tüm gün gözümün önünde oluyor, bazen bakarken gülümsediğim oluyor muazzam bir his♥️ iyi ki var ♥️
sırf onu görmek için telefonu açtığım bile oluyor bazen 😂

tüm gün gözümün önünde oluyor, bazen bakarken gülümsediğim oluyor muazzam bir his♥️ iyi ki var ♥️
sırf onu görmek için telefonu açtığım bile oluyor bazen 😂

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Sevdiğim olsaydı yapardım tabi ki de sevdiğim kadın için her şeyi yaparım
Ne yapıyorda bu kadar seviyorsun 😒 maşallah ne güzel seviyorsunuz
onun varlığı yeter
Vay vayy bazı kadınlar ne güzel seviliyo bee kxnana
Hayır , herkesin görmesine gerek yok.
Ben goreyim yeter
Olsa da yapmazdım galeride olurdu resimleri zaten öyle bakardım
Telefonu aldığımda orjinal duvar kâğıdı vardı hala aynı
O yaşları geçtik, eskiden olsa belki..
Yapacaktım fakat hayal kırıklığına uğrattı beni daha sonraları
Liseli misiniz
hayır değilim. burada kendime ait akademik bir tanımlama yapardım ancak, seni o şekilde rencide etmek de istemem.
sorumla alakalı kısma gelirsek; bence bu tarz bir inceliği düşünmek için sevdiğin kişiye değer vermek tek başına yeterli sebep. seni , sahip olamadığın hoşgörüden dolayı yargılayamam veya daha fazla eleştiremem şu yaşında ancak hayatının geri kalanında, kullanıcı adındaki sıfattan kurtulmak istiyorsan bence kendini biraz gözden geçir.
Ahahaha
Neyse bulaşmıcam sitede açık ara engelleme rekortmeniyim zaten diğer insanlar biraz yaklaşsın zirvede yalnız sıkıkdım😎
şu sitenin reklam eklentileri kadar değerin yok bence okuyucuların gözünde. çok da önemseme yani kendini. zaten önemsenmediğin için bu bilinçte kalmışsın da neyse 😄
Bulaşmıcam
Kimse ile o aşamaya gelmedim bugüne kadar
İyi ki varsın 🦋
evet
Hayır xjfj
Iy hayir dkskvkd
Hayır yapmam.
Yapmam
Hayır..
Yo kendim varim
Yapıyorum