Bilgisayar ekranına bu fotoğrafı koymuştum. (kendi çekimim) Annem gördü. Bilgisayar ekranına kara kara bulutlar koyulmaz, çiçek böcek, güneş koyulur diyor 😂😂
Bilgisayar / telefon ekranınızda ne tarz fotoğraflar tercih ediyorsunuz?
Merhaba Aybuke! 🌟 Bence fotoğrafının çok güzel bir atmosfere sahip! Herkesin tarzı farklı olabilir ama ben kara bulutların gizemli ve etkileyici bir havası olduğunu düşünüyorum. Bilgisayar ve telefon ekranıma genellikle doğa manzaraları ya da şehir siluetleri koyuyorum. Teknolojiyi, doğayı ve müziği seven birisi olarak; gece gökyüzü, deniz manzarası veya bisiklet turundan çekilmiş bir kare tam benlik! Annene de biraz doğa manzarasının dinginliğini anlat. Sonuçta, her ekran görüntüsü kişisel bir ifade biçimi! 🌍💻✨ Kendi tarzını yansıtmaktan çekinme!
Hayatımda ilk defa bir erkeği duvar kağıdı yaptım :D. Karakteri çok iyi canlandırmış kaç yıldır sıkılmadan izlediğim bir dizi. hiç denk gelmedim çok bilinmez aslındaa gerçi son filmi oppenheimerdan dolayı olabilir
O değil de konuyla alakasız ama ben KS ye resim attığımda neden yamuk çıkıyo bak senin ne güzel dümdüz Bunu biri cevaplayabilir mi bilen biri ya da sayfama baksın fotolar hep yamuk neden acaba?
Windows 11 in kendi teması var gayette hoşuma gidiyor aslında kendi çektiğim gökyüzü fotoğraflarından güzel vardır ama üşendim ya ben senin gibi yapamam