İnternet & Teknoloji Cihazı şarja yüzde kaçtayken koyuyorsunuz? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor %20 %10 %1 kapandığı zaman Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Cihazı şarja yüzde kaçtayken koyuyorsunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
isimbulamadımm12 Takip Et Xper 2 Yaş: 21 , eic 90% +1 yıl Sağlıklı olanı % 15 de takip %99 da çıkartmakmış fakat %2 kalınca takıyorum ( derste isem %4 olunca takıyorum) 0 0 Yorumla
Edameda06 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 64% +1 yıl Bu hep değişiyor ama genelde %10- 5 e düşünce beni Bi panik sarıyo 0 0 Yorumla
_ALCHERA_ Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 438 cevap paylaştı. Bu değişebiliyor bir yere çıkacaksam tekrar şarj ederim, bazen bitinceye kadar şarj etmem. 0 0 Yorumla
carsngirls Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl En sağlıklısı telefonu %20-80 arasında tutmakmış, 20'nin altına düşmeden takarım genelde. 0 0 Yorumla
MuhteşemGüneş Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl 1 olana kadar özellikle oynadığım bile oluyor 0 0 Yorumla
aerolite Takip Et Master Yaş: 57 , eic 31% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 2,4b cevap paylaştı. Genelde yüzde 20 0 0 Yorumla
birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 29 , eic 81% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 2,9b cevap paylaştı. Yüzde 1 filan kalp krizinden gidiyorm 0 0 Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 1,9b cevap paylaştı. 10 civarı 0 0 Yorumla
onur26vw Takip Et Master Yaş: 35 , eic 93% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 1,1b cevap paylaştı. %5'in altına düşerse 0 0 Yorumla
YezidinKizi Takip Et Guru Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 329 cevap paylaştı. İnan hiç fark etmez 0 0 Yorumla
u inciitanesiii Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 2,4b cevap paylaştı. Bir olunca 0 0 Yorumla
Bilmiyom_ya Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 97% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 318 cevap paylaştı. %10 olunca filan 0 0 Yorumla
xunixx Takip Et Master Yaş: 26 +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 1,2b cevap paylaştı. 10 falan 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Sağlıklı olanı % 15 de takip %99 da çıkartmakmış fakat %2 kalınca takıyorum ( derste isem %4 olunca takıyorum)
Bu hep değişiyor ama genelde %10- 5 e düşünce beni Bi panik sarıyo
Bu değişebiliyor bir yere çıkacaksam tekrar şarj ederim, bazen bitinceye kadar şarj etmem.
En sağlıklısı telefonu %20-80 arasında tutmakmış, 20'nin altına düşmeden takarım genelde.
1 olana kadar özellikle oynadığım bile oluyor
Genelde yüzde 20
Sonuna kadar gelmesini beklememm
Yüzde 1 filan kalp krizinden gidiyorm
20 yi görünce takıyorum
30-40 civarındayken takıyorum
Duruma göre değişiyor
10 civarı
%5'in altına düşerse
%20den itibaren
İnan hiç fark etmez
Bir olunca
%10 olunca filan
Azaldıkça takıyorum
4-5,9,40
%bir
10 falan
40 da aslında