Astroloji & Burçlar Burcuna göre yüzde kaç gıcıksın? Acid_Qeenn Takip Et Master Yaş: 45 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 87 Yapay Zekaya Sor Günaydınlar!!Burcuna göre gıcıklık yüzden nedir...🧐😄✔#Acid_Qeenn.🌺 Burcuna göre yüzde kaç gıcıksın? Cevapla Nedir Soruları Beğen Paylaş Takip Et 15 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% Koç +1 yıl Astroloji & Burçlar konusunda 19b cevap paylaştı. Yengeç burcuyum. gıcık değilim dünya tatlısı biriyim ;) :D 1 0 Yorumla
u MustiEmre Takip Et Master Yaş: 33 , eic 99% Balık +1 yıl Astroloji & Burçlar konusunda 807 cevap paylaştı. Balığa bak gıcıkkkklıkta arşa çıkmış jfhfhfhGıcık değilim ya 😂 1 2 Yorumla Acid_Qeenn Terazi +1 yıl 😄😄 Yorumla kanatsız_kelebek00 Balık +1 yıl @MustiEmre bence de değiliz balık en masum burç bence😅 Yorumla
Jeasica Takip Et Guru Yaş: 54 , eic 99% Terazi +1 yıl %29 muş , ok gıcık değilim zaten ama şu yengeç burçları neden %1 denmiş saçma , öyle bir gıcıklar ki anlatamam 2 4 Yorumla Ghkjk Terazi +1 yıl Bence teraziler gıcık değil masum bi tip Yorumla Jeasica Terazi +1 yıl @Ghkjk ben yengeçler gıcık demiştim zaten, terazi çok uysal ve iyi 👍 Yorumla Ghkjk Terazi +1 yıl Bencede aynı düşüncelere sahibiz dostum Yorumla Jeasica Terazi +1 yıl @Ghkjk yesss 😉 Yorumla
saskinomayra Takip Et Master Yaş: 48 , eic 53% İkizler +1 yıl %1 diyor benim için ama bence bu doğru değil. 🙂 3 0 Yorumla
Gonca_hilal Takip Et Xper 5 Yaş: 30 , eic 100% Koç +1 yıl Burçlar astroloji saçmalık 5 yüzyıl oldu yıkmalı hala bizim gibi ilkel memleketlerde inananlar var üstelik öğretmenler falan inaniyor 1 0 Yorumla
guapomorena Takip Et Master Yaş: 43 , eic 100% Yay +1 yıl Aslana kıyak geçmişler.Kabul edilebilir değil. 2 0 Yorumla
Feyza24888w9w Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 58% Koç +1 yıl Koç nasıl sıfır yaaa ben çok gıcığım sevgilim öyle diyo 2 0 Yorumla
KaranlıkMYHEART Takip Et Bilge Yaş: 34 , eic 96% Boğa +1 yıl Burcum boğa yükselen de balık olunca. Ne kadar gıcık olabilir ki bir insan diyorum🤣🤣🤣 1 0 Yorumla
RrrAaa06 Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 74% Yay +1 yıl Yüzde 8 olmama katılmıyorum ben aşırı gıcığım ama tatlı olanından sjahaj 1 0 Yorumla
Ausrine Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 99% Balık +1 yıl Anketi hazırlayan balık düşmanı 😂 ne kadar gıcığım sayamadım bile jdjd 1 0 Yorumla
PComfort2 Takip Et Xper 6 Yaş: 40 , eic 95% Başak +1 yıl 1 yazmışlar ama sıfır daha doğru olurdu Güzel insan.. 1 0 Yorumla
BirAnanasAldirdim Takip Et Master Yaş: 26 , eic 59% Koç +1 yıl Hiç gıcık değilmişim. Gıcık diyenler utanır mı hiç sanmam.. 1 0 Yorumla
χάσμα Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 39% Balık +1 yıl Yani karşı gıcık değilse bende değilim yarı doğru yarı yanlış 1 0 Yorumla
Oksitosin Takip Et Master Yaş: 39 İkizler +1 yıl Bunu hazırlayan kesin koç burcu 😂 İkizler tatlıdır gıcık değil 1 0 Yorumla
ikizterazi Takip Et FenomenMaster Yaş: 25 Terazi +1 yıl Terazi ve gıcıklık jdjdjd 1 2 Yorumla ikizterazi Terazi +1 yıl Değil mi ama😂😂 Yorumla Ghkjk Terazi +1 yıl Aynn öiledir canım😅😅 Yorumla
çoktaumurumda Takip Et Master Yaş: 56 , eic 98% Kova +1 yıl %20 bende şimdi öğrendim 1 2 Yorumla Acid_Qeenn Terazi +1 yıl Neyseki fazla değilmiş.:))) Yorumla çoktaumurumda Kova +1 yıl zaten bakarken ellerim titredi :) Yorumla
HeartofFire Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% İkizler +1 yıl Astroloji & Burçlar konusunda 1,3b cevap paylaştı. %1000 :D ikizler olmak kolay değil.. Keyifli geceler.. 0 0 Yorumla
Cassie_Robichaud Takip Et Master Yaş: 39 , eic 99% Aslan +1 yıl Yüzde -19 evet işte bakın görün 😄 3 1 Yorumla Ghkjk Terazi +1 yıl Aslan burcu nası gıcık olmaz ben anlamadım bi türlü bence gıcık Yorumla
FloraBacchus Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% Yengeç +1 yıl %19muşum hiçte değilim 2 3 Yorumla Aktug_ Akrep +1 yıl Doğru. %50 olması lazımdı 😃 Yorumla FloraBacchus Yengeç +1 yıl @Aktug_ 😄bal gibiyim melek gibiyim Yorumla Aktug_ Akrep +1 yıl Ona itirazım yok zaten ama gıcık bir bal mesela 😃 😃 Yorumla
Sükût_uHayâl Takip Et Yoda Yaş: 41 , eic 99% Oğlak +1 yıl 102 yazıyor fazlası bile olabilir🤭 2 0 Yorumla
Dördüncümurat4 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 98% İkizler +1 yıl Matematiğim yetmiyor Mübarek 2 0 Yorumla
unhappy-man34 Takip Et Xper 7 Yaş: 32 , eic 100% Terazi +1 yıl yüzden 991992 :D ama öyle değilim yanlış bu :D 2 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% Yay +1 yıl Astroloji & Burçlar konusunda 1,2b cevap paylaştı. Yay Burcu olmadığımı öğrendim 1 0 Yorumla
AntibakTeriyel Takip Et Yoda Yaş: 39 , eic 100% Akrep +1 yıl Akrep ℅50 diyor 🤔 sanırım tersim daha kötü. .. 🥂 1 0 Yorumla
johnyx Takip Et Master Yaş: 48 , eic 32% Terazi +1 yıl Astroloji & Burçlar konusunda 740 cevap paylaştı. %29 - Terazi.. :D 1 0 Yorumla
SevmekGuzel007 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 98% Yay +1 yıl %8 zaten ben sevgi insanıyım şükür 😊 1 0 Yorumla
Hanjinx Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% Boğa +1 yıl Boğa olarak gıcık olduğumu kabul ediyorum.😂 1 0 Yorumla
eylulayigelsin Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 97% Koç +1 yıl Sıfırmış çevremdekiler hiç öyle demez 1 0 Yorumla
BLUE1982 Takip Et Guru Yaş: 44 , eic 99% Koç +1 yıl Astroloji & Burçlar konusunda 683 cevap paylaştı. 100% 0 Koç burcu 1 0 Yorumla
azelcan Takip Et Master Yaş: 47 , eic 66% Oğlak +1 yıl Yuhhh!!! Balıkım ben gıccıhmoyım o gedan? 1 0 Yorumla
