1. Bilgisayar bu ve 11. nesil bir işlemcisi var 8gb ram 512 gb ssd, win11, gtv1650 ekran kartı var:
2. Bilgisayar da bu ve 12. nesil bir işlemcisi var. 8GBram, 512 GB ssd, freedos, Intel UHD Graphics Ekran Kartı Bellek Tipi Onboard Ekran Kartı Tipi Dahili Ekran Kartı
Ben ne isiyorum?
Benim mevcutaki pc, HP pavilion G6 intel i5 işlemcili ve 2012 model win 10 kullanıyorum. Çok kasıyor. Açmak falan zorluyor. Artık yeni bir pc isityorum. Çok ısınıyor bu. Kasmasından bıktım artık. Kasmayacak, fazla ısınmayacak, ekranı çözünürlüğü iyi olsun, çok oyun oynayan biri değilim ama oyun oynamaya engel olmayan bir pc'de oyun alışkanlığı da edinebilirim güzel olur. Ama kasmaması oyundan daha öncelikli. Mevcut pc'de sekmeler arasında gezemiyorum. Uygulama açmak kapatmak uygulamadan uygulamaya geçiş yapmak çok zorluyor. Bunlar olmasın istiyorum. Bir de yazılım kodlama kursuna gidip kodlama öğrenmek de çok istiyorum. Microsoft Visual indirip C# öğrenmeye çalıştım. Ama pc çok kastığından yapamadım. Benim bu ihtiyacımı da karşılamalı. Ben bir pc alınca en az -10 sene pc almayacağım. Beni götürsün istüyorum. Bütçem çok yok en fazla 20 bin olur o da sınırları ciddi olarak zorlarsam olur.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer