7 plus kullanıyordum. Yaklaşık bir ay önce 15 pro aldım. Bugün olsa yine onu alır mıydım başka model mi tercih ederdim emin değilim.
Tek sevdiğim tarafı, değerinin hiç azalmaması. Bugün değiştirmek istesem yine 3-5 altına satar yine bir şeyler alırım. Diğer telefonlarda bu çok yok.
23 Yorumla- +1 yıl
Çok da akıl işi değil zaten ya.. Aynı kamera verimini vs. veren birçok marka model var. Ben de alamayacağımdan değil de, 70-80 bin telefona asla vermek istemeyen taraftaydım. Bir yandan değiştirmek istiyordum ama o parayı telefona vermek de hoşuma gitmiyordu düşünce olarak.
Anlık arkadaş gazlarıyla aldım diyeyim. Aynı anda 4 arkadaş telefon değiştirdik. Öyle aldık gitti. Ama en azından yarın öbür gün istersem satarım düşüncesiyle çok da takmadım.
En İyi Cevaplar
İnternet & Teknoloji konusunda 4,2b cevap paylaştı. marka filan takıntım yok bütçeye göre bir şey alırdım fotoğraf çekme alışkanlığım olmadığı için hepsi işimi eşit seviyede görör güncel bi işletim sistemi olan bitane alıverirdim
24 Yorumla
Ben daha yeni değiştirdim. Xiaomi redmi Note 9 Prom vardı şimdi, Samsung Galaxy s22 ultra'ya geçtim. Çok memnunum
14 Yorumla
+1 yılİphone 15 aldım yeni oldu değısmeye niyetim yok
13 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
- İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı.
u +1 yılşu an ihtiyacım yok ama olsa bile ucuz olandan alırdım çünkü telefonla pek işim olmuyor sosyal medya kullanmak arama yapmak yeterli benim için.
12 Yorumla- +1 yıl
Umarım olmaz elbette dostum
- +1 yıl
Teşekkür ederim dostum
+1 yılOppo reno 6 olabilir iPhone 14 pro max olabilir hiç emin değilim telefona o kadar para vermek istiyor muyum bilmiyorum bu bozulana kadar bişey düşünmek istemiyorum jdndjsnd
16 Yorumla- +1 yıl
Ben veririm ya :D bende o potansiyel var 😁 bir yerde israf diyorum ama gaza gelmem zor değil 😅
- +1 yıl
Yok öyle birşeyi kastetmedim yanlış anlama🙏🏼
İşin telefondan değilse ya da kamera büyük bir etken değilse gayet normal. Bende aynı durumdayım çünküm :)) seninkisi cimrilik değil de benimki müsriflik olabilir 😂 - +1 yıl
Gayet haklı bir istek 😅
Ben oppo reno 7 baktım bulamadım niye acaba🤔
s +1 yılÇok saçma sapan şekilde değiştirdim ya ben ilk ıphone kullandım uzun süre sonra samsunga geçtim 😂 😂 şimdilik samsung markasında iyim sanırım düşünmüyorum 😂
14 Yorumla- +1 yıl
Yok hayır 😂 umarım olmaz..
- +1 yıl
İkisinin de yeri bende ayrı ıphone de samsung da değerli benim için ikisi de benim bebeklerim 😂😂 (aşırıı alakasız iki telefon olması dışında sorun yok)
+1 yılredmi alırdım.
şunun için. bana şarj süresi uzun giden bi telefon lazım şu an ayrıca isinmayip donmayan. redmi kullanan yakinlarim cok memnunlar bende begeniyorum ama param yok kashskshsjhswihdjz11 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 930 cevap paylaştı. Hiç bilmiyorum modelleri takip etmeyi bırakalı çok oldu. Güzel foto çekiyor mu, internete giriyor mu yeter.