lenii Takip Et Master Yaş: 38 Boğa +1 yıl Astroloji & Burçlar konusunda 346 cevap paylaştı. ben bıle buna ınanmadım ((: koç 1 0 Yorumla
tiryakinimtiryakin Takip Et Master Yaş: 36 Başak +1 yıl %98.. 1 1 Yorumla Acid_Qeenn Terazi +1 yıl 2 puanı nerden kırdılar acaba.:)) Yorumla
Yaban00 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% Terazi +1 yıl %29 imiş. Ben ve gıcıklık? 1 18 Yorumla Yagmurcini44 Boğa +1 yıl Doğru yüzde mi Yorumla Yaban00 Terazi +1 yıl @Yagmurcini44 yokya gıcık biri değilimdir. Herhalde Yorumla Yagmurcini44 Boğa +1 yıl Nemrutun kızı inat var biraz Yorumla Yaban00 Terazi +1 yıl @Yagmurcini44 baya var Yorumla Yagmurcini44 Boğa +1 yıl Malatyada yaşıyorum ama aslen kayseriyim Yorumla Yaban00 Terazi +1 yıl @Yagmurcini44 niyeya Yorumla Yagmurcini44 Boğa +1 yıl Başak burcuyum sen Yorumla Yagmurcini44 Boğa +1 yıl Eskiden Besnili Bi sevgilim olmuştu üzümü meşhur Besni adı Leyla Yorumla Yaban00 Terazi +1 yıl @Yagmurcini44 besni mı? Evet çok güzel Yorumla Yagmurcini44 Boğa +1 yıl Senin neresi Yorumla Yaban00 Terazi +1 yıl @Yagmurcini44 besni Yorumla Yagmurcini44 Boğa +1 yıl 😂 Bu ne tesadüf Yorumla Yagmurcini44 Boğa +1 yıl Meslek nedir Yorumla Yaban00 Terazi +1 yıl @Yagmurcini44 kaldırım muhendisi Yorumla Yaban00 Terazi +1 yıl Senin büro? Yorumla Yagmurcini44 Boğa +1 yıl Karşı kaldırım da benim işte Yorumla Yaban00 Terazi +1 yıl Benim soruma gel ya baskasininkine yazmayalim Yorumla Yagmurcini44 Boğa +1 yıl Sen takip et ordan devamıke Yorumla
kanatsız_kelebek00 Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 100% Balık +1 yıl Balık %991992 en gıcık benmişim maşallah 😅😅 0 0 Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et Mentor Yaş: 34 , eic 52% Aslan +1 yıl Astroloji & Burçlar konusunda 2,5b cevap paylaştı. Aslan 1 0 Yorumla
Gezelimmaksat Takip Et Master Yaş: 27 , eic 100% Yay +1 yıl Astroloji & Burçlar konusunda 451 cevap paylaştı. %8 gicikmisim 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
43Cevap
Yengeç burcuyum. gıcık değilim dünya tatlısı biriyim ;) :D
Balığa bak gıcıkkkklıkta arşa çıkmış jfhfhfh
Gıcık değilim ya 😂
😄😄
@MustiEmre bence de değiliz balık en masum burç bence😅
%29 muş , ok gıcık değilim zaten ama şu yengeç burçları neden %1 denmiş saçma , öyle bir gıcıklar ki anlatamam
Bence teraziler gıcık değil masum bi tip
@Ghkjk ben yengeçler gıcık demiştim zaten, terazi çok uysal ve iyi 👍
Bencede aynı düşüncelere sahibiz dostum
@Ghkjk yesss 😉
%1 diyor benim için ama bence bu doğru değil. 🙂
Burçlar astroloji saçmalık 5 yüzyıl oldu yıkmalı hala bizim gibi ilkel memleketlerde inananlar var üstelik öğretmenler falan inaniyor
Aslana kıyak geçmişler.
Kabul edilebilir değil.
