18 yaşından küçüktüm ozaman kovid vardı herkes devlete tepkiliydi bende bişeyler yazmıştım adamın bir egmye şikayet ettim dedi aradan 6 ay geçti telefon çaldı böyle böyle çocuk şubeden arıyorum sadece ifade alıp bırakacağız dedi gittim ifade vermeye savcıyı aradılar telefona bakmadı savcı 1 saat nezaret adı altında çocuk bekleme odasına aldılar 1 saat savcıyı bekledim sonra savcı aradı salın dedi sonra mahkemeye çıktım tabi yaş 19 oldu eleştiriden beraat
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Hakaret etmediğim için hayır.
Olmadı kimseyede hakaret etmedim
Açıldı bana
Hadi ya ne kadar para odedin
18 yaşından küçüktüm ozaman kovid vardı herkes devlete tepkiliydi bende bişeyler yazmıştım adamın bir egmye şikayet ettim dedi aradan 6 ay geçti telefon çaldı böyle böyle çocuk şubeden arıyorum sadece ifade alıp bırakacağız dedi gittim ifade vermeye savcıyı aradılar telefona bakmadı savcı 1 saat nezaret adı altında çocuk bekleme odasına aldılar 1 saat savcıyı bekledim sonra savcı aradı salın dedi sonra mahkemeye çıktım tabi yaş 19 oldu eleştiriden beraat
Allah allah ne yazdinda acti ki ://
boş ver ya yazdım bişeyler tck 301 suçundan soruşturma oldu
ailene nasıl söyledin şu an aynı durumdayım