14 Yorumla
+1 yılKamerası iyi plan bir telefon tercih ederdim.. En çok gerekli olan şeylerden biri benim için.. 😅
13 Yorumla- +1 yıl
şu an öyle bir planım yok ama olursa araştıracağım.. 😄
Samsung alırdım ya iPhone sıradanlaştı bence🤷🏻♀️
120 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 914 cevap paylaştı. Bilmiyorum. Telefonumu değişeli çok olmadı zaten, beklentimi karşılıyor 🥰
13 YorumlaBen oppo kullanıyorum memnunum ama iPhone çok övüldüğü için iPhone denemek isterdim
15 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 546 cevap paylaştı.
+1 yılSamsung Galaxy S23 üç çok beğeniyorum da işte nasip..
16 Yorumla- +1 yıl
O parayı vermeye gönlüm razı değil 😂🤦🏻
- +1 yıl
Oppolara neden bor antipatim var acaba ya 😂🤦🏻
- +1 yıl
Teşekkürler..
Yine Aynısını Kullanırım Gayet seviyorum telimi
12 Yorumla
+1 yılDeğiştirmem ben yıllardır aynı kullanıyorum marka aynı model değişir
113 Yorumla- +1 yıl
Düşüncesi bile sövgülük gjjjk
- +1 yıl
Ne sandın ay ghjj
- +1 yıl
Çok mu kötü hjkl
- +1 yıl
Başka konularda görüşürüz ozaman hjkl
- +1 yıl
Ve daha vahim hjkl
- +1 yıl
Olabilir hjk
+1 yılDaha yeni Xiaomi Mi 14 aldım, bir hafta oldu...
12 Yorumla- +1 yıl
Tenk yu 🙂
Şu an ıphone 14 kullanıyorum.. 15’ini alırdım..
11 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 925 cevap paylaştı.
+1 yılIstemem ya telefon benim için cok da mühim bişey değil
12 Yorumla- +1 yıl
Evet😂
- İnternet & Teknoloji konusunda 686 cevap paylaştı.
+1 yıliPhone 16 pro almak isterdim iPhone 14 pro kullanıyorum
15 Yorumla- +1 yıl
Alacak olsaydım onu alırdım evet elimde ki de iş görür ama hafızasından dolayı değiştiririm akacak olsaydık
- +1 yıl
128 Gb yetmiyor birdahaki sefere telefon alırsam 512 Gb kıl alacağım
- +1 yıl
Eniştem telefonunu satıyordu 15 Pro nakit param yoktu almadım gittim 44 bine MacBook aldım
+1 yılAklımda Huawei P60 var ama şu Google olayı çok sıkıntı
12 Yorumla- +1 yıl
Güzel telefon vallahi
+1 yılBana kalsa tercihim Samsung olurdu, mantığım sürekli fiyat performans ürünlerinden yana
11 Yorumla
+1 yılSamsung alırdım da S23 var S25 çıkınca o olsun :D
12 Yorumla- +1 yıl
bekleyek bekleyek :D
+1 yılS23 Ultra kullanıyordum değiştirdim şimdi S24 Ultra kullanıyorum
10 YorumlaIphone 14 kullanıyorum değiştirecek olsam 15 Pro alırdım sanırım
10 Yorumla
+1 yıl14 pro Max kullanıyorum.. 15 pro maxla arasında cezbedici bir fark göremedim.. o yüzden şimdilik böyle devam edecek..
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 926 cevap paylaştı.
+1 yılTeknolojik aletlerle çok aram yoktur, var olan modelden memnunum ve aynısını alırdım..
10 Yorumla
+1 yılDün halam 6dan 15 e geçti ve adaptörün olmayışına kulaklık girişi olmamayışına şok oldu. 13 kullanıyorum ben burdan devam
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 577 cevap paylaştı.
+1 yılValla beni kurtarıyor değiştirmiyim 😄
11 Yorumla - İnternet & Teknoloji konusunda 765 cevap paylaştı.
+1 yılSamsung S Serisine geçmek isterdim
13 Yorumla- +1 yıl
şu an hatta uzun bir süre bu mümkün değil ama umarım birgün geçerim🙏🏻
- İnternet & Teknoloji konusunda 2,4b cevap paylaştı.
u +1 yılHiç bilmiyorum yeni modeller neler hangileri iyi
17 Yorumla- +1 yıl
Ayfon istiyordum ben almim mi
- +1 yıl
Cok merak ediyorum ya 😀benim hiç ayfonum. olmadi
- +1 yıl
Size bi zengin enişte bulamadim gitti 😀
u +1 yılAyfona alıştım, elmayla devam.
