegmss Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 419 cevap paylaştı.

    Samsung’dan bir şeyler denerdim sanırım.

    1
    0 Yorumla
  • aliceahrass
    aliceahrass Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Iphone başka markada bilmiyorum.

    1
    0 Yorumla
  • Peripellonis
    Peripellonis Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    LG sağlam telefon yapıyor ya LG alırdım

    1
    0 Yorumla
  • KuzgunSteele
    KuzgunSteele Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Xomi ya da Samsung duruma göre değişir

    1
    0 Yorumla
  • guapomorena
    guapomorena Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 100%
    +1 yıl

    Memnunum değiştirmem sanırım.

    1
    0 Yorumla
  • WeLosTheSea
    WeLosTheSea Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Poco x6 Pro alırdım

    1
    3 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      ilk defa duyuyorum ben en azından güzel mi?

      Yorumla
    • WeLosTheSea
      WeLosTheSea
      +1 yıl

      Şu an orta segment telefonlar arasında en iyisi diyebilirim

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      araştıracağım teşekkürler :)

      Yorumla
  • Frsthuman
    Frsthuman Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    iPhone alma bağımlısı olursun

    1
    1 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      almam brom aman :D

      Yorumla
  • Libilibo
    Libilibo Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    İphoneden vazgeçemiyorum

    1
    1 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Bazı insanlar takıntı yapıyor ama güzel model olsa da çok pahalı

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    degistirmeye niyetim yok 😅

    1
    0 Yorumla
  • Bravehrart
    Bravehrart Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 693 cevap paylaştı.

    Samsung Galaksi Z Flip.

    0
    0 Yorumla
  • _infinitum
    _infinitum Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 305 cevap paylaştı.

    İphone alırdım yine.

    1
    0 Yorumla
  • ChungCha
    ChungCha Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Memnunum

    1
    0 Yorumla
  • pirpirella000
    pirpirella000 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 93%
    +1 yıl

    Samsung iyi

    1
    0 Yorumla
  • bayanagresif99
    bayanagresif99 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 97%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 480 cevap paylaştı.

    iPhone 15 pro max

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (12)
Devamını Gör(57)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > Bugün telefon modelinizi değiştirmek isteseniz hangi marka alırsınız?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Telefonunuzu değiştirmek isteseniz hangi marka alırdınız? 16 cevap verildi
Şu an kullandığınız cep telefonunu hangi marka ve model ile değiştirmek istersiniz? 68 cevap verildi
Telefonunuzu yenilemek isteseydiniz hangi marka olurdu? 6 cevap verildi
Kullandığınız telefon nedir memnun musunuz değistirmek isteseydiniz ne alırdınız hangi marka... 3 cevap verildi
Yeni bir telefon alsaydınız hangi marka model olurdu? 12 cevap verildi
Yeni telefon alacak olsanız hangi marka alırdınız? 11 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Toplu gıda zehirlenmeleri sıradan bir haber haline mi geldi?
  • Kızlarım bunu alın aldırın makyaj temizleme yağı alın olur mu?
  • Erkeklerin vereceği bu cevabı çok merak ediyorum ama dürüst olun?
  • Ayak fetişistlerine kötü haber bu sene Italya'dan geldi. Nereye gitsin simdi bu garipler 🥺?
  • Kredi kartımın borcunun her ay yarı yarıya ödeyeceğim borçu kapatamıyorum bir şey olur mu?
  • Evli olmama rağmen neden erkekler adım atıyor?
  • Aşk size nasıl hissettiriyor?
  • Nabız hızınız nasıl?
  • Sarılıp uyumak istediğiniz birisi var mııııı?
  • Giyinme odası önemli bir mevzu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