
Sevgiliniz ile sosyal medyada fotoğraflarınızı paylaşır mısınız 🤔
#Aşkİlişkileri

Sevgiliniz ile sosyal medyada fotoğraflarınızı paylaşır mısınız 🤔
#Aşkİlişkileri
Sevgilim olsaydı evet paylaşırdım tabi ki de.. ama maalesef hiç sevgilim olmadı hayatımda.. zaten öyle çok foto çekilen bunu seven birisi de değilim
polaroid alıp evin bir duvarını anı köşesine çevirirdim. Insanlarla özelimiz olan mutluluğumuzu paylaşmamız gereksiz.1-2foto belki , gerisi gereksiz
Cevap
8Cevap
Ben kendi fotoğrafımı bile paylaşmıyorum. Ama bir kız arkadaşım olsaydı onunla düet yaptığım bir videoyu paylaşmak isterdim.
Paylaşırım bir insan sevgilisi ile olan fotoğraflarını sosyal medyada paylaşmıyorsa bunun altında binbir türlü neden yatar.
Hayır paylaşmam. Hem kıskanırım hem de insanların gözüne sokmaya gerek yok.
Yuk illa olması gerekmiyor story olabilir ama gönderi zor
en az bi foto olmalı sanki artık günümüzde :)
Hayır, çok nadir olur o durum. Kıskanırım onu ben.
Fazla sevmem bu tarz şeyleri ama paylaşırım yine de heralde
uzun bi birlikteliğimiz olursa atarım her yere boy boy
1 2 tane paylasirim sadece
Küçük detaylayar paylaşabilirim sadece.
detaylar* 🥲
Kendi fotoğrafımı bile paylaşmıyorum ki ben
Evliysek paylaşırım
iş ciddiye binmediği sürece pek paylaşmak istemem.
Olabilir ama asırı degl görmemisler gibi
Çok sevmem dakika başı buldumcuk gibi
paylaşmam aslaaanında aslası
Kendimi bile paylaşmıyorum ki
Yok arkadas ben sevgilimi kimseyle paylaşamam
Yol ki
Yok
Opza evet
Paylaşmam
Belki.
evett
Olursa paylaşırım
Hayır
paylaşıyorum evet
Hayır
paylaşırdım
Yok paylaşmazdım
Hayır
Bana özel kalsın.
Paylaşırım
hayır paylaşmazdım
sevgilim istemeden bile paylaşırım la ben
Olsa paylaşırım
Evet
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?