Koç nasıl sıfır yaaa ben çok gıcığım sevgilim öyle diyo
Burcum boğa yükselen de balık olunca. Ne kadar gıcık olabilir ki bir insan diyorum🤣🤣🤣
Yüzde 8 olmama katılmıyorum ben aşırı gıcığım ama tatlı olanından sjahaj
Anketi hazırlayan balık düşmanı 😂 ne kadar gıcığım sayamadım bile jdjd
1 yazmışlar ama sıfır daha doğru olurdu Güzel insan..
Hiç gıcık değilmişim. Gıcık diyenler utanır mı hiç sanmam..
Yani karşı gıcık değilse bende değilim yarı doğru yarı yanlış
Bunu hazırlayan kesin koç burcu 😂 İkizler tatlıdır gıcık değil
Terazi ve gıcıklık jdjdjd
Değil mi ama😂😂
Aynn öiledir canım😅😅
%20 bende şimdi öğrendim
Neyseki fazla değilmiş.:)))
zaten bakarken ellerim titredi :)
%1000 :D ikizler olmak kolay değil.. Keyifli geceler..
Yüzde -19 evet işte bakın görün 😄
Aslan burcu nası gıcık olmaz ben anlamadım bi türlü bence gıcık
%19muşum hiçte değilim
Doğru. %50 olması lazımdı 😃
@Aktug_ 😄bal gibiyim melek gibiyim
Ona itirazım yok zaten ama gıcık bir bal mesela 😃 😃
102 yazıyor fazlası bile olabilir🤭
Matematiğim yetmiyor Mübarek
yüzden 991992 :D ama öyle değilim yanlış bu :D
Ne adil bir kızım 😀
Tam da tahmin ettiğim gibi
Yay Burcu olmadığımı öğrendim
-19 mu?
Olabilir valla 😁
sıfır mı asdasdasd ahahaha
Kova yım ama ben daha gıcığım
-19 külliyen yalan.😅
%-19 ne oluyor? Hiç sanirim😂
Akrep ℅50 diyor 🤔 sanırım tersim daha kötü. .. 🥂
%29 - Terazi.. :D
%8 zaten ben sevgi insanıyım şükür 😊
19283 nedir 😂
%98 benim. Boğa da gıcık.
Boğa olarak gıcık olduğumu kabul ediyorum.😂
Sıfırmış çevremdekiler hiç öyle demez
-19 iyiz iyi 😂😂👌👌🤙🤙👍
100% 0 Koç burcu
Yuhhh!!! Balıkım ben gıccıhmoyım o gedan?
Başak olmak ayrılacaktır 😏😂
Bence yanlış bunlar boğa hiç gıcık değil...
ben bıle buna ınanmadım ((: koç
%98..
2 puanı nerden kırdılar acaba.:))
%29 imiş. Ben ve gıcıklık?
Doğru yüzde mi
@Yagmurcini44 yokya gıcık biri değilimdir. Herhalde
Nemrutun kızı inat var biraz
@Yagmurcini44 baya var
Malatyada yaşıyorum ama aslen kayseriyim
@Yagmurcini44 niyeya
Başak burcuyum sen
Eskiden Besnili Bi sevgilim olmuştu üzümü meşhur Besni adı Leyla
@Yagmurcini44 besni mı? Evet çok güzel
Senin neresi
@Yagmurcini44 besni
😂 Bu ne tesadüf
Meslek nedir
@Yagmurcini44 kaldırım muhendisi
Senin büro?
Karşı kaldırım da benim işte
Benim soruma gel ya baskasininkine yazmayalim
Sen takip et ordan devamıke
102 mi 😀😀
Aslan nası hiç gıcık değil ya
Balık %991992 en gıcık benmişim maşallah 😅😅
%50 ♏
Terai eh doğru 🤔😁
%29 demişş
%8🙂
%98 nayıırrrr
%50 🤭
%1 gıcıkmışım 😄
Aslan
🦁🦁🦁🦁
Günahımı almışlar 🤣
%8 gicikmisim
Sıfır😎