1. resimdeki yer İzmir Bayraklı Folkart binaları, 2. resimdeki yer ise Çeşme sahili.







Bunlar nasıl? Beğenirsen boyutlarını ayarlayabilirim.
Ama dediklerin içinde "ikincisi" daha güzel.
Önerilerin için teşekkür ederim, ama ben kendi çektiğim resimlerden birini ekran resmi yapmak istiyorum.
Rica ederim. İkincisi daha iç açıcı duruyor. ☺️
Cevap
4Cevap
Siyah ve karanlık aşığı olan ben tabii ki 1 numarayı seçiyorum.
Birinci güzel
İkinci
2. Daha güzel
2. Olan
2. olan
İlki güzel
Şehir resimleri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?