
Bluetooth kulaklık deyince aklınıza ilk gelen marka hangisi oluyor?

Bluetooth kulaklık deyince aklınıza ilk gelen marka hangisi oluyor?
Yaklaşık 12 yaşımdan beri kulaklık kullanarak müzik dinliyorum. Bu zaman sarfında hiç abartısız yüzlerce farklı kulaklık kullandım. Düşük, orta ve yüksek kalite olmakla birlikte tüm kategorilerdeki kulaklıkları kullandığımı düşünüyorum. Gerek ses kalitesi gerek sesteki netlik, doygunluk ve yaşattığı bireysel tatmin hissi nedeniyle favorim sennheiser model kulaklıklar olmuştu. Ancak genel bir tabir ile bluetooth kulaklık deyince aklıma jbl markası gelmekte. Bunun da sebebi jbl firmasının düşük, orta ve üst düzey kalite bağlamında kulaklıklar üretiyor olması. Jbl hemen hemen her bütçe için bir kulaklık (ürün) sunabiliyor. Ve kendimde jbl'in 10'a yakın kulaklık çeşidini deneyimlemiş birisi olarak gerek servis kalitesi gerek ürünlerinin fiyat/performans ürünü olmalarından kaynaklı olarak aklıma bluetooth kulaklık deyince ilk olarak jbl gelmekte.
Cevap
2Cevap
Şu markayı görmek canımı yaktı (birini hatırlattıgı için)
Jbl güzel tercih. Kemik iletimli de shocks markası da güzel.
her markanın iyisi var burada da bir markanın fanı olunmaz bence :D
steelseries beats jbl ve apple
Jbl kullandığım için o geliyo
Apple
Apple
AirPods ✌️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?