https://youtube.com/@allahyok7408?si=Jt3GDsrvq5pbxq8T
Kullanıcıyı bildir seçeneğine tıklayın hesabı şikayet edin , cimere ihbarda bulunmak isteyen bulunabilir mi ben ihbar seçeneğini bulamadım cimer'de , bu alçak insana gereken yapılmalı
https://youtube.com/@allahyok7408?si=Jt3GDsrvq5pbxq8T
Kullanıcıyı bildir seçeneğine tıklayın hesabı şikayet edin , cimere ihbarda bulunmak isteyen bulunabilir mi ben ihbar seçeneğini bulamadım cimer'de , bu alçak insana gereken yapılmalı
Safi ap*tallık. Ortadoğu'nun sıkıntısı bu işte. Rönesans sancımız bile yok, protestanlık benzeri mezhebimiz yok. Bilim, sanat, kültür devrimi yaşamadan ülkenin yarısı dini terk etti. Almanya olamadık bari bir Rusya olsaydık. Kendini marijinal, akil zanneden beyinsiz ülke ateisti elalemin kutsal kitabıyla uğraşıyor. Kitabı yakınca eline ne geçti acaba... Toplumu ayrıştırmaktan başka ne işe yaradı?
Halkı kin ve düşmanlığa iten bu davranışı tasvip etmiyorum ve YouTube kanalını şikayet ettim dediğiniz gibi.
İsveçte kuran yakan adama kızıyorduk kendi ülkemizde bile çıktı
Cevap
1Cevap
Kuran yakılamaz bir kitap değildir. Allahın karışmadığına ben karışmam.
Ben Müslüman değilim, ben bir ateistim ve bununla gurur duyuyorum. DİNLERİ SEVMİYORUM
Hayır etmem
Müslüman değilsen etmeyebilirsin , ama buraya gelip etmem yazmanda senin için zaman kaybı olsa gerek , hayat senin sonuçta
Adam atesit zaten kanalda yazıyor
Adam inandığım dinin kitabını yakıyor sen inanmayabilirsin o ateist değil ne bok olursa olsun Kur'an yakmaya hakkıyok
Sende adamı yak
Seni yaksam daha makbule geçer
Çok konuşma yobaz birey
Yobaz değilim ama sen gevursun
Al işte tam yobaz. Gavurların icat ettiği teknoloji ile laf söylüyor birde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?