Selâmlar!!
Burcunuza göre sen yüzde kaç gıcıksın...✔

#Acid_Qeenn.🌺
Selâmlar!!
Burcunuza göre sen yüzde kaç gıcıksın...✔

#Acid_Qeenn.🌺
Balığa bak hay maşallah
Yengeç %1 gıcıkmışım ama düşünün benim gibi birini bile sevmeyen oluyor :D şaka bir yana zaten kimse kimseyi sevmek zorunda değil ama egolu kişiler ile anlaşamam hiç bir şekilde
Cevap
42Cevap
%98 demiş @meftun35 bu işte bi terslik var sanki 😂😂
Sıfır 0000 ahaha aslında biraz gıcıklık yapmayı kızdırmayı severim %1 verseydiniz bari bana😂
Taam yahu seni mi kıralım 1 verdim.😄
000 sonuna ekledik ama dimi o 1 başa ekleyip 100 olmasında sonra 😂
8% 😅 bilemedim çok gicik sayılmam ama kışkırtmayı severim😂
Bilinçli yapılanlar sayılmıyo.😄
İlk defa aslanın övüldüğü bir burç yorumu görüyorum..
Dünyanın sonu geldi o vakit.😄
Bunun sorumluluğunu da aslan burcunun üzerine yıkarlar, gerek yok.. 😂
%98..
2 puan nerden kırdılar acaba.. 😄
98 az bence 1000 falan olmalıydı. 😄
100 üzerinden demiş.. Milyon üzerinden deseydi kesin oraya kadar ulaşırdım.. 😄
Neyse insanın kendini bilmeside iyi bişi.😄
Hiç inkar etmedim..
Kurban olun bana, teşekkür ederim.. 😅
Gıcıklık yapıyosun yapma...😄
Neden yapmayacakmışım ki.. 😄
Gıcıklıkta kapışmayalım diye.😄
Senin gıcıklığın benimkinin yanında diz çöker, secdeye durur, tövbe eder, imana gelir.. 😄
Gıcıklığın başını yesin senin.😄
Kıyamaz bana o bile.. 😄
Niye bana seçemediğim bir durumdan dolayı hele ki gerçekliği kanıtlanmamış bir olaydan dolayı gıcık diyorsun?
(İkizler)
Bu ne şimdi bana oğlak dedi?
Niye yanliş yapti anlamadim
Evet boğalar dunyanin en gicik varliği ya ben aslan
İkizler ne öyle ya elini çekmeyi unutmuş sayılardan 😂
Bu tablo çarpıtılmış
Bu sayısal yüzdelik oranlar ters ofsayt
Aleyküm selam. Gıcıklık sınırını zorladığım doğrudur ~ ℳ
%29
Küsüratlı olsun baabında olmuş 😅
%1000 ikizler
Ama öyle olduğumu düşünmüyorum açıkçası:)
Benim oğlumda ikizler var bayağ gıcıklıkları.😄
Balık ne öyle ya :D
Balıklar arşa çıktı.😄
Aslan burcuna yakışır bir şekilde
Aslanlar genel olarak aşırı gıcık görünürler ama bence değiller...
Gören görsün maannn.😄
O kadar da değil 😅
Bence ikizler burcu aslan ve terazi burcu gıcık
Evet çok gıcığızdır...😄
Pardon size demek istemedim muzur eski erkek arkadaşım teraziydi de 😁
Gıcıklığıyla akılda akılmış bayağ.😄
%8 lik gıcıklıktan hiç bir şey olmaz.. 😄
Yani devede kulak o kadarcığı.😄
Aynen ona gıcıklık bile denmez.. 😅
Bir yanlışlık olmalı, %991992 diyor😄
Balıklar daha çok duygusal oluyorlar aşırı duygusallıklarından gıcık olabilirler...😄
Bu kadar da olamam😄
O kadarını ben bilemicem artık görseli hazırlayanlara çemkir.😄
Cemkirmek ve ben😄
Erkekler çemkirmez diye bi kaide mi var.😄
Bana göre değil 😄
Kesin öyledir.😄
Tanıyan bilir, tabi bilmek istersen😄
Külliyen yalan %98 miş 🙄
Belki erkekleri için geçerlidir..😄
% 100 vardır dedim ama elliymiş.
İyi bari ucuz yırtmışsın.😄
Ben daha çok “Hay Allah, kaçırdım.” dedim. 😂
Gıcıklığı kimseye vermeyen burçlarda var.😄
Varmış, onlara da katılmadan edemedim. 😂 Ama aslana da ayrı bir şaşırdım. 😂
Aslanlar aslında gıcık değiller de biraz aşırı donuk olduklarından gıcık görünüyolar.😄
Bunu öğrenmek için birkaç aslan daha tanımak istemiyorum. 😅😂
Bende kendimi çok gıcık bilirdim %29 çıktı.😄
Buradan bakınca % 29 adil gibi görünüyor. 😂
Teraziye adil olunacağını biliyorlar demek.😄
Kim öğrettiyse iyi öğretmiş. 😂
%102 😂😂 doğru
Eksi 19 görüyorsunuz😄
Haha %20 çıkmış olmasına çok şaşırdım.
Evet yüzde 50 ben yarı yarıya 🙃
Hala bunlara inanan var mı?
Sifirda kaldım ama inanmıyorum
Rakamı okuyamayacak kadar da değildir be😂
En gıcık ben miyim şimdi :)
Yengecim ama bu uymadı. Ben %1000 gıcığım
%1’ i de acıyıp vermiş gibi..😄
20? Ben hiç gıcık değilim olmadım da
Şaşırtıcı, sıfırmış...
%102😅 valla az bile bazen
Yalan soyleyemiyorsam bunu kabahati bende mi?
%8 Yaylar gıcık olmaz
%20 imiş ama daha da gıcığım galiba :))
Yüzde 50 az bile
Doksan sekiz, doğrudur :D
Sıfır çıktı gkll
Eksi 19 çok dogru
Hiç gıcık değilimdir 😎😄
% 0 olmam, olamam Koç burcu
Kova %20
Biraz gıcığımdır evet 😅
%50 den fazlayım ben ama olsun :)
En gıcık burç benim
-19 la en az olan da be 😁
Sen öyle diyorsan öyledir 😁
%29 azmış, ama zaten öyle vıcık değilim
Başak
Yüzdesi doğrumu...😄
Ayna gibiyim aslında 😄
Yay olmaktan bi kez daha gurur duydum
sıfır
Aslan mı 🤣
balık yüzdeyi yazmaya üşendim fmkdkd
Sıfır. Ne kadar doğru
boğa %19283 kişiye göre değişirim
Kimlerin ibresi 102 gösteriyor bakmaya geldim
Boğa zbdndnd
%20 gayet normal
Bin diyo
%98 miş ama ben öyle değilim
Blok burcu şaşırtmadı evet gıcıkız
%1 yengeç
-19 aslan
Balık🙄 ölelim bari
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?