120 Yorumla- +1 yıl
Donduk burada :D bir daha olmasın
- +1 yıl
gıcık olmayan bir anın var mı ki acaba :D genelde ne zamana denk geliyor?
- +1 yıl
Yedin mi peki :D artık hep soracağım tatlı ihtiyacını karşıladın mı diye djdj
- +1 yıl
Ne zaman konuşsam tıkınıyor, oha djdj
- +1 yıl
Bir de hem konuşup, hem yiyebiliyorsun :D tebrikler ben hâlâ şok
- +1 yıl
Doğru demişsin sinsi sarı 😃
- +1 yıl
Sevineceksen garanti veremem her yerde söyleyebilirim djdj
- +1 yıl
Hıı bir de çok konuşuyorsun sen dimi :D
- +1 yıl
Bi konuşmama izin vermedin :D
- +1 yıl
Artık çok geç :D
- İnternet & Teknoloji konusunda 541 cevap paylaştı.
+1 yılSamsung marka alırdım
12 Yorumla- +1 yıl
Çok ısınıyor bence oppo daha iyi :D
- +1 yıl
Kullanım açısından bilemem, ben samsung eğitim desteği verdiği için sıraya onu koydum. Telefonum bozulursa samsung alacağım
İphoneciyim Şu an redmi 10 s kullanıyorum sırf 13 alıcam diye biraz daha bekliyorum bunu eskitmeyi
10 YorumlaYine samsung olurdu
11 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 822 cevap paylaştı. Sanmsung 23 ultra 😅😅😅
12 Yorumla- +1 yıl
Isınma sorunu yoktur umarım :D
- +1 yıl
Yok 😂😂😂
İnternet & Teknoloji konusunda 2,2b cevap paylaştı. Samsung tercih ederdim her zamanki gibi brom
14 Yorumla
+1 yılHer zaman ixomia tercih ederim
10 YorumlaIPhone alırdım. Androidden sıkıldım artık
10 Yorumlaİphone'dan şaşmam.
10 Yorumla
+1 yılSamsung harici bir marka.
10 YorumlaYine samsung tercih ederdimm
10 Yorumla
+1 yılDeğişmem iPhone’den devam
10 YorumlaİPhone alırdım
10 Yorumla
+1 yılSamsung Galaxy S24 ultra alırdım kesinlikle
10 Yorumla
+1 yılHuawei P60 Pro
10 Yorumla
+1 yılSamsung s24 alırdım...
10 Yorumla
+1 yılMemnunum Xiaomiden
10 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 927 cevap paylaştı. 2.5 ay önce Xiami'nin mi12 modelini aldım
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 443 cevap paylaştı.
+1 yılYine Samsung alırdım
10 Yorumla İnternet & Teknoloji konusunda 419 cevap paylaştı. Samsung’dan bir şeyler denerdim sanırım.
10 Yorumla
+1 yılIphone başka markada bilmiyorum.
10 Yorumla
+1 yılLG sağlam telefon yapıyor ya LG alırdım
10 Yorumla
+1 yılXomi ya da Samsung duruma göre değişir
10 Yorumla
+1 yılMemnunum değiştirmem sanırım.
10 Yorumla
+1 yılPoco x6 Pro alırdım
13 Yorumla- +1 yıl
Şu an orta segment telefonlar arasında en iyisi diyebilirim
iPhone alma bağımlısı olursun
11 Yorumlaİphoneden vazgeçemiyorum
11 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıldegistirmeye niyetim yok 😅
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 693 cevap paylaştı.
+1 yılSamsung Galaksi Z Flip.
00 Yorumla - İnternet & Teknoloji konusunda 305 cevap paylaştı.
+1 yılİphone alırdım yine.
10 Yorumla Memnunum
10 Yorumla
+1 yılSamsung iyi
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 480 cevap paylaştı.
+1 yıliPhone 15 pro max
10 Yorumla - Devamını Gör (12)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 