Sosyal medyada sizce de çok fazla Atatürk yok mu?

Ya özellikle twitter. Sürekli Atatürk Atatürk. Sadece övüyorlar. Atatürkü sevmeme rağmen bu aşırıktan bunaldım. Millet annesini babasını bu kadar görse bıkar. Bir de sadece övüyorlar. Atatürkün fikirlerini falan anlatsalar içi dolu paylaşımlar yapsalar neyse de, ne bu kadar övgü manyaklığı ya.
Sosyal medyada sizce de çok fazla Atatürk yok mu?
Cevapla